AndroidHealthClinic

Eigen website met eiwitrijke/healthy recepten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EtenenLiften

Cool Novice
Lid geworden
20 jun 2014
Berichten
80
Waardering
3
Allereerst hoi! Lees al erg lang met jullie mee :)

Ik heb onlangs een website gestart met daarop voedingstips, recepten (gezond&eiwitrijk). Mijn doelgroepen zijn jullie (de bb-ers, doe er zelf trouwens ook aan) en aan de andere kant ook mensen die puur gezond willen eten. Eerst puur een Wordpress.com site maar nu de views zo groeien wil ik het professioneler aan gaan pakken.

Graag zou ik van jullie willen horen wat jullie er van vinden. Tips en/of kritiek is ook welkom. Wil deze site zo goed mogelijk krijgen.

Website is trouwens: www.etenenliften.com
Heb ook Facebook: http://www.facebook.com/etenenliften (like like like! ;))
En ook Twitter: http://www.twitter.com/etenenliften
En ook nog eens Instagram: http://www.instagram.com/etenenliften

Qua Social Media zit het dus wel redelijk goed, maar het belangrijkste vind ik wat mn doelgroep van de site vindt. Dus brand maar los! :-)

Gr,

Eten&Liften
 
Ik heb waardering voor je inzet en initiatief, maar ik zal persoonlijk nooit een binding krijgen met zulke sites als je het wel over jezelf hebt, maar niet durft te laten zien wie je daadwerkelijk bent.
Dus het feit dat je voorbeeld oefeningen aan reikt, maar daar films opzet van iemand anders, dan vind ik het net niet hebben. Zo moeilijk is moviemaker nu ook weer niet.
 
het oogt knap, ordelijk + je gebruikt goede foto's.
Dat stuk over jezelf vind ik een minder overzichtelijk, maar belangrijker:

Wat wil je precies bereiken met deze website?

Wat superfly zegt: een foto van jezelf is een must.
Dat straalt persoonlijkheid uit en zo win je eerder het vertrouwen van lezers.
 
Dank heren! Met jullie eens dat er een foto op moet komen. Zelf niet gedacht dat dat zo belangrijk was, maar a.d.h. jullie advies ga ik dit doen!

Het film idee ligt er ook al. Eerst was het idee om puur recepten te schrijven met enkele artikelen, en zag ik de noodzaak van zelfgemaakte filmpjes niet. Het was puur om mensen te helpen met wat ze zouden moeten doen en wat niet etc. Krijg in het dagelijks leven veel vragen hierover dus ik dacht; hey ik maak zelf een website. Puur voor de fun.
Nu dat de website steeds groter wordt, en de views steeds hoger liggen wil ik de lat ook hoger gaan leggen. Dat kan ik dus doen dmv filmpjes. Dit ga ik ook zeker doen in de nabije toekomst.

Het .com adres was al een wens van de gebruikers omdat mijn Wordpress pagina erg veel typen was. Duidelijk mag zijn dat ik dit zo professioneel mogelijk aan wil pakken. :)

Wat ik uiteindelijk wil bereiken is redelijk grote bekendheid onder BB'ers, health-freaks en fitnessers. Ik wil zo veel mogelijk mensen helpen met hun doel bereiken en dat doen dmv goede artikelen, lekkere en gezonde recepten.
 
Dank heren! Met jullie eens dat er een foto op moet komen. Zelf niet gedacht dat dat zo belangrijk was, maar a.d.h. jullie advies ga ik dit doen!

Het film idee ligt er ook al. Eerst was het idee om puur recepten te schrijven met enkele artikelen, en zag ik de noodzaak van zelfgemaakte filmpjes niet. Het was puur om mensen te helpen met wat ze zouden moeten doen en wat niet etc. Krijg in het dagelijks leven veel vragen hierover dus ik dacht; hey ik maak zelf een website. Puur voor de fun.
Nu dat de website steeds groter wordt, en de views steeds hoger liggen wil ik de lat ook hoger gaan leggen. Dat kan ik dus doen dmv filmpjes. Dit ga ik ook zeker doen in de nabije toekomst.

Het .com adres was al een wens van de gebruikers omdat mijn Wordpress pagina erg veel typen was. Duidelijk mag zijn dat ik dit zo professioneel mogelijk aan wil pakken. :)

Wat ik uiteindelijk wil bereiken is redelijk grote bekendheid onder BB'ers, health-freaks en fitnessers. Ik wil zo veel mogelijk mensen helpen met hun doel bereiken en dat doen dmv goede artikelen, lekkere en gezonde recepten.

Je bent begonnen voor de fun, dan heb je al leuke stappen gezet.
Zoals ik zei oogt het al goed, het is simpel opgezet, maar dat leest en zoekt juist prettig.
Je schrijfstijl is niet professioneel zeg maar, maar logisch als je het in het begin deed voor de kring om je heen.

.com = natuurlijk al een stuk professioneler + video's en foto's in de toekomst zijn weer mooie stappen.
Pas op dat deze wel van goede kwaliteit zijn. liever geen video's dan slechte kwaliteit video's.
Filmen is een vak apart, maak dan eerder knappe foto's (met een camera en geen mobiel).. dit leer je sneller.

Als laatste tip. probeer je teksten meer SEO friendly te typen. bepaalde woorden waarop je doelgroep zoekt, vaker laten terug komen. stop deze woorden ook in de (meta)titel.
Mocht je nog niet weten wat dit inhoud, dan zou ik jezelf hier wat meer over inlezen.
oefenen en analyseren met google analytics.

oke nog 1: je wilt je focussen op Iedereen.. dat gaat niet lukken. health-freaks en BB'ers zijn twee ontzettend verschillende segmenten.
Beter focus je op 1 of 2 segmenten zodat je ook je teksten daarop kan focussen = seo friendly = beter gevonden worden tussen de al enorme aantallen blogs op het internet.

Zelf schrijf ik ook niet zo geweldig (dyslexie), maar ik ben in ieder geval afgestudeerd marketeer.
doe ermee wat je wilt, houd het realistisch en vooral leuk ;)

succes
 
Geweldige tips Carth! Thanks.

SEO ken ik wel, Analytics e.d. ook wel. :) Zat veel bij mijn studie, alleen is SEO wel weggezakt. Ga me daar weer opnieuw in verdiepen. :)

Ik denk dat focussen op Healthies(dus ook sportbeoefeners) én Krachttrainers wel mogelijk moet zijn. De concurrentie doet dit niet en dat is juist waar ik het verschil nu wil gaan maken. Raakvlakken met beide zijn er zeker. Beide gefocussed op eten, de één vaak eiwitrijk en de ander op gezond. Ook omdat het steeds duidelijker wordt voor veel mensen dat eiwitrijk eten 'gezonder' is denk ik dat dit best moet kunnen.

Over je videos; absoluut. Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een goede camera. Dit gaat veranderen! :)

Thanks Carth
 
geen probleem.

Er zijn zeker raakvlakken. Ja je hebt ook nog eens 'healthies' en 'healthies' natuurlijk.
Zo heb ik een vriendin die zweer bij paleo (als ik het goed schrijf). Dat oerdieet.
Tja een echte BB'er heeft raakvlakken natuurlijk daarmee maar eet ook prima carbs en zuivel, bijna een must.
zeker in de bulk.

Idee om secties te maken wellicht als je toch per se op beide groepen wilt spitsen?
interessante artikelen voor beide in beide secties laten terug komen en sommigen verhalen in een enkele sectie?
 
Leuk! Je recepten zien er lekker uit en de ingrediënten staan vast op mijn boodschappenlijstje. Die proteinbars worden vanavond nog gemaakt.
 
Zo´n slecht idee is dat idd niet Carth. Denk dat ik dat nog wel ga doe, een health-sectie en een kt-sectie. Even kijken hoe ik dat ga doen met goede namen e.d.

Ben ook bezig geweest met de SEO, vanaf nu moet dat beter gaan met de berichten. Ga de oude berichten ook nog aanpassen eerdaags. :) Thanks!
 
Etenenliften, even een vraag over één van je recepten.
Ik heb dus die protein bars van je gemaakt en het was ontzettend dun.. Ik kon niet eens kneden, het leek wel gewoon melk met water haha. Maar goed, flink wat havermout erdoor gegooid (ik gok wel 200 gram meer) zodat het wat dikker werd.. Van kneden was geen sprake, maar goed, heb ze toch in aluminium folie gekregen en zo in de vriezer gestopt. Moet ik ze nu in de vriezer houden totdat ik ze wil eten? Want ik heb zo'n gevoel dat ze volledig uit elkaar gaan vallen als ik ze eruit haal.
 
Hoi Kristel,

Dun? Wat apart! Dat had ik totaal niet. Heb je precies dezelfde ingrediënten gebruikt? Je moet ze inderdaad in de vriezer houden tot je ze wil eten, maar dat eten wil makkelijker als het wel één consistentie is. Het invriezen doet dit gelukkig ook(het verharden), dus er is goede hoop voor je repen! Zou ze zo'n 20 minuten voor je ze wil eten er uit halen, dan zijn ze niet zo koud meer maar wel hard genoeg om als reep verorbert te worden :) Laat je even weten wat je er van vond?
 
Ja, alleen wel whey met een smaakje (hazelnoot en chocolade), maar voor de rest wel. Kan me haast niet voorstellen dat dat juist het verschil maakt? Overigens vind ik ze heerlijk hoor! Heb er net weer eentje op, erg lekker.
 
Dat kan inderdaad niet het verschil maken. Super dat ze lekker zijn! :)
 
Misschien een idee om ook iets van recepten voor salades (rijst e.d.) te posten omdat veel mensen dit koud meenemen naar hun werk/school. Er is natuurlijk al veel over te vinden, maar ben natuurlijk altijd wel benieuwd naar iets nieuws.
 
Prima idee! Zoiets heb ik idd nog niet. Zal binnenkort me hierin gaan verdiepen. Dank!

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Carth, ben al zwaar bezig met de SEO. Wat een werk haha. Maar het gaat al beter :).
 
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar je tomatensaus die je over de pasta had gedaan (foto op instagram)
 
Zeer goed initiatief, weer eens wat andere recepten zijn natuurlijk altijd welkom. Layout van de website kan wat mij betreft nog wat hulp gebruiken, misschien in de toekomst wat interviews met amateur bodybuilders, evt van dbb? Blijven posten in ieder geval! Succes!
 
Prima idee! Zoiets heb ik idd nog niet. Zal binnenkort me hierin gaan verdiepen. Dank!

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Carth, ben al zwaar bezig met de SEO. Wat een werk haha. Maar het gaat al beter :).

het is dan ook niet zo gek dat bedrijven een afdeling hebben die gaat over de website, het tweaken/analyseren/constateren/verbeteren van de website is gewoon een volledige baan.
Afhankelijk van de grootte van de website en de doelstellingen natuurlijk ;p

Maar iig goed bezig!
 
Allereerst hoi! Lees al erg lang met jullie mee :)

Ik heb onlangs een website gestart met daarop voedingstips, recepten (gezond&eiwitrijk). Mijn doelgroepen zijn jullie (de bb-ers, doe er zelf trouwens ook aan) en aan de andere kant ook mensen die puur gezond willen eten. Eerst puur een Wordpress.com site maar nu de views zo groeien wil ik het professioneler aan gaan pakken.

Graag zou ik van jullie willen horen wat jullie er van vinden. Tips en/of kritiek is ook welkom. Wil deze site zo goed mogelijk krijgen.

Website is trouwens: www.etenenliften.com
Heb ook Facebook: http://www.facebook.com/etenenliften (like like like! ;))
En ook Twitter: http://www.twitter.com/etenenliften
En ook nog eens Instagram: http://www.instagram.com/etenenliften

Qua Social Media zit het dus wel redelijk goed, maar het belangrijkste vind ik wat mn doelgroep van de site vindt. Dus brand maar los! :-)

Gr,

Eten&Liften


zeer mooi initiatief je staat in mijn favorieten

gr opa
 
Back
Naar boven