MuscleMeat

eigen website (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIG-G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2004
Berichten
1.011
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hey iedereen,

Ik ben nu ook bezig aan mijn eigen website, daarop gaan jullie ( de geintresseerde alvast) regelmatig nieuws te lezen krijgen over mij.
Hoe het met mijn voorbereiding voor mei 2008 gaat, foto's, wedstrijdverslagen, nieuwtjes, en ga zo maar verder, hoop jullie er alvast iets mee bij te kunnen leren, en opmerkingen kunnen jullie altijd kwijt via mail, of guestbook.

Glenn van Vooren - Home

groetjes
 
succes met je verdere voorbereiding, zal af en toe op je site kijken voor wat nieuws/foto's. Maar je mot die info ook op dit forum posten hoor ;)
 
succes met je verdere voorbereiding, zal af en toe op je site kijken voor wat nieuws/foto's. Maar je mot die info ook op dit forum posten hoor ;)

ik doe mijn best om hier ook weer af en toe te posten, maar is vrij druk de laatste tijd met trainingen enz.
voorlopig even dit meegeven.
Ik ben dus weer volop in voorbereiding, mijn gewicht zit nu weer op 128 kilo, dus gaat wel lekker, foto's komen er binnenkort zeker aan


groetjes
 
Vind het een mooie strakke website, top!
Loop zelf ook al een tijdje met het idee om een website te (laten) bouwen maar ben er nog niet helemaal over uit.

Succes met je voorbereiding en ik kom zo af en toe wel even een kijkje nemen op je site!!!
 
Laatst bewerkt:
veel succes en mooie website, ga je zeker volgen
 
Sucses en we houden je in de gaten :thumb:
 
ik doe mijn best om hier ook weer af en toe te posten, maar is vrij druk de laatste tijd met trainingen enz.
voorlopig even dit meegeven.
Ik ben dus weer volop in voorbereiding, mijn gewicht zit nu weer op 128 kilo, dus gaat wel lekker, foto's komen er binnenkort zeker aan


groetjes

Alsof dat de hele dag in beslag neemt :D ;)
 
Alsof dat de hele dag in beslag neemt :D ;)

natuurlijk niet, maar er zijn ook enkel mensen die ik begeleid, en ik moet door de dag ook werken, in weekend werk ik 's nachts, dus ja, toch vrij druk, maar maak er vanaf nu tijd voor
 
Site en fysiek zien er stevig uit! Werk jij soms als security op fuiven in Bree/Tongerlo? Als jij dat bent dan zie je er in het echt nog een stuk groter uit dan op foto!
 
Site en fysiek zien er stevig uit! Werk jij soms als security op fuiven in Bree/Tongerlo? Als jij dat bent dan zie je er in het echt nog een stuk groter uit dan op foto!

ik werk inderdaad regelmatig in die buurt op fuiven.
 
Huge Mofo :D Ziet er goed uit de site :thumbs:
 
Mooie wedsite, zeer leuk om te zien en te gaan volgen. Veel succes met de verdere voor bereidingen
 
Groeiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!:d
 
Groeiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!:d

heb je em wel eens in 't echt gezien???? dan zou je dat niet zeggen hehe:p is echt ****ing huge voor zen leeftijd en moet echt niet onderdoen qua massa bij de andere heavy's, enige punt van kritiek is dat hij de vormen wat moet verbeteren en een tikkel harder komen.
mooie site trouwens man.
 
Hahaha big mofoo
Succes man, en ik zal je site van tijd tot tijd bezoeken
 
netjes.....
 
heb je em wel eens in 't echt gezien???? dan zou je dat niet zeggen hehe:p is echt ****ing huge voor zen leeftijd en moet echt niet onderdoen qua massa bij de andere heavy's, enige punt van kritiek is dat hij de vormen wat moet verbeteren en een tikkel harder komen.
mooie site trouwens man.

zeker weten heb em al een aantal keren oog in oog gekeken, een echte buffel is het:D
 
brute fotows in je gallery man, respect! zal het zeker blijven volgen.

jammer dat die flash gallery software zo irri is, al die effecten dragen niets bij aan de bezoekers ervaring.
 
Back
Naar boven