MuscleMeat

Eigen Website

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie site kerel en deftige progressie gemaakt zeg bij de laatste keer dat ik je gezien heb.
Veel succes met je verdere voorbereiding kerel
 
Heel erg pro gedaan!
(dat rippen boeit toch niet..)

of wacht: Heel erg pro geript :D



j/k
 
en van bsn..... wel scherp blijven heren.
:D Leuk dat je het zelf toegeeft, maar ik zou maar zelf wat maken of laten designen, dit kan je boetes opleveren dat wil je niet weten. Verder succes met de BB doelen :thumbup:
 
:D Leuk dat je het zelf toegeeft, maar ik zou maar zelf wat maken of laten designen, dit kan je boetes opleveren dat wil je niet weten. Verder succes met de BB doelen :thumbup:

Laten designen is niet nodig, dat kan ik zelf.... ( site zelf gebouwd )

En aangezien ik voor Europa's grootste importeur werk... en me site al aan bsn en nutrabolics heb laten zien ... denk ik dat dit geen probleem is..
vrijdag nog een mail terug gehad van de directeur van bsn dat hij me site super vond en keep on going the good work.. look foreward to see you.
Nutrabolics idem... boete ?? nee hooguit wat meer producten voor hun verkopen....

Interesse in BSN, nutrabolics ?? interactive nutrition ?? mhp ??
you name it.. ik mak speciaaaaal priceee for yuuuuu


anders nog iets mr big-tits
 
Laatst bewerkt:
Laten designen is niet nodig, dat kan ik zelf.... ( site zelf gebouwd )
Volgens mij zei ik 'zelf maken of laten designen'. Je hebt de site dus niet helemaal zelf gebouwd.

En aangezien ik voor Europa's grootste importeur werk... en me site al aan bsn en nutrabolics heb laten zien ... denk ik dat dit geen probleem is..
vrijdag nog een mail terug gehad van de directeur van bsn dat hij me site super vond en keep on going the good work.. look foreward to see you.
Nutrabolics idem... boete ?? nee hooguit wat meer producten voor hun verkopen....
Ik geloof je niet.

Interesse in BSN, nutrabolics ?? interactive nutrition ?? mhp ??
you name it.. ik mak speciaaaaal priceee for yuuuuu
Aanbieden van supplementen en posten van supplementen sites is hier verboden als je geen adverteerder bent.

anders nog iets mr big-tits
Heel volwassen reactie, te verwachten van iemand die andere sites gaat kopiëren.

Van mij krijgen gekopiëerde sites iig geen extra publiciteit hier, en voor de zekerheid heb ik je site ook even gemaild naar nutrabolics en BSN, benieuwd of ze het wel echt goedkeuren :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven