MuscleMeat

Eigendom van... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb geen msn. :P


babi zegt altijd, als je nog kan giebelen, kan er nog wel wat bij. En daarom train ik beter.

je kunt hier sinds kort ook met elkaar communiceren via PM's, persoonlijke berichten aan elkaar. :eek:
 
Mss daarom dat het ook in 'Allerlei' gebeurt...
 
je kunt hier sinds kort ook met elkaar communiceren via PM's, persoonlijke berichten aan elkaar. :eek:

Echt waar? :eek:Sinds wanneer is dat dan?


Cewl.. :cool:
 
Schei uit met dat verliefde gedoe op het forum man.
Vroeger toen hier nog geen vrouwen waren (op een enkeling na die ook echt trainde) was het hier echt beter!
 
Schei uit met dat verliefde gedoe op het forum man.
Vroeger toen hier nog geen vrouwen waren (op een enkeling na die ook echt trainde) was het hier echt beter!

moet je hier wel gelijk in geven :o
 
Schei uit met dat verliefde gedoe op het forum man.
Vroeger toen hier nog geen vrouwen waren (op een enkeling na die ook echt trainde) was het hier echt beter!

en net nu is mijn karma-spuit leeg :p
 
haha, Diabolic gaat precies nog gelijk krijgen
paar maand geleden voorspelde hij nog dat bij een toename vh aantal vrouwen het hier en daar gaat beginnen te rommelen

heb zelf niks tegen vrouwen (integendeel :p), alleen dat verliefde gedoe is idd soms wel wat 'storend'.
daar heeft eigenlijk niemand wat aan buiten de 2 betrokkenen zelf.
 
HELL YEAH!! :rocker:


2m5aul3.jpg
 
Gezelligheid kent geen tijd. :D
Geef ik je zeker gelijk in, maar het is lang geleden dat het een forum vol mensen zat die kennis hadden van bb-zaken. Dat je nog eens iets kon leren, op keek naar mensen. Het gaat nu hoofdzakelijk om liefde/coïtus wie kent wie en wat beleef je in het dagelijkse leven.

Begrijp me niet verkeerd, een lolletje is zeker niet verkeerd maar het lijkt voor sommige mensen echt een 2de wereld. Hyves ten top.
 
We zullen de pm's gaan benutten. ;)
 
Geef ik je zeker gelijk in, maar het is lang geleden dat het een forum vol mensen zat die kennis hadden van bb-zaken. Dat je nog eens iets kon leren, op keek naar mensen. Het gaat nu hoofdzakelijk om liefde/coïtus wie kent wie en wat beleef je in het dagelijkse leven.

Begrijp me niet verkeerd, een lolletje is zeker niet verkeerd maar het lijkt voor sommige mensen echt een 2de wereld. Hyves ten top.


Mijn hyve heb ik eraf gegooid. Msn doe ik niet aan. Alleen hier zit ik eigenlijk nog.

Ik heb hier wel veel informatie gekregen en haal hier een flinke dosis motivatie vandaan. De vrouwen waar ik hier respect voor heb, in de fitness dan he, dat zijn er ook wel een paar. Ik doe mijn best met trainen, maar t gaat zo hard niet, daardoor alleen meer respect naar anderen toe.
 
Mijn hyve heb ik eraf gegooid. Msn doe ik niet aan. Alleen hier zit ik eigenlijk nog.

Ik heb hier wel veel informatie gekregen en haal hier een flinke dosis motivatie vandaan. De vrouwen waar ik hier respect voor heb, in de fitness dan he, dat zijn er ook wel een paar. Ik doe mijn best met trainen, maar t gaat zo hard niet, daardoor alleen meer respect naar anderen toe.

:thumb:
 
Schei uit met dat verliefde gedoe op het forum man.
Vroeger toen hier nog geen vrouwen waren (op een enkeling na die ook echt trainde) was het hier echt beter!

Dat denk ik ook steeds, die wijven kunnen niet ontopic blijven of normaal posten. Vroeger ging het meer over bb, en het ergste is dat ik hierdoor ook steeds onzinnigheden uitkraam.

Ontopic: een vrouw behoort tot het eigendom van man, zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven.
 
Wat een gezeur zeg, iedereen doet net zo hard mee in de onzin topics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven