XXL Nutrition

Eigendom van... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vindt die mannelijke aandacht ook zo erg he, DBC01 ooit wel een bedankje gestuurd voor zijn introducering? Heel DBB was in rep en roer.

Train je nu al eens een keer Mikki? Niet je kookvingers, maar het echte werk?
 
Schei uit met dat verliefde gedoe op het forum man.
Vroeger toen hier nog geen vrouwen waren (op een enkeling na die ook echt trainde) was het hier echt beter!

Toen er nog gesproken en gedreigt werd met de DBB knokploeg! Sinds dat die mutsen invasie is gekomen is het forum er inderdaad op achteruit gegaan en al helemaal sinds dat het geile hok weg is.. Wat is het volgende? Strongman atleten met roze t-shirts aan?:eek:
 
Je vindt die mannelijke aandacht ook zo erg he, DBC01 ooit wel een bedankje gestuurd voor zijn introducering? Heel DBB was in rep en roer.

Train je nu al eens een keer Mikki? Niet je kookvingers, maar het echte werk?

Ik heb het helemaal niet over de aandacht...
 
Haha, sure. Geef nou eens antwoord.
 
Hey laat Mikki met rust!!
 
Waarop? Ik train niet, dat is toch algemeen bekend :D

Hoewel ik het wel zou moeten doen (en dat meen ik:D)
Ik vind het zo mooi he, heb je een topless back double biceps shot gemaakt die vervolgens op dbb gepleurd. Ondertussen voel je de geile pubers en testo mannetjes zich al een weg banen door het internetbos om een glimp op te vangen van jouw naakte lichaam, stiekem geniet je daar intens van.

En ondertussen gewoon niet trainen, geweldig :roflol:
 
Ik vind het zo mooi he, heb je een topless back double biceps shot gemaakt die vervolgens op dbb gepleurd. Ondertussen voel je de geile pubers en testo mannetjes zich al een weg banen door het internetbos om een glimp op te vangen van jouw naakte lichaam, stiekem geniet je daar intens van.

En ondertussen gewoon niet trainen, geweldig :roflol:

Die foto is eigenlijk alleen om jullie een beetje voor lul te zetten :roflol:
 
Die E-penis is naar je hoofd gestegen, Mikki.
 
hoe zet je ons daarmee voor lul, vertel het eens.... :scratch:

Dat ze een buffere back heeft dan sommige gasten hier. Toen ik die pic voor het eerst zag in de gallery dacht ik dat het trickolutions was, nuff said.
 
Omdat je het zo vriendelijk vraagt, stafchef... :kiss:
 
Het mooie is dat sommige juist telkens Mikki noemen, en haar aandacht vragen. Ze post zelf amper nog :roflol:

Als je zoekt naar ''vrouwelijke-aandacht trekkers'', moet je eens in de top posters van de maand kijken.
 
Dat ze een buffere back heeft dan sommige gasten hier. Toen ik die pic voor het eerst zag in de gallery dacht ik dat het trickolutions was, nuff said.

dat zegt meer over de sferische en cylindrische waarden van jouw ogen....
 
Het mooie is dat sommige juist telkens Mikki noemen, en haar aandacht vragen. Ze post zelf amper nog :roflol:

Als je zoekt naar ''vrouwelijke-aandacht trekkers'', moet je eens in de top posters van de maand kijken.

waar kan je dit zien ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven