MuscleMeat

Eikelpiercing

Bezoekers in dit topic

brainy89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
1.423
Waardering
0
Ik wil een eikelpiercing maar je hebt zoveel verschillende iemand een idee ?
 
prins albert of reversed prins albert? frenum piercing kan ook wel leuk zijn..
 
Dit is mss iets voor jou brainy

lobster-earrings-NAE069~100.jpg
 
De jongen die ik leuk vind heeft aangekondigd een eikel-piercing te gaan zetten binnekort.
Leuk voor hem (en voor mij?) maar ik vraag me af hoelang je niet mag coïtusen als je zo'n ding hebt?
En hoelang duurt het voor die 'wond' dichtzit?

En hoe zit het met condoom gebruik?
Ik weet niet precies hoe zo'n ding eruit ziet en waar hij precies komt te zitten enzo, maar hoe gaat het dus met condooms?
Kan je die gewoon blijven dragen?

En met coïtus zonder condoom, kan die piercing niet ineens losschieten ofzo?


(Sorry voor de misschien lompe vragen maarja.. Ik weet het niet )
« Laatste verandering: 12-08-2005 23:20:26 door Wereldreizigster » Gelogd

--------------------------------------------------------------------------------

Shurendel
Onze Tweeling
06-06-'06 ben ik getrouwd met MarioSendo!


Dr_Blizz
Lid


Geslacht:
Leeftijd: 25

Gepost op: 12-08-2005 20:01:21

Normaal mag hij een paar weken geen coïtus hebben.
Waar hij gaat zitten is natuurlijk de vraag.
Wat gaat hij juist nemen een "prince albert" die zit in je plasbuis en je eikel (lang de voorkant)
een "reversed price albert" omgekeerde van vorige. Echt volledig alleen door de eikel.
Of zoals ik een piercing door het frenum (niet echt je eikel niet meer, maar daarom niet minder leuk).

Met een condoom heb je geen probleem, zijn geen scherpe kanten aan, en loskomen zal ook wel niet.
Gewoon regelmatig is controlen of het nog voldoende vastgeschroefd is, das alles.




dit vond ik op het interner:D

wees er van bewust dat je een tijd niet meer kan nken, vertel ons ook of het pijn doet al weer ik het andwoord denk k al:D
 
K zou 2x nadenken voor je aan zoiets begint... voor je het weet loopt het uit de hand

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Doe maar op, niks voor mij.
 
ik verklaar je compleet voor gek!
 
Of je wilt gewoon de aandacht leggen op de piercing omdat je pik te klein is?
 
Waarom doe je dat niet meer, lijkt me goed geld verdienen.
 
Door je voorhuid of je eikel zelf? Als je hem door je eikel zet ben je het in ieder geval niet meer, wel een enorme lul. Verf jezelf vervolgens bruin, en zo pas de puzzel precies weer.
 
Waarom doe je dat niet meer, lijkt me goed geld verdienen.

Geld viel wel mee ;)
Heeft meerdere redenen, maar vooral studie gaat voor..

omdat er elke dag mannen langs kwamen die piercings door die vieze derde beens heen wilden.:D

Gelukkig mag je als piercer zelf de beslissing nemen om iemand te weigeren.
 
wil een prince albert,
en een frenum, omdat een frenum toch meer gevoel geeft bi jje partner.. denk dat ze het ook wel op prijs stelt, en natuurlijk zal ik er een foto van maken van mijn Brain en vertellen of het pijn doet. Frenum is pijnloos, en prince ook volgens mijn piercer
 
Back
Naar boven