Fitness Seller

Eind van kuurtje vragen

Bezoekers in dit topic

squeeze

Cool Novice
Lid geworden
26 jun 2015
Berichten
40
Waardering
6
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Hey,

Na 8 jaar naturel trainen vechtsport (dagelijks) maar ook zeker krachttraining (1 a 2x pw) en hardlopen wou ik eens kijken wat exogene steroiden met me zouden doen. Ik ben 24 en heb al meerdere malen de grenzen van mijn fysieke kunnen opgezocht met wedstrijden ed Ik was erg benieuwd en de resultaten waren niet ook niet teleurstellend. Welkom in het rijk waar over-training haast niet bestaat. Zo zou ik het omschrijven.

Ik wou niet teveel aankomen maar ben toch zeker 3 kilo aangekomen en van 12% naar 9% vet gegaan. Amper vocht. Geen pijnlijke nipples. Wel pomp in mijn kuiten wat het rennen onaangenaam maakte.
De focus lag op vaker (2x) per dag kunnen trainen, sneller te herstellen, krachttoename en niet geheel onbelangrijk: gewoon het eens in mijn leven te ervaren.
----
KUUR:
om de 4 dagen: 0.4 ml test-E (250mg/ml) en 0.8 ml Equipoise (250mg/ml) in mijn quad gezet. Wel met trilhandjes de eerste keer;) Ja ik weet het, het is weinig, maar mijn doel was ook niet zwaar aankomen.
-------
Dit heb ik nu 9 weken gedaan, en hoewel mijn gear niet op is, is het misschien ook wel eens tijd om er een punt achter te gaan zetten. Ik ben namelijk 3 weken terug erg geblesseerd geraakt, en gelukkig al heel redelijk hersteld. Maar op benen trainen, trappen oefenen en hardlopen na moet ik me wel echt even gedeisd houden.
Geen boksen en geen worstelen meer voor minimaal een maand denk ik zo, dat is echt kut. De dokter was ontzettend verbaasd, normaal duurt zoiets veel langer (goh hoe zou dat toch komen, hihi). Maar ik heb dus niet het maximale eruit kunnen halen. Wel licht verhoogd libido ervaren en een algemeen gevoel van welbevinden. Ik heb nog denk ik 3-4 ml test-e en een volle vial boldenone over. Die bold ga ik niet meer aanbreken dan, want ik wil geen extreem lang herstel. Eerst maar eens die 'depressie' onder ogen komen als een echte vent. Dan heb ik dát ook ervaren. Goed is goed en die bold lekker bewaren voor volgend jaar oid. Maar goed, mijn vragen:


Vraag1:
Ik beschik over tamoxifen en ik lees dat ik dit 2 weken na de laatste test-e injectie zou moeten nemen, maar voor bold is dit 3 weken. Uiteraard volkomen logisch aangezien equipoise aka boldenone undecylenaat een langere ester is en langer doorwerkt, dan testosteron enanthate. Ik heb nog wel aangebroken test-e staan zal ik die dan gewoon 1 week langer zetten?

Vraag2:
Vraagje mbt HCG. In eerste instantie uiteraard wel overwogen om mee te laten lopen maar ik las dat er verschillende meningen over waren, en mijn verstrekker zei dat het bij dit dermate licht kuurtje toch niet nodig was. Tenslotte is het HCG ook vrij nieuw en doen mensen het al jaren zonder, en die zullen ook veel zwaarder kuren.Daarnaast zou het lastig te bewaren zijn omdat ik thuis woon en het gekoeld moet blijven zover ik begreep.

Ik heb dus geen hcg mee laten lopen.

Gevolg: ik heb WEL testiculair athrophy (niet extreem) dus ben in feite 'telaat'. Is het nog wijs om alsnog HCG te halen en eventueel het kuurtje nog een paar weekjes door te trekken zodat de ballen weer op niveau zijn ?
In principe is 9 weken bold ook niet echt lang. Of nu stoppen en dan een extreem hoge dosis hcg ? Dat zie ik niet zitten, die mega dosissen schijnen meer kwaad dan goed te doen.

Of zeggen jullie, jongen maak je niet druk, dit kuurtje was niet zo zwaar dus tamoxifen doet het wel, en die balletjes gaan echt wel weer op tijd aan het werk. Als ze terug zijn van vakantie zijn ze gewoon nog een beetje lui maar je zal niet mega crashen. Spoedig herstel vind ik natuurlijk erg belangrijk, niet eens perse voor de spiermassa. Ik wil een psychische dip uiteraard zo veel mogelijk vermijden, ook op sexueel gebied hoewel dit hand in hand gaat denk ik.

Bedankt voor het lezen ik hoor het wel
 
Vroeger deden ze idd hoge doseringen hcg voor zover ik begreep.
Nu heeft denk zoiezo niet veel nut meer.
Ook is idd je kuur niet heel zwaar geweest

Ik zou denk nog 1 week test zetten en dan 2 weken na je laatste shot tamoxifen nemen.
 
Mooie post maar maak je is niet zo druk man... je hebt amper gekuurd. Gaat helemaal goed komen maatje! Netjes met 20 tamoxifen ED beginnen voor 4 weken en je bent in no time weer de oude.
 
Mooie post maar maak je is niet zo druk man... je hebt amper gekuurd. Gaat helemaal goed komen maatje! Netjes met 20 tamoxifen ED beginnen voor 4 weken en je bent in no time weer de oude.
Zwaar overkill.. Met die doseringen is 2 weken nolva voldoende, daarna neemt je lichaam het zelf over. Nolva blijft nog lang genoeg in je bloed zitten. Meer=niet beter.
 
Back
Naar boven