Fitness Seller

Eind voor De Gouden Kooi in zicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De realitysoap De Gouden Kooi verdwijnt dit jaar nog van de buis. Dat liet topman Fons van Westerloo van RTL Nederland donderdag weten in de Volkskrant, dat een interview met hem had.

Volgens Van Westerloo zijn er heldere afspraken gemaakt met John de Mol, die het programma voor het eerst bij Tien op de buis bracht. "We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man. Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren", aldus Van Westerloo.

Toen bekend werd dat RTL Nederland mogelijk de zender Tien, die in augustus 2005 begon, zou overnemen, liet Van Westerloo al weten niet gecharmeerd te zijn van het omstreden programma. In juni zei Van Westerloo over De Gouden Kooi: "Dat kan best een tandje minder, om het maar even eufemistisch uit te drukken. Bovendien is de Luxemburgse mediawet een stuk puriteinser dan de onze. Natuurlijk moet De Gouden Kooi geen klooster worden. Ik ben geen moraalridder. Maar ik ben er ook geen voorstander van dat alles maar moet kunnen onder het motto goed voor de kijkcijfers."

In De Gouden Kooi kunnen deelnemers de villa en veel geld winnen door zo lang mogelijk in het met camera's behangen landgoed te blijven zitten. Degene die dat het langst volhoudt, is winnaar.

De realitysoap, waarin geweld, coïtus en grof taalgebruik niet worden geschuwd, haalde diverse keren het nieuws. Zo riepen regeringspartijen CDA en ChristenUnie bedrijven op geen spotjes te plaatsen rond het programma. Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA noemde het tv-programma te walgelijk voor woorden.

(bron:fok.nl)

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Speltechnisch gezien dan...
 
ben benieuwd maar iemand zou dit programma toch wel willen? het heeft veel kijk cijfers maar dan blijft alleen sbs en veronica over want de rest is rtl haha.
 
Misschien geven ze iedereen een miljoen om maar van het gezeik af te zijn.
 
Zolang die natasia maar nog dieper in haar anus wordt bevingerd....dan vind ik alles goed, dus ja, idd iedereen een miljoen....daarna wil ik lieke wel even nken
 
Als ze nu die villa en dat geld gewoon aan mij geven. Ik geef tenminste een mooi feest voor alle DBBers!:cool:
 
Iedere bewoner een miljoen.. Dennis, Nadia en Amanda verdienen IMO niets, die doen ook niets... Jaap, Huub, Lieke en Brian hebben nog voor enigszins leuke beelden gezorgd
 
zit Botje er trouwens nog in?:D
 
Mooi zo...belachelijke shit.
 
Denk dat van Westerloo schijt heeft aan het spel inhoudelijk, desnoods gebeurd er gewoon niks. Gewoon een afluitsignaal ruim voor tijd.
 
Als ze nu die villa en dat geld gewoon aan mij geven. Ik geef tenminste een mooi feest voor alle DBBers!:cool:

Kijk hier hebben we wat aan, maar houd wel in als je het geld en villa krijg dat je een hardcore gym maakt en dat we allemaal gratis mogen trainen.
 
Als ik botje was zou ik mij maar zo snel proberen de in villa in proberen te nken om dan vervolgens na 3 maanden geld te vangen :D
 
Contacten he. :D

Botje lag gisteren trouwens wat te voelen onder de dekens bij Nadia. Toch heeft hij wel een aparte glimlach met dat koppie van hem.
 
Contacten he. :D

Botje lag gisteren trouwens wat te voelen onder de dekens bij Nadia. Toch heeft hij wel een aparte glimlach met dat koppie van hem.

Haha die botje wordt lekker gebruikt daar door Nadia, ze zit alleen met hem om dennis jaloers te maken :D
 
ik vind het maar een dom wijf die nadia.
 
ja ik denk dat het toch op de big brother sT gaat eindigen dan.
Nomineren + telefoon stemmen. En dat de winnaar dan een miljoentje krijgt.

Maarja moeilijke situatie zoiets
 
Back
Naar boven