Fitness Seller

einde bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masters

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
4.593
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
zo, dat was de bulk weer. ga nu weer rustig cutten, 4 weken lang, want dan ga ik 4 weken naar amerika. daarna zal ik verder cutten.

weeg nu rond de 87 kg bij iets van 12% bf en ben 1,79. Foto's van vorig jaar zijn in mijn gallerie te vinden.

heb me afgelopen jaar vooral geconcentreerd op borst, abs en benen (foto van benen is overgens al 3 maanden oud.) En ben nog natural

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
dat was het dan, mijn pose voor dbback is niet super omdat ik mijn schouder 2 maanden terug 4 keer uit de kom heb gehad.

voor als ie niet werkt hier
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit ouwe! flink wat massa! ben benieuwd hoe je er shredded bijstaat! good luck
 
ziet er goed uit! je kijkt alleen een beetje zuur :p
 
Ziet er goed uit!

blessures zijn altijd kl*te, maar deondanks ziet het er prima uit.

Goede wijde rug.
 
Netjes gebulkt. Niet te veel vet aangezet en goede massa!
 
ziet er redelijk uit
 
bedankt voor de reacties tot nu toe. als jullie nog dingen zien die beter kunnen, moet je het ff zeggen. Ik weet dat mijn benen nog steeds ver achter lopen op de rest.
 
Goeie massa! Succes met het cutten :thumbs:
 
lekker massief :thumb: ziet er goed uit....ben benieuwd hoe je er na de cut uit ziet.
 
Goed bezig bro :cool:

Ben benieuwd naar je cutresultaat,
 
Gaat lekker bro! :thumbs: Goed wat massa gepakt en je vet% niet te ver op laten lopen. Zie oko niet echt zwakke punten, je pose is nogal scheef maar dat kwam zoals je al zei door je schouder. Veel suc6 met cutten!
 
ziet er wel goed uit hoor :) Wat meten je benen dan? Want ze lijken wel redelijk groot :)
 
(Soulfly) zei:
ziet er wel goed uit hoor :) Wat meten je benen dan? Want ze lijken wel redelijk groot :)

ongeveer 61cm, is in mijn ogen nog veels te klein.
 
Goed resultaat. En dat voor een natural...............................
 
Back
Naar boven