AndroidHealthClinic

einde kuur 8weken 500Mg sus

Bezoekers in dit topic

flobius

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
206
Waardering
0
hoi allemaal, hier ben ik dan met mijn voorlopige laatste post :D mijn kuurtje was :

W 1/8 = 500Mg sust
W 4/8 = 20Mg Dboll
( moet deze zaterdag 06-08-2005 nog 1 sust zetten dan is het volledig gedaan, dus deze zal mijn gewicht wel niet te erg meer verhogen )

ik ben ZEER tevreden, ik zat 2 weken geleden op een kleine 100,5Kg, en ben gestrand op een slordige 103,5 Kg, ik was gestart op +- 93,5 Kg. Dus mag ik zeggen dat deze kuur erg geslaagd is... 10Kg erbij, en niet echt veel last van vocht, dit zal blijken de komende weken/maanden hoe ik mijn gewicht zal houden, ik ga er volle moed tegen aan zoals bij mijn vorige kuur, waar ik ook 10Kg pakte en 9 hield !:) ik zal vechten :p voor elke Kg te behouden.

mijn start stats waren :

(11-06-2005) :

181cm groot
+- 93,5Kg

Nu :

( 05-08-2005 ) :

181cm groot
103,5 Kg

Mijn nakuur start binnenkort, mijn voeding zal ik perfect blijven volgen, en na mijn nakuur start ik met creatine/tribulus terrestris, dus we zien wel!

MVG flobius
 
ZIet er goed uit. Houd ons op de hoogte van je eindreaultaat :)
 
en kerel als je de twee kuren nu op een rijtje zet, welke is je dan het beste bevallen? en bij welke heb je de mooiste gains gepakt en het meeste kracht?
 
dat is een erg mooi resultaat, gefeliciteerd, en probeer zoveel mogelijk vast te houden!
 
ff een update ;) de beste gains heb ik gehad bij mijn eerste deca/test kuur, omdat ik persoonlijk zelf daar de beste vooruitgang heb gezien, mede doordat het mijn eerste injectie kuur was en van +-83Kg kwam, daarmee, maar met deze sust kuur ben ik voller geworden, wat ENORM is bijgekomen zijn mijn benen, dat is echt niet normaal, kon in geen enkel jeans broek meer die nog tamelijk ruim waren aan de billen. :D zware kosten :D dus moeilijke keuze


MVG flobius.
 
mooi hoor kerel..hoe ziet je nakuur eruit?
 
Wat was je logica om de Dbol aan het einde te pakken? Heb je dan niet extra last van estrogenen net als je je nakuur ingaat?

Ik zag trouwens dat ze laatst bij Kruidvat goedkope jeans hadden, misschien een tip?! :p Of hebben ze geen Kruidvat in Belgie, hehe.
 
watvoor merk sust heb je gebruikt?
 
flobius zei:
ff een update ;) de beste gains heb ik gehad bij mijn eerste deca/test kuur, omdat ik persoonlijk zelf daar de beste vooruitgang heb gezien, mede doordat het mijn eerste injectie kuur was en van +-83Kg kwam, daarmee, maar met deze sust kuur ben ik voller geworden,
MVG flobius.


Hoe zag je vorige deca-test kuur eruit? Hoeveel mg p/w en nam je daar nog een oral bij?
 
Back
Naar boven