Fitness Seller

Einde van de cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet te geloven die kop van jou op de eerste foto.:D

Verder natuurlijk heel netjes, zeker gezien je leeftijd, ook al vond ik je fysiek op de vorige foto's beter, net iets minder droog maar een stuk meer massa leek het, kan ook de afstand zijn.

Afstand is wel iets meer volgens mij, omdat we er met 2 op moesten.
 
Ik en m'n trainingsmaat, ik ben nog 16, hij is 17.

Mijn gewicht ongeveer 74kg en hij iets aan de 80kg, weet het niet precies.

xnx30p.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



j/k

je bent buff, zeker voor iemand van 16
 
Ziet er goed uit! Op dat filmpje zie je ook duidelijk dat je op je buik veel droger bent dan je op de foto's kunt zien.
 
Ziet er goed uit, zeker gezien je leeftijd.
Vetpercentage is volgens mij vrij stabiel gebleven.
 
ZIet er goed uit voor je leeftijd zeg! compliment.

Vind alleen je benen wat minder...
 
whahahaha LMAO bij dat filmpje ! haha zie je hem even de tieten flexen en dan in 1 x een big smile op die face... kostelijk glenn :P

+

Zeer goed fysiek voor 16 jaar! je bent gedreven dus kunt het ver schoppen ;)
Al ben ik het eens met "de rest" dat je BF niet echt gedaalt lijkt te zijn.
 
Ziet er goed uit Wat is het tog mooi om niet te lang te zijn.
 
goed bezig Lenn, was mijn 17 jarige trainingsmaat maar zo gemotiveerd als jij, want die vind nu alles wel goed ofzo:S
 
Je ziet echt geen lijn niets op je benen. ???
 
Zijn benen waren volgens hem 64 cm. Yes right :rolleyes:
 
Wel vaag eingelijk benen zijn bij mij juist het snelst droog
 
Zie commentaar in je log.
 
Ik heb ook strepen op m'n benen. Maar die foto's worden altijd verkleind door diegene die de foto's trekt en dan gaat de kwaliteit zo hard omlaag. Heel spijtig. Enkel de 2 laatste zijn van goede kwaliteit imo. En daar zie je goed lijntjes. In m'n filmpje zie je m'n abs nog beter als op de foto's. En het is altijd fijn als mensen nooit de waardes willen geloven. Waarom zou ik liegen?

Als je goed kijkt zie je bij de MM die grote lijn lopen, bij de side chest zie je een heel klein beetje die lijn op de quadriceps. Voor de spiegel is alles heel goed zichtbaar.. Volgende keer moet hij de foto's maar eens niet verkleinen. Mss zien we het dan beter.

Om even eerlijk te zijn: tijdens de MM was er 1 ader zeer goed zichtbaar, hier zie je er niks van.. Ligt gwn aan de foto's.. Dit was eigenlijk om eens te gaan vergelijken met m'n trainingsmaat. ;)

In m'n filmpke kan je zelfs de lijnen op m'n onderarmen zien lopen.
 
Laatst bewerkt:
whahahaha LMAO bij dat filmpje ! haha zie je hem even de tieten flexen en dan in 1 x een big smile op die face... kostelijk glenn :P

+

Zeer goed fysiek voor 16 jaar! je bent gedreven dus kunt het ver schoppen ;)
Al ben ik het eens met "de rest" dat je BF niet echt gedaalt lijkt te zijn.

BF is ook niet gedaald na de laatste foto's. enkel vocht.
 
Ik heb ook strepen op m'n benen. Maar die foto's worden altijd verkleind door diegene die de foto's trekt en dan gaat de kwaliteit zo hard omlaag. Heel spijtig. Enkel de 2 laatste zijn van goede kwaliteit imo. En daar zie je goed lijntjes. In m'n filmpje zie je m'n abs nog beter als op de foto's. En het is altijd fijn als mensen nooit de waardes willen geloven. Waarom zou ik liegen?

Als je goed kijkt zie je bij de MM die grote lijn lopen, bij de side chest zie je een heel klein beetje die lijn op de quadriceps. Voor de spiegel is alles heel goed zichtbaar.. Volgende keer moet hij de foto's maar eens niet verkleinen. Mss zien we het dan beter.

Om even eerlijk te zijn: tijdens de MM was er 1 ader zeer goed zichtbaar, hier zie je er niks van.. Ligt gwn aan de foto's.. Dit was eigenlijk om eens te gaan vergelijken met m'n trainingsmaat. ;)

In m'n filmpke kan je zelfs de lijnen op m'n onderarmen zien lopen.

Op de foto's lijken mijn benen ook altijd maar 60cm! :rolleyes:
Ik heb met alle wil van de wereld er een paar lijnen bij gedacht maar ik zie na een half uur nog steeds niks. Ook ik geloof geen **** van die stats. Waarom zou je erover liegen? Dit is het internet, waar iedereen rijk is en een lul van 20cm heeft, daarom. ;)
 
Misschien omdat ik weet dat die er zijn dat ik ze beter zie ofzo. Ik zou niet liegen want dat werkt toch enkel maar tegen jezelf. En diegene die het niet willen geloven, goed voor hun. ;)
 
Je ziet het op de niet verkleinde foto's wel toch? Nou post het origineel maar dan! :thumbup:
 
Back
Naar boven