Fitness Seller

Einde van de cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed op weg Lenn :thumb:
 
11%
 
Mijn metingen zijn juist gebeurd, mijn totaal was ook 26mm. Het probleem bij mij is vocht. En hij lijkt wel wat droger dan 14%.
 
is zeker netjes len! en denk idd dat die vent op de foto minder dan 14 % heeft dan jij meer dan 11%.. keep up the good work!
 
Tof dat je dat filpmje erop heb gegooid, wel een beetje klotebelichting maar het komt wel beter uit zo, keep up the good work :cool:
 
moet zeggen len, op je filmpje zie je er stuk droger uit dan op de pics...
 
moet zeggen len, op je filmpje zie je er stuk droger uit dan op de pics...

Vind ik ook al. Heb de originele foto's bekeken en er is geen verschil te zien. Je kon wel goed zien dat ik net m'n rug had getraind. Als ik nu bv biceps had getraind dan hadden de aders er wel opgelegen.

http://youtube.com/watch?v=ziNBn4PxbKo
 
Laatst bewerkt:
:roflol: genoeg filmpjes man, nu bulken :bierbang:
 
Vind ik ook al. Heb de originele foto's bekeken en er is geen verschil te zien. Je kon wel goed zien dat ik net m'n rug had getraind. Als ik nu bv biceps had getraind dan hadden de aders er wel opgelegen.

Foto's moet je gewoon koud trekken, anders heb ik ook armen die 2-3cm groter zijn en dergelijke, dan lijk je gewoon een paar kg zwaarder.

zou wel leren stoppen met die pecdance als het een tique-nerveux is, komt nogal arrogant over imo. :p

en nou even stoppen met nieuwe films/foto's he :p
 
Voor iemand van 16 ben je gewoon rete-goed bezig!
 
super!! voor die leeftijd
 
not bad lenn :thumb:
heel goed bezig
 
Ziet er super uit Lenn!! Zowel je borst als je benen en rug is goed ontwikkeld!
 
Back
Naar boven