Fitness Seller

Shocking News Eindejaarsaanbiedingen - Pak die KORTING! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onmogelijk, Perfect Protein mixed perfect en weet 100% zeker dat het goed oplost :) We gebruiken de beste eiwitten die instant oplosbaar zijn. Dat de helft niet oplost is daardoor onmogelijk. Anders mag je mij je batchnummer en lot-nummer even doormailen, dan ga ik dezelfde batch erbij zoeken. ;)

Ralf
Onmogelijk? Dus ik lieg? Met PP kon je met gemak drie scheppen door je melk heen doen, ff shaken en opgelost, hier blijft bij mij de helft drijven en een groot deel plakt vast aan de beker.

LOT: F23474 20:35, exp: 12/2014
 
-Laat je buispieren eindelijk zien!

Hmmm waar heb ik die dan :D

(Hydroxystim
Muscletech)
 
Onmogelijk? Dus ik lieg? Met PP kon je met gemak drie scheppen door je melk heen doen, ff shaken en opgelost, hier blijft bij mij de helft drijven en een groot deel plakt vast aan de beker.

LOT: F23474 20:35, exp: 12/2014

Dit mogen wij niet van onze eiwitten verwachten.. ik heb zojuist een shake gemaakt en deze lost perfect op. Ik ga het meteen onderzoeken;)

Eldert
 
Zie op de site dat jullie de afslankeiwit nu ook in 1000 gram hebben en ook nog in de aanbieding, goed bezig!
 
Ik heb de Strawberry, maar deze mengt ook gewoon perfect.
Eerst water/melk erin en dan het poeder.
En alles vermengt gewoon zoals het moet
 
Ik heb de Strawberry, maar deze mengt ook gewoon perfect.
Eerst water/melk erin en dan het poeder.
En alles vermengt gewoon zoals het moet
Leuk voor jou, bij mij dus niet. Maar goed had wel verwacht dat ik er niets meer over zou horen, lekker makkelijk natuurlijk. Bestel voortaan wel bij XXL.
 
Was mijn favoriet proteïne poedertje. Dit is een zwarte dag in mijn leven!
Rust in vrede. :(

Had ik ook toen de vorige (beste) micellar caseine ineens 'instant' moest worden... Maar daarvoor is gelukkig een alternatief elders.
Bestel hierdoor ook een stuk minder bij B&F inmiddels.

En die Whey perfection plakt inderdaad als de neten. Daarnaast schuimt het als de tering (om misselijk van te worden gewoon) en het glazuur springt van je tanden zo zoet.

Ik zeg dit echt niet om te bashen maar dit is mijn ervaring.
 
Leuk voor jou, bij mij dus niet. Maar goed had wel verwacht dat ik er niets meer over zou horen, lekker makkelijk natuurlijk. Bestel voortaan wel bij XXL.

Wat een haat zeg... lost gewoon prima op. Misschien eerst eens naar je eigen balk kijken....
 
Wat een haat zeg... lost gewoon prima op. Misschien eerst eens naar je eigen balk kijken....
Lees die comment boven je eens, ben niet de enige. En ze hadden beloofd om er op terug te komen, vervolgens hoor je niks. Heeft niks met haat te maken, ik betaal en verwacht een degelijk product.

Ik bestel al jaren bij BnF maar als ze gaan insinueren dat ik een leugenaar ben of dat ze te arrogant zijn (ze hebben immers klanten genoeg) om er even op terug te komen, dan zijn ze mij als klant kwijt. Not my loss.
 
Had ik ook toen de vorige (beste) micellar caseine ineens 'instant' moest worden...

Was jammer inderdaad, maakte vroeger altijd proteïne 'vla'.

miviut zei:
En die Whey perfection plakt inderdaad als de neten. Daarnaast schuimt het als de tering (om misselijk van te worden gewoon) en het glazuur springt van je tanden zo zoet.

Perfect Protein?

Heb er geen ervaring mee, maar snap niet goed hoe het 'perfection mix' moet gaan vervangen. Die had zes verschillende proteïnen, de nieuwe versie enkel twee.


En nu ben ik weg voor het topic ontspoord.
 
geef ze even de tijd, ze komen er heus wel op terug. waarschijnlijk werkt nu een weekendploeg of mensen die die verantwoordelijkheid niet mogen nemen. b&f kennende moet het goedkomen of stuur ralf/ilco een berichtje. die zijn er door de weeks altijd en helpen altijd goed met problemen. ik heb eigenlijk nog nooit een negatieve reactie over de aftersales gehoord, dus reken er maar op dat het goed komt;)

Ja, regelen we altijd:)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:10 ----------

tot wanneer blijft deze aanbieding makkers? hnnng.jpg

We krijgen nog heel veel 1500 grams en 4500 grams verpakkingen binnen zelfs dus wat dat betreft denk ik misschien wel 6-8 weken. Al is de vraag wel erg groot.:)

Micellar Casein Perfection - pak die korting!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:11 ----------

Lees die comment boven je eens, ben niet de enige. En ze hadden beloofd om er op terug te komen, vervolgens hoor je niks. Heeft niks met haat te maken, ik betaal en verwacht een degelijk product.

Ik bestel al jaren bij BnF maar als ze gaan insinueren dat ik een leugenaar ben of dat ze te arrogant zijn (ze hebben immers klanten genoeg) om er even op terug te komen, dan zijn ze mij als klant kwijt. Not my loss.

Excuses! Ik zie het nu zelf pas:cool: Zeker geen arrogantie. Service is voor ons het belangrijkste wat er is. (zie het nu zelf pas) Ik ga even uitzoeken waarom je geen reactie hebt gehad en het direct oplossen natuurlijk voor je. PM:)
 
Waarom staat de Micellar Casein Perfection in op = op ? Gaat die er dan uit?
4.5 kg is ook ook afgeprijsd zie ik. Leuk dan altijd die kleinere verpakkingen :)
 
Waarom staat de Micellar Casein Perfection in op = op ? Gaat die er dan uit?
4.5 kg is ook ook afgeprijsd zie ik. Leuk dan altijd die kleinere verpakkingen :)

Nee, gaat er niet uit:D We gaan uiteindelijk de 1.5kg en 4.5kg verpakkingen vervangen door 2kg verpakkingen. Er komen dan ook nog meer smaken. We krijgen echter nog heel veel 1.5kg en 4.5kg binnen.:) Daarom doen we de prijs de aankomende weken extra scherp voor jullie.

Micellar Casein Perfection actie
 
Back
Naar boven