MuscleMeat

Shocking News Eindejaarsaanbiedingen - Pak die KORTING! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
Eindejaarsaanbiedingen bij Bodyenfitshop.nl!


Vanaf morgenochtend 8:00 uur officieel. Nu al te bestellen voor STUNTprijzen:D

Om het jaar knallend af te sluiten hebben we 6 extra scherpe eindejaarsaanbiedingen voor je. Pak die korting!!

Onderstaande aanbiedingen zijn geldig vanaf vrijdag 28 December tot vrijdag 4 januari.

Maximize Intense
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
45 doseringen €24,90 €14,90

Ideal Body
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
120 capsules €12,90 €9,90

Hydroxystim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
110 capsules €29,90 €17,50

Amino Ampullen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
10 Ampullen €8,90 €7,50

Transform
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
60 capsules €14,90 €9,90

Anabolic ZMA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
90 capsules €9,90 €7,50
 
Leuke actie maar niet echt producten die in de smaak vallen lijkt me.
 
Leuke actie maar niet echt producten die in de smaak vallen lijkt me.

Dank je:) Juist wel.:D Alles valt natuurlijk in het niet bij onze Perfect Protein intro actie. Maar op zich zijn de oudejaaraanbiedingen ook weer heel mooi. Daarnaast hebben we ook nog eens een paar hele mooie nieuwe knallers in de op=op. Het kan niet op bij Bodyenfitshop.nl!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Introductieaanbieding:
2000 Gram (71 shakes) 49,90 29,90!
 
Jep die had ik wel gezien, daar zitten wel enkele mooie potjes tussen ^^ En die perfect protein lopen waarschijnlijk als zoete broodjes vanwege de mooie prijs. Benieuwd hoelang jullie die prijs gaan houden.. :p
 
Nette kortingen! Iets om van te profiteren als je één van deze producten nodig hebt :)
 
Jep die had ik wel gezien, daar zitten wel enkele mooie potjes tussen ^^ En die perfect protein lopen waarschijnlijk als zoete broodjes vanwege de mooie prijs. Benieuwd hoelang jullie die prijs gaan houden.. :p


We dachten na de introductie van de Perfection Bar dat het niet drukker/gekker kon. Daar zaten we mooi naast:D De vraag naar Perfect Potein is echt niet meer normaal, zo onvoorstelbaar groot in NL en Belgie.

We hebben 1e en 2e Kerstdag volle bak door moeten werken om alle orders te verwerken. Dat heb ik nog nooit bij geen enkel internetbedrijf gehoord. De prijs van Perfect Protein blijft zeker nog zo tot eind Januari. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Introductieaanbieding:
2000 Gram (71 shakes) 49,90 29,90!
 
jaja nou weten we het wel weer dat jullie een nieuw eiwitpoedertje hebben, pffffff....
 
Mooie stuntprijzen, het houd bij jullie niet op. Het lijkt wel of jullie het gehele jaar mooie acties hebben

Zo'n beetje wel:D Dank je:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mss geen slecht idee om jullie overschot protein perfection mix bij de op=op aanbiedingen te zetten ;)
 
Vind de acties persoonlijk wat zwak. Die syntha 6 actie vorig jaar vond ik leuk :)
 
Niet de moeite..
Allemaal overbodige zaken
Whey - creatine zou leuk zijn
 
Laatst bewerkt:
Gaat de Protein Mix er helemaal uit? Jammer. :(
 
Was mijn favoriet proteïne poedertje. Dit is een zwarte dag in mijn leven!

29vc580.jpg


Rust in vrede. :(
 
Jep, de Protein Perfection gaat er uit zodra deze helemaal op is. Deze wordt opgevolgt door de Perfect Protein en dat is absoluut een betere keus :)

Ralf
Wat een onzin, dat spul is niet eens goed te mengen, resultaat: de helft blijft in de shakebeker zitten. Protein perfection was the bomb, jammer maar ik ga voortaan maar weer naar mijn oude suppstore.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 15:58 ----------

Was mijn favoriet proteïne poedertje. Dit is een zwarte dag in mijn leven!

29vc580.jpg


Rust in vrede. :(
Jij snapt het!
 
Wat een onzin, dat spul is niet eens goed te mengen, resultaat: de helft blijft in de shakebeker zitten. Protein perfection was the bomb, jammer maar ik ga voortaan maar weer naar mijn oude suppstore.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 15:58 ----------


Jij snapt het!
Onmogelijk, Perfect Protein mixed perfect en weet 100% zeker dat het goed oplost :) We gebruiken de beste eiwitten die instant oplosbaar zijn. Dat de helft niet oplost is daardoor onmogelijk. Anders mag je mij je batchnummer en lot-nummer even doormailen, dan ga ik dezelfde batch erbij zoeken. ;)

Ralf
 
Back
Naar boven