XXL Nutrition

Eindelijk! aankopen doen bij bodybuilding.com

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Ik ga via paypal aankopen doen bij bodybuilding.com

Voornamelijk om X-tend en whey te kopen....nu blijf er een bedrag van ongeveer 50 euro over op me paypal account. Nu kan ik dat natuurlijk gewoon terug boeken ofcourse.Maar ja geld moet rollen + het feit dat ik net een klein kind in een candystore ben daaro.Dus mijn vraag is heeft iemand suggesties van wat de moeite waard is om uit te proberen.

Greets Enzyme.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
boeken, kleding, grip, etc? :)

aan mij geven

bewaren voor volgende keer
 
Boeken...hmmm nee genoeg info op het net.
Kleding is wel een goede optie misschien had niet over na ged8t dat ze dat daar ook hebben.
ff checken.......
 
leen green caps van Primaforce
fish oil caps van Optimum Nutrition
ZMA
 
en Xtend is da bomb!!! :D

Komen binnenkort 3 andere smaken uit. Watermeloen is m'n favoriet :lick:
 
en Xtend is da bomb!!! :D

Komen binnenkort 3 andere smaken uit. Watermeloen is m'n favoriet :lick:

Ik heb watermeloen besteld ook....leek me wel lekker idd.

Edit : Lean green is ook een optie btw.
 
waxy maize starch (vitargo, maar dan goedkoper)
 
vergeet niet dat je 10% korting krijgt als je even op google een coupon code zoekt
 
Jungle Warfare + Bad Ass Mass ?
 
Hey Enzyme , is het gelukt met Paypal. :thumb:
 
Yes ! :D ...thnx nog potter.....


Btw:

Ben erg benieuwd hoe snel ik het binnen heb....ik ga betalen voor 5 dagen...houden ze zich hier ook altijd aan ? Of kun je net zo goed goedkoper de 14 dagen kiezen omdat het toch niet binnen 5 dagen bij je is ?

(international express courier 2-5 days)
 
Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd hoe snel ik het binnen heb....ik ga betalen voor 5 dagen...houden ze zich hier ook altijd aan ? Of kun je net zo goed goedkoper de 14 dagen kiezen omdat het toch binnen 5 dagen bij je is ?

Dacht dat je bij de 5 dagen altijd een naheffing kreeg, en bij de 14 dagen niet of nauwelijks, maar daarvoor moet je het bestel in amerika topic nog maar eens doorlezen.
 
Naheffing....dat je als nog een rekening gepresenteerd krijgt achteraf ?....lekker is dat. :)
Zal ff door lezen het topic...thnx.
 
Laatst bewerkt:
nope, laatste 2x geen naheffing gehad
(5 dagen)
 
ja klopt zag ik al :) ....maare wat de ephedra betreft nope dat wordt hem niet daar kan ik helemaal niet tegen raak ik katz de weg kwijt.

Is dat ephedra niet illegaal in Nederland, dus verboden in te voeren? Of is het geen ephedrine wat erin zit?
 
Back
Naar boven