AndroidHealthClinic

Eindelijk! aankopen doen bij bodybuilding.com

Bezoekers in dit topic

Verschrikkelijk veel geld voor weinig gains. Maar het blijft leuk om die nieuwe troep te testen :D

hhmmmmmmzn das minder. welke mass stacks heb je tot nu toe gehad/getest en hoe vond je ze? [en prijs?]
 
heb bij mijn eerste bb.com bestelling nu ook de ALRI stack besteld, en na lang zoeken toch ook de Restore bij besteld.
Is véél over te lezen, pro en contra, maar voor de prijs die het bij bb.com staat, kun je Restore evengoed bijbestellen en proberen :D

mijn bestelling: :meal:
SV020 SciVation Xtend, 345 Grams, Refreshing Lemonade
SF008 SciFit Extra Strength HMB, 750mg/120caps
NOW332 NOW L-Arginine, 500mg/250 Capsules
DYM069 Dymatize L-Carnitine Xtreme, 60 Capsules
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules
ALRI032 ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules
ALRI031 ALRI Restore, 90 Capsules
=> 205$
 
Wat doet die restore? en waarom geen 11-OXO bij de JW en BAM nemen als cortisolblokkers? (he ripaf? ;))
 
11-OXO zit daar geen oppep shit in..kun je der er een opgejaagd gevoel van krijgen ik wordt namelijk al vaag van een bak koffie bijwijzevan.
 
11-OXO zit daar geen oppep shit in..kun je der er een opgejaagd gevoel van krijgen ik wordt namelijk al vaag van een bak koffie bijwijzevan.


11-Oxo is een cortisolblokker. Geeft je juist een goed gevoel. En in het begin zelfs een moe gevoel.
 
ah oke...dus die zou ik kunnen gebruiken ipv restore....na of tijdens het gebruik van BAM & JW ?

Btw... ff wiki...weet niet wat cortisolblokker inhoud precies. :)

edit:

Cortisolblokkers

Cortisolblokkers zouden de ongunstige, weefselafbrekende effecten van cortisol moeten tegengaan of afremmen. In diverse studies naar spierversterkende middelen als anabolica en groeihormoon wordt de conclusie getrokken dat ze het effect van cortisol verminderen. Daar kan de handige supplementenfabrikant voor zijn productontwikkeling natuurlijk niet zoveel mee, vandaar dat er vaker op voedingsgebied gezocht wordt naar natuurlijke cortisolblokkers. Knoflook is een gouwe ouwe in deze. Sinds jaar en dag aangeprezen als wondermiddel tegen van alles en nog wat. In een Japans onderzoek van farmaconcern Riken, bleken ratten die een dosis knoflookpoeder door hun voer kregen minder katabool cortisol en meer anabool testosteron te produceren, waardoor ze meer eiwit vasthielden. Een andere bekende ‘cortisolblokker’ voor krachtsporters waarvan de werking niet is bewezen, is het aminozuur glutamine

Oke ... ik kende die benaming dus niet maare gebruik zelf al wel een jaar glutamine...met resultaat wetenschapelijk bewezen of niet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven