MuscleMeat

Eindelijk de ogen geopend in Amsterdam

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 668
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het werd tijd. Mijn stem zouden ze hebben.
 
Eindelijk wat goed nieuws
Een zeer goed initatief van allochtonen naar mede allochtonen toe :thumbs:
Ik hoop dat het een denderende succes wordt!
 
:rolleyes:
Je bedoeld dat soort soort gaat zoeken, alleen wat hoger geplaatst wordt? Ik wilde vroeger ook op m'n vader lijken. Vindt het een initiatief van nix, je kunt ook gewoon de grenzen dichtgooien, scheelt mij weer een hoop belastingcenten.
 
Klinkt goed inderdaad
 
Een mooi streven. Eigenlijk is het de hoogste tijd dat die Cohen oprot of ook eens op straat komt te liggen. Wat heb ik een hekel aan die vent. Het is zo'n softe lul. HIj verziekt heel die stad daar.
 
Die Lange zei:
:rolleyes:
Je bedoeld dat soort soort gaat zoeken, alleen wat hoger geplaatst wordt? Ik wilde vroeger ook op m'n vader lijken. Vindt het een initiatief van nix, je kunt ook gewoon de grenzen dichtgooien, scheelt mij weer een hoop belastingcenten.

De grenzen dichtgooien is onzin. Die etters zijn hier geboren dus daar verander je niets meer aan.
 
Hij heeft wel de lekkerste thee schijnbaar
 
haha 'die lange' hoe simpel kun je zijn.
 
Amsterdam is toch al niet meer te redden! Als het kalf verdronken is dempt Cohen de put............
 
Ik weet niet of dit nou wel dé oplossing is, van "softe lul" naar "kickbokser" om het maar even lakoniek uit te drukken. Anders gezien: veel slechter kan het denk ik niet worden.
 
Sorry.. niet echt serieus te nemen....
 
Socrates zei:
Sorry.. niet echt serieus te nemen....
Vind ik ook. Het is een goed initiatief, maar deze mannen kunnen dan beter gewoon hun werk blijven doen op de straat. Vanuit de politiek zul je weinig kunnen doen, tenzij je heel groot bent, wat ik hen niet snel zie worden.
Tevens zal al hun werk van de afgelopen jaran dan verloren zijn en dat is pas echt zonde.
 
Mighty zei:
Vind ik ook. Het is een goed initiatief, maar deze mannen kunnen dan beter gewoon hun werk blijven doen op de straat. Vanuit de politiek zul je weinig kunnen doen, tenzij je heel groot bent, wat ik hen niet snel zie worden.
Tevens zal al hun werk van de afgelopen jaran dan verloren zijn en dat is pas echt zonde.

Klopt.. ze dun hun werk goed kwa beveiliging van stations en dergelijke en dat moeten ze dus blijven doen.. dat is iets waar ze veel voor kunnen betekenen maar dat is wel iets heel anders dan een politieke partij oprichten.... doe gewoon waar je goed in bent zou ik zeggen en laat de rest voor wat het is.
 
beseffen jullie niet hoe gevaarlijk dit wordt? Dit is een sprong terug in de tijd naar vigilantes die vanuit geweld hele machtsimperiums opbouwen. Dit gaat de kloof alleen nog maar groter maken

Dat ze eindelijk eens beginnen met een realistische aanpak... Die extreem geweldadige allochtonen die zich toch maar niet kunnen aanpassen gewoon terugsturen. Je moet het probleem bij de wortel bestrijden..

Wij hebben hier ook een tijdje Abu Jah jah over de vloer gehad met zijn AL wacht. Die inspecteerde de politie of ze niet racistisch waren. Uiteindelijk kwam de ware aard boven van deze groep vigilantes. De macht nog meer ontnemen van de politie & ervoor zorgen dat ze in bepaalde regio's nietmeer durfden komen.

Dit is een afschuwelijk idee & ik snap niet hoe iemand hiervoor een voorstander kan zijn

Ik vind het erg om te horen hoe Amsterdam volgens velen al verloren is. Dit is wel een stad geweest die ooit de pure nederlandse cultuur uitstraalde.
Bij ons in sommigen buurten rondom Antwerpen & Brussel gebeurt juist hetzelfde.
Buurten waar gewone vlamingen nietmeer durven komen uit angst voor 'racistische allochtonen' die hen zullen benaderen met geweld. Hele buurten die eigenlijk volledig worden geassimileerd naar hun plaats van afkomst
Ik zeg niet dat allochtonen hiervoor volledig verantwoordelijk zijn maar toch..

Soms wou ik dat ik eens een paar jaar absolute macht had in belgie. Der zou veel veranderen ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je nou eens leert lezen....had je al dat getyp bespaart :rolleyes:
 
damn .. na 2 zinnen vind ik het al nietmeer de moeite ;)
 
Back
Naar boven