AndroidHealthClinic

Eindelijk foto's van g-men

Bezoekers in dit topic

Knijnter knijter droog :D

Nu nog een zonnebankje en je bent helemaal de bom daar in het oosten :D
 
lats en schouders zijn punten om aan te werken. lekker droog man!
 
Juniormob zei:
ZIet er goed uit. Erg droog ja :D dat heb je goed voor elkaar gekregen met zo veel massa. Mischien een puntje dat mij is opgevallen. Dat je msichein iets meer aandacht moet besteden aan schouders. Voor de rest ziet eht er prima uit :D

Greetz Juniormob

Dank je voor het commentaar, vind ik zelf ook. Ik krijg de laatste tijd tegengestelde berichten, na het trainen vind iedereen ze geweldig maar ongepompt zijn ze gewoon vlak.

In Thailand vroeg de eigenaar aan mij of ik schouders niet leuk vond om te trainen?? Lekker dan...
 
huckfinn zei:
Goed hoor, maar voor 12 jaar... had je niet meer kunnen pakken? Waar kom je vandaan en ben je non stop bezig geweest? etc.

Zonder kuurtjes ben ik al blij dat ik zo'n lichaam heb in twaalf jaar. Mijn max gewicht was 95 met 7% vet en armen van 45 cm vind de stats toch niet verkeerd voor naturel.

Maar ik denk dat honderd kilo wel mogelijk is alleen moet ik dan alles in mijn leven opofferen voor de training en dat lukt gewoon niet altijd, plus blessures komen om de hoek kijken. Op mijn max deed ik setjes bankdrukken met 130-140, squat met 180, deadlift 200 plus. En mijn gewrichten houden dat meestal maar een tijdje vol. Maar ooit wil ik honderd droog zijn!
 
Superdroog en ook behoorlijk veel massa. :thumbs:
 
Ferm resultaat man, knetterdroog en nice mass ...
 
Goede massa, en goed droog.

netjes vind ik!
 
g-men zei:
Zonder kuurtjes ben ik al blij dat ik zo'n lichaam heb in twaalf jaar. Mijn max gewicht was 95 met 7% vet en armen van 45 cm vind de stats toch niet verkeerd voor naturel.

K*t gast, ik ging ervan uit dat je in die 12 jaar wel eens crack had gebruikt, maar nog steeds naturel = diepe respect!
 
huckfinn zei:
K*t gast, ik ging ervan uit dat je in die 12 jaar wel eens crack had gebruikt, maar nog steeds naturel = diepe respect!

Inderdaad. Een dikke lading respect voor jou, g-men. Nice work!
 
zoals ondertussen al 40x gezegd... erg mooi droog ja... mooie aders over biceps ook...\

grt
 
huckfinn zei:
K*t gast, ik ging ervan uit dat je in die 12 jaar wel eens crack had gebruikt, maar nog steeds naturel = diepe respect!
lol :D
Maar dat is idd een fysiek die sommige gasten met een kuur nog niet halen, dus wat dat betreft::thumb:

Je bent echt wel droog. En als je benen in verhouding staan met je bovenlichaam dan heb je gewoon een hele goede fysiek. Wat deadlift je?
 
mooi reis bro , dat wil ik ook nog es doen ! :)

en mooi naturel body ook natuurlijk ;) keep it up!
 
Laatst bewerkt:
ziet er echt massive uit , super kerel volhouden !
 
BB rows met 40-60kg? Wel ERG weinig gezien jou grootte
 
Ach zwaarste barbell in die gym he, 2x 15 iedere kant. En dan 20 reps. Die Thailanders hadden hem nog nooit getild dus die vonden het wel erg grappig :D
 
idd erg goed!

en train je altijd op je sokken? :D
 
Nee blote voeten vind ik nog stoerder maar vanwege de muggen he die bijten alleen op je voeten daar :D
 
g-men zei:
Ach zwaarste barbell in die gym he, 2x 15 iedere kant. En dan 20 reps. Die Thailanders hadden hem nog nooit getild dus die vonden het wel erg grappig :D
Ah ok, dat verklaart idd veel! Anyway, ziet er goed uit!
 
Back
Naar boven