MuscleMeat

Eindelijk foto's van g-men (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2003
Berichten
26.684
Waardering
6.106
Lengte
1m79
Massa
105kg
Tijdens mijn Aziereis van 6 maanden toch flink doorgebikkeld. Ik heb alle lokale sportscholen gezien in Maleisie, thailand, vietnam en cambodia. De foto's op de website zijn na 5,5 maand reizen. 4 kilo lichter 91kg ipv 95 kilo maar wel behoorlijk droog! :o

[Link niet meer beschikbaar]
 
droge mofo :P
minder dan 5%bf?
 
ZIet er goed uit. Erg droog ja :D dat heb je goed voor elkaar gekregen met zo veel massa. Mischien een puntje dat mij is opgevallen. Dat je msichein iets meer aandacht moet besteden aan schouders. Voor de rest ziet eht er prima uit :D

Greetz Juniormob
 
je mag niet klagen vriend! echt goed.. heb je er ook veel voor moeten doen om te dieeten?
 
ziet er goed uit, hoe lang train je al?
 
laatste foto heb je precies een b cupje :p
verder heel goed! en wel heel droog ???
 
Ziet er goed uit! :thumbs:

****ing droog!
 
Goed hoor, maar voor 12 jaar... had je niet meer kunnen pakken? Waar kom je vandaan en ben je non stop bezig geweest? etc.
 
Ziet er goed uit, lekker droog. Ik hoop dat de benen net zo goed zijn...
 
goede fysiek en heel droog
 
:thumb: Ziet er idd goed uit!

Kreeg je wel genoeg te eten daar? :D

En zoals al gezegt vind ik ook dat je schouders iets achterlopen. En je rug + benen? Pak je die ook goed mee?
 
zozo droog ouwe! alleen schouders/traps/bovenkant borst mogen wel wat extra's hebben. Voor de rest ziet het er puik uit!
 
Ziet er goed uit. Werk aan je bovenkant borst, schouders en traps. Verder willen we je benen/ kuiten ook wel even zien he.
 
Ziet er goed uit, super droog waauww
 
Ziet er goed uit bro. Echt heel erg netjes.
 
Back
Naar boven