Fitness Seller

eindelijk mijn home gym gestart. Bestelling geplaatst fitness seller

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo iedereen,

ik heb het volgende besteld bij fitness seller. Ik kijk er naar uit.

2xProfessionele korte halterstang 50 mm - kogellagering
KH-50-2209 = 79,80 EUR
1xProfessionele EZ-Curl stang chroom 50 mm x 120 cm
SZ-50-C =64,90 EUR

12xHalterschijven Rubber-Gripper - 50 mm

Gewicht:5,0 kg =144 euro

4xHalterschijven Rubber-Gripper - 50 mm

Gewicht:2,5 kg = 24,00 EUR

4xHalterschijven Rubber-Gripper - 50 mm

Gewicht:1,25 kg 50-GRR-0125 = 11,60 EUR

1xVeersluitingen 50 mmV-50-2213 = 9,90 EUR
totaal = 355 euro
(zoveel 5 kilo schijven gekocht voor de korte hallterstangen. diameter van 10 kilo schijven lijken me te groot)
----------------------
Ik koop de bodysolid gid31 bij bodysolid nl voor 259 euro verzending inbegrepen.
En als ik dan in de komende weken een deftige rack zie koop ik die samen met een olympische bar. Maar voorlopig kan ik al deftig aan de slag.
De alleenstaande latpully van 399 koop ik binnen een paar maand.
Hopla, en nu naar de site van body en fitshop. lol.
Wish me good luck. Lig door een zware rupoperatie, die zeer goed is afgelopen al twee jaar stil.
 
bestelling bij b&f shop:

1 Whey Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) Banana Milkshake 32,90 32,90
1 100% Pure Micronized Creatine (Dymatize) 1x 300 gram (Kassakorting van toepassing!) 12,00 12,00
1 Jack3D (USP Labs) 1x 45 doseringen (Kassakorting van toepassing!) Fruit Punch 29,90 29,90
+ Whey Perfection Sachet
+ Gratis Bidon 750 ml t.w.v. 2,95 euro
-------------------------------------------------
Nu nog een voedingsschema en trainingschema opstellen en eind deze week begin ik te knallen.
 
Ja... en? Wil je een schouderklopje? :D
 
allé, proficiat...
 
Succes!! ondanks je rugoperatie veel trainingsplezier gewenst!!
 
Nice, we verwachten natuurlijk wel een fotootje wanneer alles ingericht is;)
 
Ja... en? Wil je een schouderklopje? :D

Ja, nu je het zegt, is het inderdaad een vreemde post. Ik denk dat het eerder een soort van vreugde is die ik met jullie wou delen. Jesus, ik lijk wel een emo.

Neen, misschien ook wat tips; bijv wat er NIET bij te kopen en wat mss wel.

Zodra alles op z'n plaats staat neem ik foto's. MAar ik wil wel die twee ruimtes goed inrichten.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 20:32 ----------

Als fitness seller levert maar je bent niet thuis, wat doet men dan? MAg ik een briefgje aan mijn deur hangen en zeggen dat ze het aan de voordeur mogen zetten? Ik woon op het platteland, geen kat die hier passeert.
 
Volgende maand komt dit er bij:
body solid PPR200 rack. belastbaar tot 280 kilo. Is meer dan sterk genoeg voor mij en de lat optie is maar 189 euro; Totaal 500 euro. Niet slecht.
 
ben benieuwdt naar een foto als het allemaal staat!
 
Ik hoopte stiekem dat ik vandaag al iets zou ontvangen maar jammer genoeg niks.
 
Ben ook benieuwd naar de BodySolid rack en lat pully.

Hoeveel gewicht kan de lat pully hebben?
 
Hun pulley heb ik nog niet besteld, noch de rack. Het rack volgt later. Ze hebben een poweer rack die 180 kilo kan slikken, en een andere die er 280 kilo aankan.

Ik ben wel redelijk intevreden over de stilte van bodysolid.nl.

Ik mailde body en fitshop en kreeg dezelfde dag antwoord.
Ik maillde fitness-seller en kreeg de volgende dag antwoord.
Ik mailde bodyshop maandag en gisteren opnieuw en nog steeds geen reactie. Zwak, zeer zwak.
 
Update:
vandaag ontving ik mijn inclin, decline flat bench van body solid (FID31), voor 269 euro, verzending inbegrepen.
Ik heb ze natuurlijk onmiddellijk in elkaar gestoken, dat duurde anderhalf uur. Staat als een huis. Ook zeer zwaar, maar laat zich makkelijk verplaatsen;

Wel lijk ik te stijf om daarop decline te doen; ALs ik mijn voeten vastzet onder het schuimrubber, zodat ik niet naar beneden zou glijden, lijkt het wel alsof ik daar te stijf voor ben. Ik voel het enorm trekken in m'n onderrug. Misschien iets te lang stil gelegen. Dus eerst een maandje of zo gewoon flat en incline en goes stretchen en zo als als ik toch merk dat ik dat niet haal dan moet ik iets anders uitdokteren, we zien wel.

Een dezer dagen zal ik mijn gewichten en halters ontvangen van fitness seller, en dan kan ik al starten met mijn dumbbells en ez bar. En volgende maand dan de kooi van bodysolid. En ondertuissen uitkijken naar een goeie (tweedehands) lat pulley en lmow row.
Ah ook nog matje voor de abs en matten voor onder of naast de bank (om db op te vangen.

Wish me good luck. Ik zal dit weekend dan al foto's nemen van wat ik al heb.
 
Nice. Waar zet je dat allemaal? Garage te veel ofzo? :P
 
Nice. Waar zet je dat allemaal? Garage te veel ofzo? :P

Neen, ik ben naar het platteland verhuisd en in mijn nieuwe huis heb ik een 5 slaapkamers, 2 badkamers, 2 keukens. Ik heb de slag van m'n leven geslaan want het was maar 200 000 euro terwijl ik een tuin heb van 600 vierkante meter, en geen euro kosten heb aan het huis; Het is trouwens een soort van vierkante bungalow (2 vierkanten die elkaar een beetje overlappen. De twee grote slaapkamers zijn ver verwijderd van de rest van het "leven" in huis dus kan ik daar smijten met gewichten zoveel ik wil en muziek opzetten, geen kat die het hoort.
Ik heb in totaal 70 vierkante meter denk ik, maar echt een zeer mooie gezellige ruimte. Ramen alom, plafond op 2,35 meter hoogte. centrale verwarming, extra keuken er net naast, plus nog twee andere ruimtes die ik nog wat wil aanpassen aan mijn noden: een soort van logeerkamer en daarnaast dan nog een ontspanningsruimte: tv zetel,... NA heel mijn leven in krotwoninge nte hebben gewoond (woningen die eigenlijk onbewoonbaar moesten verklaard worden en wat dan ook gebeurde), is dit heaven on earth.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 21:35 ----------

Morgen ga ik dit ophalen voor 200 euro
http://sport.marktplaats.nl/fitness/488578266-mpf-multi-purpose-fitness.html

Pulley is stabiel en belastbaar tot 180 kilo. De opvangstangen tot 280 kilo. Das meer dan genoeg.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 21:36 ----------

iK heb gelukkig ontdekt dat als ik het zitje van mijn bodysolid bank op zijn hoogste stand zet, decline benchen perfect gaat. Het is zelf comfortabeler dan in de sportzaal . Ik zit er muurvast op.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 21:41 ----------

Dus na morgen heb ik nog nodig


rubber matten (zal ik van mijn broer wel kunnen kopen of krijgen want hij heeft daar makkelijk toegang toe via zijn werk (dakwerker en "zwembadplaatser".)

Olympische bar


Crosstrainer (hoop op een goede life fitness basis of en tunturi c40. De tunturi heb ik in de winkel getest en ik moet zeggen dat hij bijna even stabiel is dan de lifefitness crostraienrs van 5000 euro. En ik weet van mezfd fat ik veeleisend ben asl het op crosstrainers aankomt. moest er dus iemand twijfelen ik raad hem de tunturi c40 zeker aan. De c60 ec80 moet je niet komen want ze zijn veel duurder zonder enige reden. Bij de duurste zijn de verbindingen aan de bewegende delen gewoon verstopt in een mooi plastic kapje en de programma's zijn iets uitgebreider maar dat is allemaal onzin. overkill.)

EN dan zal ik geleidelijkaan, iedere paar maanden, iets extra kopen: leg press, bijv.
 
Back
Naar boven