XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

bah, gevoelig, niet echt, bij mijn laatste kuur (test+deca+diana+winny) had ik NA mijn kuur wat rode puistjes op rug en schouders, maar het was zeker niet catastrofaal !!
Ik weet dat masteron hiervoor berucht is, doch ik hoop dat dit relatief zal meevallen...

Zit dus momenteel in week 6, maar buiten wat krachttoename, en een mooie daling in BF, zijn de resultaten al bij al redelijk flauw... Ik weet dat ik opnieuw veel te veel verwachtte, maar zie nu in dat cutten en spieropbouw niet samengaan !
In de spiegel ben ik wel tevreden, zeker tijdens het trainen sta ik er goed bij, maar over het algemeen is er anders niet immens veel te merken !

Begin mij nu toch wel af te vragen of dit het allemaal waard is, zet nu EOD 112,5 trenbolone, op zich al een zwaardere AAS, en zie geen spectaculaire veranderingen... Krijg eigenlijk ook bitter weinig reacties van anderen, dus zien zij toch ook niet echt het verschil ?

Al bij al begin ik meer en meer te denken dat dit mijn laatste AAS-kuur zal worden, vroeger had ik steeds een enorm effect van AAS, zelfs licht gedoseerd, maar de laatste kuren begon dit steeds minder te worden, ook al experimenteerde ik met meer en andere produkten !
En ik ben ook niet zinnens om volgende keer megadosissen te gaan zetten in de hoop dat dat meer opbrengt...

Het enige wat ik hierna nog wil proberen is HGH, 4-5iu, 5/2, 6 maand of zo...
 
bah, gevoelig, niet echt, bij mijn laatste kuur (test+deca+diana+winny) had ik NA mijn kuur wat rode puistjes op rug en schouders, maar het was zeker niet catastrofaal !!
Ik weet dat masteron hiervoor berucht is, doch ik hoop dat dit relatief zal meevallen...

Zit dus momenteel in week 6, maar buiten wat krachttoename, en een mooie daling in BF, zijn de resultaten al bij al redelijk flauw... Ik weet dat ik opnieuw veel te veel verwachtte, maar zie nu in dat cutten en spieropbouw niet samengaan !
In de spiegel ben ik wel tevreden, zeker tijdens het trainen sta ik er goed bij, maar over het algemeen is er anders niet immens veel te merken !

Begin mij nu toch wel af te vragen of dit het allemaal waard is, zet nu EOD 112,5 trenbolone, op zich al een zwaardere AAS, en zie geen spectaculaire veranderingen... Krijg eigenlijk ook bitter weinig reacties van anderen, dus zien zij toch ook niet echt het verschil ?

Al bij al begin ik meer en meer te denken dat dit mijn laatste AAS-kuur zal worden, vroeger had ik steeds een enorm effect van AAS, zelfs licht gedoseerd, maar de laatste kuren begon dit steeds minder te worden, ook al experimenteerde ik met meer en andere produkten !
En ik ben ook niet zinnens om volgende keer megadosissen te gaan zetten in de hoop dat dat meer opbrengt...

Het enige wat ik hierna nog wil proberen is HGH, 4-5iu, 5/2, 6 maand of zo...


moet je kijken wat er dan gebeurt;)
4 maandjes HGH zonder enige AAS,
en dan na 4 maanden knal je de AAS er in, pak je nog een extra 4 maanden roids, dan geen lichte doses maar echt knallen, moet je kijken wat er gebeurt!!!

je tren ace is gewoon te licht gedoseerd kerel, je weegt in de 100, 112.5 is gewoon te licht... heb ik je van te voren al verteld.
had je alles een pakje zwaarder gepakt.. was het resultaat een heel stuk anders geweest, zoals ik ook al van te voren had gezegd;)
 
Heeft iemand buiten mij dat hier dan ook ooit gedaan ?
Ik ondervond er niet meer last van.

ik heb dit ook een 2 maanden geleden gepakt, deca @ 600, Tren ace @ 900.
nog geen problemen ondervonden.
hoop dat het zo zal blijven.
 
moet je kijken wat er dan gebeurt;)
4 maandjes HGH zonder enige AAS,
en dan na 4 maanden knal je de AAS er in, pak je nog een extra 4 maanden roids, dan geen lichte doses maar echt knallen, moet je kijken wat er gebeurt!!!

je Trenbolone ace is gewoon te licht gedoseerd kerel, je weegt in de 100, 112.5 is gewoon te licht... heb ik je van te voren al verteld.
had je alles een pakje zwaarder gepakt.. was het resultaat een heel stuk anders geweest, zoals ik ook al van te voren had gezegd;)

Jep, klopt, je had het mij gezegd, maar door al die geruchten hier over de harde sides van tren ace, durfde ik niet hoger ! En is natuurlijk te laat om nu nog te verhogen, einde van de kuur komt er binnen 4 weken aan...

Sjit sjit sjit, had ik beter naar je geluisterd natuurlijk !!!

Tegen volgend jaar een potje opzij zetten om aan de HGH te gaan, das nu nog mijn enige hoop ! ;-)
 
Jep, klopt, je had het mij gezegd, maar door al die geruchten hier over de harde sides van Trenbolone ace, durfde ik niet hoger ! En is natuurlijk te laat om nu nog te verhogen, einde van de kuur komt er binnen 4 weken aan...

Sjit sjit sjit, had ik beter naar je geluisterd natuurlijk !!!

Tegen volgend jaar een potje opzij zetten om aan de HGH te gaan, das nu nog mijn enige hoop ! ;-)

Slin...... ook erg leuk!
goedkoop en doeltreffend!
 
Tja, klinkt inderdaad allemaal leuk en hot, maar zou me nu op dit moment niet graag voelen zoals jij je voelt kerel ! Denk wel dat ik dit steeds in mijn achterhoofd ga houden...

Voor de rest vandaag weer lekker getraind, ondanks het sauna-achtige gevoel in de gym!
heb nog nooit zo gezweet als vandaag, heb men t-shirt 6-7keer kunnen uitwringen !

ben ik even blij dat die zwoele temperaturen zijn uitgebleven toen ik op 100mcg T3 zat !!!

Moet zeggen, was vandaag eerste keer sinds lang dat ik in t-shirt trainde ipv in haltertopje of singlet, en dat gaf direct toch weer een totaal ander beeld in de spiegel, zeker omdat de t-shirt werkelijk aan mijn lijf plakte van het zweet ! Dit gaf wel een HUGE indruk...
Ga heel dringend nog eens aan iemand vragen in de zaal om foto's te nemen als ik warm sta, maar heb de indruk dat dit niet zo in dank afgenomen wordt in de zaal...
 
Vanmiddag alweer een deftige training gehad, met benen op het programma:

Squat (in smith wegens vroegere rugkwetsuur): 10*50 (full), 10*90 (full), 8*130 (parallel), 8*160 (parallel), 6*180 (parallel), 6*130 (dieper dan parallel), 6*90 (full)

Leg Extensions: 4*8* (volledige blok van technogymtoestel)
Leg Curl: 4*8* (volledige blok - 2)

Seated calf raises + standing calf raises

Ben blij dat ik opnieuw aan het squatten kan, ook al is het in een smith, met alleen legpresses en zo, bouw je geen wheelzzzz vind ik !
 
Tja, klinkt inderdaad allemaal leuk en hot, maar zou me nu op dit moment niet graag voelen zoals jij je voelt kerel ! Denk wel dat ik dit steeds in mijn achterhoofd ga houden...

Voor de rest vandaag weer lekker getraind, ondanks het sauna-achtige gevoel in de gym!
heb nog nooit zo gezweet als vandaag, heb men t-shirt 6-7keer kunnen uitwringen !

ben ik even blij dat die zwoele temperaturen zijn uitgebleven toen ik op 100mcg T3 zat !!!

Moet zeggen, was vandaag eerste keer sinds lang dat ik in t-shirt trainde ipv in haltertopje of singlet, en dat gaf direct toch weer een totaal ander beeld in de spiegel, zeker omdat de t-shirt werkelijk aan mijn lijf plakte van het zweet ! Dit gaf wel een HUGE indruk...
Ga heel dringend nog eens aan iemand vragen in de zaal om foto's te nemen als ik warm sta, maar heb de indruk dat dit niet zo in dank afgenomen wordt in de zaal...

so what???



en ik voel me vandaag..... Topfit :D
ga straks lekker te trainen, geen last van een dipje..
ff geen GH genomen vandaag... denk dat ik dat ff volhou :)
 
PLOTSELING KEERPUNT IN MIJN KUUR ??? OF PUUR TOEVAL ???

Ik weet niet wat er vandaag gebeurde, maar ik had een echte toptraining ! En dat op een vrijdag, na 2 nachten onvoldoende slaap ?
Zoals gewoonlijk deed ik een all-roundtraining:

BP: 12*60, 8*90, 8*110, 6*130, 4*140, 3*140 (en er zat nog een setje in, voelde ik)
Cable Cross-over: 4*8* ?? (zwaar en heel traag)

Bicep curl (rechtstaand): 8*22, 8*24, 6*26, 6*28
Bicep curl machine: 6 sets, laatste 3 met volledige blok !!! (nooit eerder gelukt!!)

Dips: 16*BW, 16*BW, 14*BW+10kg, 12*BW+20kg (nooit eerder gelukt en zonder moeite !!!)
One arm triceps push down: 6 sets, laatste 2 met volledige blok met 1 hand !!! (nooit eerder gelukt !!)

Lat pull: 8*80, 8*100, 8*110, 8*110

Ik heb me suf gedacht van waar plots die spectaculaire krachttoename, zit te denken, mijn vierde en laatste vial tren ace heb ik achteraf besteld en had een grijze afsluiting ipv een rode... zou die mss hoger gedoseerd zijn ? Quasi onmogelijk want ik heb daarvan eergisteren voor het eerst 1,5ml gezet...
Of begint de gear nu pas echt goed in te slaan, op einde week 6 ??
Zou toch ook wel verbazingwekkend zijn, gezien de korte esters...

Tja, zal er mijn hoofd niet verder over breken, kijk al uit naar maandag, even zien of ik dit enthousiasme dan verder mag uiten !
 
en shaq? ga je nog steeds als een speer?

heb je de mast inmiddels goed verteerd?
 
en shaq? ga je nog steeds als een speer?

heb je de mast inmiddels goed verteerd?

Zal ik je vanmiddag kunnen vertellen kerel, was gisteren in verlof en heb dus niet getraind ! heb er dus wel de mast voor het eerst ingejast !
Heb grotere spuiten moeten aanschaffen want moest dus 2*1,5ml zetten, en morgen zelfs 2*1,5 + 1ml... (tren, mast en sust in 1 spuit, lekkaaaaa...)

Wat de tren betreft, post ik morgen bij "echt of nep" een foto van mijn 2 verschillende vials.

De extra vial die ik onlangs bijbestelde is dus verschillend van mijn eerste 3.

Deze laatste vial draagt lotnr 998578 expdatum 10-2009 - Op het etiket is hier ook geen zilverkleurige strook met GS-Hologram te zien - afsluitplastiekje is grijs
Vorige 3: lotnummer 99021 expdatum 10-2011 -> Wel zilverkleurige strook met GS-Hologram - afsluitplastiekje is rood

Nu mijn vraag: Hoe kan het dat een groter lotnummer minder lang houdbaar blijft dan een lager lotnummer ???

Kan er een van de 2 soorten fake zijn ?
 
Ben overdonderd door de vele reacties hier, kan volgens mij beter mijn log bijhouden in een Word-documentje ipv op DBB... :-(
 
Ben overdonderd door de vele reacties hier, kan volgens mij beter mijn log bijhouden in een Word-documentje ipv op DBB... :-(

whehehe ... geen paniek ;)
no replies wil daarom niet zeggen dat niemand het leest ;)
 
Ben overdonderd door de vele reacties hier, kan volgens mij beter mijn log bijhouden in een Word-documentje ipv op DBB... :-(

hey bro wanneer meeten we nou eens?
ben vant weekend weer bij de belgische grens..

ff bakkie doen ofzo;)

bevalt de mast je een beetje?
al last van Acné?
 
whehehe ... geen paniek ;)
no replies wil daarom niet zeggen dat niemand het leest ;)

ah okee, toch al hele geruststelling, fjiiieuuuwww... ;-)
Begon zo al te vrezen dat mijn belgentaaltje onbegrijpbaar was voor het merendeel van de DBB-ers... hehe
 
Ben overdonderd door de vele reacties hier, kan volgens mij beter mijn log bijhouden in een Word-documentje ipv op DBB... :-(

ik lees dagelijks mee kerel... zou het fijn vinden als je door blijft loggen.
ik heb alleen niet altijd wat te melden waar jij ook wat aan hebt; vandaar :D
 
ah okee, toch al hele geruststelling, fjiiieuuuwww... ;-)
Begon zo al te vrezen dat mijn belgentaaltje onbegrijpbaar was voor het merendeel van de DBB-ers... hehe

wie zegt er dat dat niet zo is :P
 
hey bro wanneer meeten we nou eens?
ben vant weekend weer bij de belgische grens..

ff bakkie doen ofzo;)

bevalt de mast je een beetje?
al last van Acné?

Hey die Sis, waar moet je zijn dit weekend dan ? bakkie doen, wat bedoel je ?

gisteren pas 2de keer 150mg gezet van masteron, zal wel tijdje duren voor het inkickt, vermoed ik !
Hoop dat de acné meevalt, heb hiervan bij andere kuren ook weinig last, dus verwacht ik hierbij hetzelfde...

Kblijf het betreuren dat ik de tren ace niet hoger gezet heb, want resultaat is in feite minder dan vorig jaar tren enanthaat op 400mg EW !
Ook van de zogenaamde "heftige" sides kan ik ni echt meespreken, op een paar uitzonderingetjes na...
Sides die ik niet heb of slechts enkele keren gehad heb de voorbije 6 weken: extreem zweten 's nachts, trensomnia (af en toe paar uurtjes), uitgesproken trengeur, trenhoest (1 keer), extreme dromen (2 keer), agressie, gele pis, ...

Pas gedurende week 6 kwam er een echt opmerkelijke krachttoename, doch was vorig jaar toch nog iets sterker met de enanthaat !

Mss dat de T3 de sides van trenbolone enigszins beperkt ??? Iemand hier ervaring mee ?
 
Hey die Sis, waar moet je zijn dit weekend dan ? bakkie doen, wat bedoel je ?

gisteren pas 2de keer 150mg gezet van masteron, zal wel tijdje duren voor het inkickt, vermoed ik !
Hoop dat de acné meevalt, heb hiervan bij andere kuren ook weinig last, dus verwacht ik hierbij hetzelfde...

Kblijf het betreuren dat ik de Trenbolone ace niet hoger gezet heb, want resultaat is in feite minder dan vorig jaar trenbolone enanthaat op 400mg EW !
Ook van de zogenaamde "heftige" sides kan ik ni echt meespreken, op een paar uitzonderingetjes na...
Sides die ik niet heb of slechts enkele keren gehad heb de voorbije 6 weken: extreem zweten 's nachts, trensomnia (af en toe paar uurtjes), uitgesproken trengeur, trenhoest (1 keer), extreme dromen (2 keer), agressie, gele pis, ...

Pas gedurende week 6 kwam er een echt opmerkelijke krachttoename, doch was vorig jaar toch nog iets sterker met de enanthaat !

Mss dat de T3 de sides van trenbolone enigszins beperkt ??? Iemand hier ervaring mee ?


Bakkie, koppie koffie, sorry is een NL uitspraak, bij ons in de buurt dan :)
Ik ben in Nijmegen hele weekend, Cuijk bij me meisje weer, moet overal en nergens zijn van het weekend, vooral omgeving denhaag, dus zit toch al veel in de auto, kan ook wel ff die richting langs rijden;)
 
ik lees dagelijks mee kerel... zou het fijn vinden als je door blijft loggen.
ik heb alleen niet altijd wat te melden waar jij ook wat aan hebt; vandaar :D

Okee, thnx mate, zal mijn logje dus verder bijhouden, nu ik weet dat er toch enkelen komen meelezen...
 
Back
Naar boven