XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

voila zie, heb 2 nieuwe foto's gepost in mijn album, zijn ni 100% wat ze moeten zijn ma bon...
Hoe kan ik hier in mijn log foto's opnemen ???
 
voila zie, heb 2 nieuwe foto's gepost in mijn album, zijn ni 100% wat ze moeten zijn ma bon...
Hoe kan ik hier in mijn log foto's opnemen ???

Zo ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed bezig man :thumbs:
 
ziet er goed uit shaq! :thumbs:

heerlijk he die trenbolone zweet? :D
 
Nice picz bro!!!!!!
 
Gaat goed kerel ! Strakke foto's
 
deftige pics
 
gaat goed, lekker kleurtje ook !
 
Okeej okeej, allemaal hartelijk dank voor de positieve reacties !!!
Werkt wel echt motiverend zoiets !!!

Mja, had wel serieuze zweetaanval, had net schouder afgewerkt en toen direct naar de kleedkamer en een 10-tal minuten allerlei poses geprobeerd... Dit is bijna even uitputtend als het trainen zelf man !
Denk ook wel dat dit overmatig zweten toch van de tren komt hoor, is soms overdreven !

@ Stanske: Thnx om de foto's hier te plaatsen !
Kan je eens uitleggen hoe je dat doet, want heb er eigenlijk nog wel enkele die er bij zouden kunnen, doch niet in mijn album...

Mijn kleurtje is mijn eigen zomerse huidskleur, zonder zonnebank, zonder melatonan, zonder bruinen zonder zon of zo...
 
In je album onder je foto's staan 2 kaders.
Eentje met afbeelding URL & eentje met BB Code.
Die BB code kopieer je dan in je post ;)

EDIT: zie net dat dat alleen kan in je persoonlijk album.

Beter kan je je foto's uploaden naar tinypic.com
En dan daar de BB Code kopieren en in je post plakken

Denk wel dat je achterkant schouder wat achterloopt? Of zie ik dat mis?
 
Laatst bewerkt:
een duidelijk geslaagde cut shaq!
je buikspieren beginnen nu duidelijk zichtbaar te worden
tov je vorige foto's zie je dat die toen niet zichtbaar waren

nu proberen je bf op peil te houden, veel zou ik niet meer zakken.

je zegt dat je bijna 2m groot bent? dan moet je wel een beest zijn irl !!


topfysiek man! ga zo door ;)
 
In je album onder je foto's staan 2 kaders.
Eentje met afbeelding URL & eentje met BB Code.
Die BB code kopieer je dan in je post ;)

EDIT: zie net dat dat alleen kan in je persoonlijk album.

Beter kan je je foto's uploaden naar tinypic.com
En dan daar de BB Code kopieren en in je post plakken

Denk wel dat je achterkant schouder wat achterloopt? Of zie ik dat mis?

Goh, ik kan da ni zo zeggen, hangt eigenlijk wat van de pose af, als ik mijn armen meer naar achteren duw, komen er toch serieuze "bollen" tevoorschijn op die achterkant hoor ! ;-)

Vraag mij af hoe stanske mijn foto's hier gekregen heeft...
 
een duidelijk geslaagde cut shaq!
je buikspieren beginnen nu duidelijk zichtbaar te worden
tov je vorige foto's zie je dat die toen niet zichtbaar waren

nu proberen je bf op peil te houden, veel zou ik niet meer zakken.

je zegt dat je bijna 2m groot bent? dan moet je wel een beest zijn irl !!


topfysiek man! ga zo door ;)

Okee, thnx man !

Ga idd proberen BF op dit niveau te houden, zal ni makkelijk zijn eenmaal de ECA eruit vliegt... topspul voor mij !

Ik ben 1.96 idd, maar weeg slechts 106,5kg...
Iemand een schatting van mijn BF ?
 
16-17% bf heb je wel.
 
zat zelf meer aan 14/15 te denken....
 
tja, zal idd wel zoiets zijn, denk ik !
kzou begot ni weten hoe ik ooit lager kan geraken, heb er nu al moeten voor vechten, pfff...
 
Ik schat ook zo'n 13-15%

NETJES!!

Lager geraken > nog beter voedingsschema? nog "cleaner",.. zo lijkt 't me toch dan..
Veel meer kan je niet doen.. hoef je ook niet te doen denk ik.

Good luck verder!
 
vetverlies is niet alleen een kwestie van vechten, maar ook van tijd...
 
Zozozo, na 5 dagen algehele stilte, zonder training, met enkele zware zondige dagen, voeding compleet genegeerd, toch nog eens een update !
Heb maandag EN dinsdag vrij genomen om eens echt goed uit te rusten na een toch wel zwaar weekend, maandag tot 15u in bed gelegen, dinsdag tot 11u, had het blijkbaar nodig...

Vandaag dus borst getraind, dit was van vorige week dinsdag geleden:
BP: 12*60, 10*90, 8*110, 6*130, 4*140, (bijna) 2*150 (tweede rep een klein beetje hulp nodig gehad)
Incline: 8*70, 8*80, 6*100, 6*100
Flyes: 8*28kg, 2*8*34kg
Pull-over: 8*40, 8*46, 8*50
Cable cross-over: 3*8* ??

Al bij al een heel goeie training, heb het gevoel dat, als ik mijn reeksen op BP niet volledig doe, doch direct naar de heavy sets ga, ik een PR kan zetten, ik schat 1*160...

Ik ben er nu toch wel van overtuigd dat het zeker geen kwaad kan om, zelfs in een kuur, eens meerdere dagen rust te nemen, want dag in, dag uit, week in, week uit, maanden na elkaar, trainen en nog eens trainen, vergt toch wel wat van een mens...

Vanavond gaat er een soepje van Mast, Tren en Deca in, maar moet zeggen dat het hoe langer hoe pijnlijker wordt om te injecteren, wss omdat ik al bijna 8 weken na elkaar EOD in mijn beide gluteus op quasi dezelfde plek injecteer...

Ik ondervind ook dat ik, na 4 dagen off geweest te zijn van de ECA, er vandaag dubbel en dik effect van ondervond, van 1 dosis !!! Dwz: gejaagd lopen, zweten als een gek, ...

Morgen rug en biceps, zie het volledig zitten !!!
 
Ik ben er nu toch wel van overtuigd dat het zeker geen kwaad kan om, zelfs in een kuur, eens meerdere dagen rust te nemen, want dag in, dag uit, week in, week uit, maanden na elkaar, trainen en nog eens trainen, vergt toch wel wat van een mens...

dit ervaar ik nu ook zo! je bent snel genegen te vaak te willen trainen; maar als je dan ff wat rust pakt heb je hier direct profijt van in de eerst volgende training.
 
Back
Naar boven