XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben net bezig met Winny/T3, heb nog tot half september te gaan dus daarna een maandje of 4-5 off denk ik..

Dan zie ik zowieso wel iets zitten in de sT van Test-P, Tren, .. moet ik nog bezien, maar ik dacht zowieso aan de Tren A... ook al raad jij me nu toch de E aan :D

Dat zijn natuurlijk zorgen voor later!
Eerst zien wat ik in mijn huidige toestand gefixed kan krijgen, of ik mijn doel al mooi kan bereiken.. (lower BF!! )

Ben je zelf ook al bezig met een volgende cycle te plannen ofzoiets..?
 
Wel, ik had mezelf vorige week voorgenomen dat de huidige cycle mijn laatste zou worden wat AAS betreft, omdat ik ondervind dat de gains steeds minder worden naarmate het aantal cycles toeneemt (omgekeerd evenredige exponent dus)...

Als ik bekijk wat ik de voorbije 8 weken in mijn lijf gepropt heb voor dat kleine beetje verschil, terwijl ik toch wel een pak meer verwachtingen had...

Tja, intussen zijn we weer een weekje verder en ben ik onbewust al opnieuw aan het plannen voor deze winter...
Zou graag nog een keertje Bold proberen, maar dan hoger gedoseerd en langer, eventueel met tren E of zo...

Een andere optie is natuurlijk een jaartje off gaan en genoeg kuurgeld opzij leggen voor een deftige HGH-cycle... ;-)
 
Haha idd!!

Ik snap wat je bedoeld..

Maar je kan niet zeggen dat je geen mooi resultaat tot nu hebt..

Wat is het verdict op dit moment..? +3kg en -2-3%? dat is toch al mooi!!
En nog effe te gaan..

Je had waarschijnlijk net wat meer massagain gezien.. maar ach.. een tijdje off gaan idd en daarna weer lekker knalle :D
 
Inderdaad ongeveer +3kg, en toch wel procentje of 3-4 gezakt hoor !

Maar wat ik me afvraag is waar die kilogrammen dan wel zitten, want qua massa zie ik -bij mezelf- niet echt een verschil en krijg ik toch ook niet de opmerkingen zoals gewoonlijk ("amai, gij zijt veranderd, mee iets bezig ?", "jawadde, goed aan tgroeien", ...)
 
Hmmm ja die 3-4 kilo zullen goed verspreidt zitten :D

Die opmerkingen krijg je alleen met gains als +5-6kg denk ik..

Dat je nu droger wordt, is voor de meeste mensen rondom je denk ik gewoon een teken dat je aan het dieëten/cardioën bent... Althans dat zou ik er van kunnen maken, aangezien je die "gewoonlijke opmerkingen" niet krijgt...

In ieder geval, een mooi resultaat, wat leidt tot een betere fysiek nu, en waarschijnlijk het begin van een "nog betere" fysiek in de toekomst :D (meer massa? :p )
 
En wanneer heb je die dan gepland ?
Heel binnenkort, of moet je nog een paar maanden off gaan ?

Persoonlijk, als ik alles goed overweeg, zou ik je durven tren e aanraden ipv tren a, omdat ik bij mij de meerwaarde van de ace niet echt heb gevoeld ! Kan aan mij en mijn blijkbaar grote resistantie aan AAS liggen natuurlijk... ;-)

let even op je woorden jij! bovenstaand is pure bullshit!!
TREN E IPV TREN A, hoe kom je er bij??????
 
idd, spoel snel je mond :D

gab, -4% en +3 kg is een winst van rond de 6/7 kg, dat is toch prima? Wat je nog kunt doen, is richting de laatste weken van je kuur de carbs drastisch verminderen, om die na je kuur, icm met bv creatine en glutamine weer te verhogen, zo kun je zeker nog wel een kg pakken door het prime-effect. Slin erbij zou helemaal mooi zijn in dat geval.
 
Wat de tren A betreft, spreek ik wel louter uit eigen ervaring, dus uit mijn persoonlijk perspectief !
Ik had persoonlijk minstens evenveel effect van tren e vorig jaar !!!

Ik ben nog niet klaar voor het gebruik van peptides als slin, IGF, HGH, wil me daarover eerst grondig inlezen vooraleer ze te gaan gebruiken!

Wat denken jullie van het voorstel van Sis om nog een 8tal weken op 600mg primo only te gaan zitten nu ?
 
Wat de tren A betreft, spreek ik wel louter uit eigen ervaring, dus uit mijn persoonlijk perspectief !
Ik had persoonlijk minstens evenveel effect van tren e vorig jaar !!!

Ik ben nog niet klaar voor het gebruik van peptides als slin, IGF, HGH, wil me daarover eerst grondig inlezen vooraleer ze te gaan gebruiken!

Wat denken jullie van het voorstel van Sis om nog een 8tal weken op 600mg primo only te gaan zitten nu ?

Dat vind ik een hele goeie van Sis :D

Heb trouwens weer een logje geopend :cool:
 
Hahahahahaha, Sis geeft karma aan Sisevano, zal zijn raad dus maar opvolgen... ;-)

Logje ???
Direct even gaan zien !!!
 
Een andere optie is natuurlijk een jaartje off gaan en genoeg kuurgeld opzij leggen voor een deftige HGH-cycle... ;-)

de beste optie volgens mij ;)


als je ondervind dat aas geen toegevoegde waarde meer heeft voor jou, waarom dan niet eens proberen je huidige massa proberen te behouden zonder aas. gewoon het geld van 2 of 3 cycles die je op 1 jaar zou doen, opzij leggen voor hgh.
 
de beste optie volgens mij ;)


als je ondervind dat aas geen toegevoegde waarde meer heeft voor jou, waarom dan niet eens proberen je huidige massa proberen te behouden zonder aas. gewoon het geld van 2 of 3 cycles die je op 1 jaar zou doen, opzij leggen voor hgh.

denk dat je wel wat meer geld nodig heb,
je zal toch zeker wel een 600iu nodig hebben, en dat is minimaal!
 
denk dat je wel wat meer geld nodig heb,
je zal toch zeker wel een 600iu nodig hebben, en dat is minimaal!

hehehehehe, tuurlijk

maar je moet shaq toch wat motiveren en overtuigen hé :D
 
Is bij deze nog niet zo goed gelukt, dat motiveren, want die primo blijft in mijn hoofd spoken !!!!!!
Mijn vrouwtje zou liever hebben dat ik wacht tot deze winter vooraleer er weer in te knallen, maar ja...

Qua training vandaag weer niet mogen klagen, schouders en triceps, goed en zwaar kunnen trainen, wss omdat ik in de voormiddag iets meer carbs binnen had dan anders, heb een broodje wezen halen omdat ik mijn kip met soyascheuten thuis vergeten ben !!!
ENNNNN.... ik durf zeggen dat ik er vandaag groter en meer ripped uitzag in de spiegel dan ooit tevoren... vraag mij niet hoe het komt, maar mijn schouders stonden gewoon beestig opgepompt, idem voor de traps en triceps, zelfs biceps pompten op toen ik Upright Row deed met een luttele barbell van 40kg !!!
 
Haha nice man!!

Toch een fijne dag voor je hé!!

Gaat goed!! die laatste weken zullen het helemaal afmaken ;)
 
Is bij deze nog niet zo goed gelukt, dat motiveren, want die primo blijft in mijn hoofd spoken !!!!!!
Mijn vrouwtje zou liever hebben dat ik wacht tot deze winter vooraleer er weer in te knallen, maar ja...

Qua training vandaag weer niet mogen klagen, schouders en triceps, goed en zwaar kunnen trainen, wss omdat ik in de voormiddag iets meer carbs binnen had dan anders, heb een broodje wezen halen omdat ik mijn kip met soyascheuten thuis vergeten ben !!!
ENNNNN.... ik durf zeggen dat ik er vandaag groter en meer ripped uitzag in de spiegel dan ooit tevoren... vraag mij niet hoe het komt, maar mijn schouders stonden gewoon beestig opgepompt, idem voor de traps en triceps, zelfs biceps pompten op toen ik Upright Row deed met een luttele barbell van 40kg !!!

sweeeeet
 
weet iemand dit soms ik had trembo enant gestoken en heb 3dagen niet op mijn been kunnen staan.alles was netjes ontsmet.plus aspireren.het was 3ml in de kuit .heeft iemand me hier wat uitleg over en het was van gg.van de ultrasus alles ok en deca geen problemen daarmee
 
weet iemand dit soms ik had trembo enant gestoken en heb 3dagen niet op mijn been kunnen staan.alles was netjes ontsmet.plus aspireren.het was 3ml in de kuit .heeft iemand me hier wat uitleg over en het was van gg.van de ultrasus alles ok en deca geen problemen daarmee

1) welkom
2) start je eigen topic
3) 3 ml in je kuit, ben je zot ofzo?
4) ugl namen mogen niet worden genoemd
 
Zozo, hier ben ik terug van even weg geweest... weekje verlof gehad, en slechts 1 keer kunnen trainen, wel veel gegeten, goed geamuseerd etc...

Resultaat: weegschaal vanmorgen 107,2 kg terwijl ik niet echt de indruk heb dat mijn BF% gestegen is !
Gisteren al bij al nog goed kunnen trainen: 2 laatste reeksen op BP 5*130kg...

Er rest me nu nog 1 inject mast, en 2-3 injects supersust, welke ik ga opmaken en dan kappen en nakuren... (alhoewel de zin om door te gaan sterk aanwezig is)

Zondag heb ik 2,5 uur intensieve cardio gedaan (koersfiets) en ik voel dat de tren bijna uit mijn lijf is, de conditie schiet duidelijk weer de hoogte in nu...
 
Back
Naar boven