AndroidHealthClinic

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand ooit het tegendeel beweerd of zelfs maar het idee geopperd het tegendeel te beweren Sis ??? Hehe...

Zeer zeker!!!

en dat is geen iemand geweest, dat zijn tientallen personen geweest!!
 
de tendens is duidelijk: ALLEMAAL AAN DE PRIMO !!!! :D
 
hmmm mij niet gezien is mij te kostbaar
 
pfff no way
 
Is inderdaad duurder dan andere AAS, mede door de hoeveelheid die je moet zetten, maar ik wil het toch wel eens getest hebben voor ik dit aardse tranendal verlaat... ;-)
 
Is inderdaad duurder dan andere AAS, mede door de hoeveelheid die je moet zetten, maar ik wil het toch wel eens getest hebben voor ik dit aardse tranendal verlaat... ;-)

tis niet voor niets zo duur he,
het is gewoon een gods geschenk :lol:
die kosten nou eenmaal wat meer...
 
niet mee eens, para is ook iets duurder dan andere AAS.
maar para is dikke vette poep!
 
Ik begin hoe langer hoe meer te vermoeden dat eens je een aantal kuren achter de rug hebt, alle AAS steeds minder effect geven, ook al is het de eerste keer dat je ze gebruikt ! Neem nu de tren ace bij mij bv, daar had ik echt wel een stuk meer van verwacht !
Als ik vergelijk met mijn eerste kuurtjes van 1 decaatje (200mg) en 1 sustanon (250mg) per week, gedurende amper 6 weekjes, maar wat voor effect !!!!!

Hier weer hetzelfde: Sis vindt primo GODDELIJK, vele anderen vinden het maar niets
Rusher vindt para troep, anderen zweren erbij...

Er bestaat spijtig genoeg geen schaal waarop we de effecten van bepaalde AAS een algemene waarde kunnen geven, omdat net die effecten zo verschillen van persoon tot persoon...
 
Ik begin hoe langer hoe meer te vermoeden dat eens je een aantal kuren achter de rug hebt, alle AAS steeds minder effect geven, ook al is het de eerste keer dat je ze gebruikt ! Neem nu de tren ace bij mij bv, daar had ik echt wel een stuk meer van verwacht !
Als ik vergelijk met mijn eerste kuurtjes van 1 decaatje (200mg) en 1 sustanon (250mg) per week, gedurende amper 6 weekjes, maar wat voor effect !!!!!

Hier weer hetzelfde: Sis vindt primo GODDELIJK, vele anderen vinden het maar niets
Rusher vindt para troep, anderen zweren erbij...

Er bestaat spijtig genoeg geen schaal waarop we de effecten van bepaalde AAS een algemene waarde kunnen geven, omdat net die effecten zo verschillen van persoon tot persoon...


de Ace heb je niet meteen op de juiste dose gepakt, die heb je lichtjes opgebouwd,

stel je pakt het nog eens, pak dan meteen 150mg eod, dan zal je zien dat het toch wel wat doet!

ieder lichaam reageerd anders op AAS.
 
idd shaq.. langer off gaan dus.

ik had dit voor mezelf al besloten, en gezien mijn leeftijd (33) wil ik niet meer met al die zware androgenen aan de slag. herstel van dergelijke kuren zal steeds lastiger worden.

back to basics dus!
 
de Ace heb je niet meteen op de juiste dose gepakt, die heb je lichtjes opgebouwd,

stel je pakt het nog eens, pak dan meteen 150mg eod, dan zal je zien dat het toch wel wat doet!

ieder lichaam reageerd anders op AAS.

vind de gains van ace tegenvallen op 150mg EOD.
de sides daarentegen vallen ook tegen.... wat een drama soms :S
 
vind de gains van ace tegenvallen op 150mg EOD.
de sides daarentegen vallen ook tegen.... wat een drama soms :S


eerste keer deed het bij mij een hoop op 150,

daarna werd het 225,

en dat werd 300, en moet zeggen, gaat als een kanon :P

heb nu voor het eerst dat ik echt iedere nacht wakker wordt, zwetend als een otter.
 
idd shaq.. langer off gaan dus.

dat denk ik eerlijk gezegd ook.

moest je deze kuur gedaan hebben na een jaar off, zou het meer opleveren dan na 3 maanden off.

het is alleszins het proberen waard voor de volgende keer, en het zal beter zijn voor je gezondheid ook om eens een lange periode off te gaan.
 
dat denk ik eerlijk gezegd ook.

moest je deze kuur gedaan hebben na een jaar off, zou het meer opleveren dan na 3 maanden off.

het is alleszins het proberen waard voor de volgende keer, en het zal beter zijn voor je gezondheid ook om eens een lange periode off te gaan.

precies,

primo ook ff lekker uitstellen!

en dan ff lekker doorsparen voor HGH,

maak je met een jaartje een comeback met AAS en HGH,

moet je kijken wat er gebeurt!

je kan Slin nog wel eens proberen, daar zal je nog goed op reageren, maar durf je dat aan?
 
slin is voor mij persoonlijk iig 1 brug te ver....
 
ken een gozer,die vorige week ff tukkie ging maken na zijn slin.......dan ben je pas echt een nono
 
waarom dat eigenlijk?
als je er goed mee omgaat, is het 1 van de meest veilige anabolische middelen!

kweet niet sis... ik heb geen wedstrijd ambities (en genen), ik zit aan de AAS om wat versneld groter te worden... eigenlijk weet ik dat dit ook al oerdom is. dus om nu nog meer zooi te gaan pakken lijkt me echt compleet onverantwoord.

was er niet laatst een studie waarin juist werd aangetoont dat slin niet voor meer spiermassa zorgde?
 
Aan de slin durf ik eerlijk gezegd niet, en praktisch kan het ook moeilijk, aangezien ik train onder de middag, tijdens de pauze... Zie me daar in de kleedkamer niet mijn net getrainde spiergroep behandelen met een klein lief slinshotje... ;-))

Bovendien vergt dit al een serieus inzicht en moet je hier echt mee bezig zijn om hypo's te vermijden... conclusie: ik ben persoonlijk niet klaar om mij aan dergelijk spul te wagen, en mijn vrouw zou mij dat NOOIT of NOOIT toestaan !

Wat hierboven vermeld staat, dat een langere periode OFF misschien soelaas kan brengen, vind ik een terechte opmerking, maar het is zo verdomd moeilijk om nu nog niet alvast beginnen te plannen voor deze winter ! Het vooruitzicht om meer dan een jaar te trainen zonder echte vooruitgang, integendeel mss zelfs, pfff...
Maar het zal moeten, vrees ik !
 
Aan de slin durf ik eerlijk gezegd niet, en praktisch kan het ook moeilijk, aangezien ik train onder de middag, tijdens de pauze... Zie me daar in de kleedkamer niet mijn net getrainde spiergroep behandelen met een klein lief slinshotje... ;-))

Bovendien vergt dit al een serieus inzicht en moet je hier echt mee bezig zijn om hypo's te vermijden... conclusie: ik ben persoonlijk niet klaar om mij aan dergelijk spul te wagen, en mijn vrouw zou mij dat NOOIT of NOOIT toestaan !

Wat hierboven vermeld staat, dat een langere periode OFF misschien soelaas kan brengen, vind ik een terechte opmerking, maar het is zo verdomd moeilijk om nu nog niet alvast beginnen te plannen voor deze winter ! Het vooruitzicht om meer dan een jaar te trainen zonder echte vooruitgang, integendeel mss zelfs, pfff...
Maar het zal moeten, vrees ik !



reken maar dat het moeilijk is om niet te plannen, of wat denk je van off gaan :D
 
Back
Naar boven