MuscleMeat

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand hier een serieuze verklaring voor ?

Het is nu 8 dagen geleden dat ik mijn laatste sust + mast p zette, en sindsdien word ik alleen maar sterker ! Kheb echt het gevoel dat ik elke training meer en meer gewicht verplaats...
Mss komt dit omdat ik nu weer iets meer carbs eet dan voordien, maar dat dit zo'n verschil zou geven ?
Ook dacht ik reeds eerder dat het komt omdat mijn conditie weer veel verbetert nu de tren uit mijn systeem is...
khoop dat het die richting blijft uitgaan natuurlijk, dat zou een droom zijn !!!
 
Ben je mss nog clen aan het nemen of een ander product?
En is het niet zo dat je pas na een weekje of 2 de uitwerking begint te voelen?
 
Als je 8 dagen geleden je sust hebt gezet zit er zowiezo nog exogene test in je systeem, ik meende gelezen te hebben dat je het even wat rustiger aan hebt gedaan qua training, voeding en werk. Ik denk dat dit de grootste oorzaak is.
 
Mja, dat kan mss ook, maar dat is intussen toch weeral 14 dagen geleden hé...
En dat die exogene test nu, na 11 weken, plots zorgt voor krachttoename, zou mij ten zeerste verwonderen !
 
Ik heb het vandaag dus weer verder mogen ervaren, ik heb dus meer kracht dan een aantal weken terug, toen ik midden in mijn kuur zat !!!

Heb vandaag volgende training gehad:

Incline BP: 12*50, 8*80, 8*100, 2*6*110
Dumbbell BP: 10*40, 8*46, 10*50, 8*50
Peckdeck: 8*70, 8*80, 8*90

dumbbell curl: 8*24kg, 6*28, 6*30, 6*32
cable curl: 4*8* ??

seated calf raises: 14*45, 14*60, 2*12*60, 10*70kg

dan nog heel zwaar oefeningetje buikspieren...

ben de komende 2 weken in verlof, dus zal quasi niet updaten, volgende update vermoedelijk pas begin september !!

CU folks later !
 
Ik heb het vandaag dus weer verder mogen ervaren, ik heb dus meer kracht dan een aantal weken terug, toen ik midden in mijn kuur zat !!!

Heb vandaag volgende training gehad:

Incline BP: 12*50, 8*80, 8*100, 2*6*110
Dumbbell BP: 10*40, 8*46, 10*50, 8*50
Peckdeck: 8*70, 8*80, 8*90

dumbbell curl: 8*24kg, 6*28, 6*30, 6*32
cable curl: 4*8* ??

seated calf raises: 14*45, 14*60, 2*12*60, 10*70kg

dan nog heel zwaar oefeningetje buikspieren...

ben de komende 2 weken in verlof, dus zal quasi niet updaten, volgende update vermoedelijk pas begin september !!

CU folks later !

sow, macheerd nog goed precies :eek:

geniet van de vakantie man ;)
 
Geniet ervan ouwe!

Tot binnekort ;)
 
Voila voila, hier zijn we terug, na net geen 3 weken afwezigheid !!!!
2 weekjes verlof gehad, en in de tweede week ziek geworden, zodat ik sedert maandag spijtig genoeg aan de antibiotica moet zitten...

Heb anderhalve week niet getraind, niet goed gegeten, maar mag al bij al niet klagen.
Is nu meer dan 4 weken geleden dat ik mijn laatste inject zette en heb tot nu toe totaal geen last van een (mentaal) dipje, libidocrash of wat dan ook ! En dat ZONDER ENIGE NAKUUR !! Kheb bewust het dekseltje op mijn potje nolva gelaten, puur uit nieuwsgierigheid, en heb er GEEN spijt van !

Dinsdag met een bang hart naar mijn oude vertrouwde gym in de buurt vertrokken voor een zware training van borst, rug en biceps, en was aangenaam verrast.

BP: 10*60, 8*90, 8*110, 5*130, 4*130 (lichte achteruitgang dus)
Incline: 10*65, 10*75, 8*85, 6*95
Dumbbell BP: 10*40, 8*46, 2*6*50
cable cross-over: ...

pull down + smallgrip pull down + rowing (alles heel zwaar, geen krachtverlies te merken !)

biceps: dumbbell curl: 8*24, 6*26, 6*28, 6*30
barbell curl: 4 sets, laatste set met 58kg

Qua volume merk ik wel dat de pomp er niet meer inzit, maar krijg daarentegen wel meer reacties dat ik merkbaar vermagerd ben aan de buik en de bips !!

Conditie is trouwens enorm verbeterd sedert de kuur is afgelopen...

Volgende week start ik opnieuw met ECA, en ook met creatine, alhoewel ik mijn geloof hierin mettertijd ook wat verloren ben...

Khou jullie verder op de hoogte !
 
Voila voila, hier zijn we terug, na net geen 3 weken afwezigheid !!!!
2 weekjes verlof gehad, en in de tweede week ziek geworden, zodat ik sedert maandag spijtig genoeg aan de antibiotica moet zitten...

Heb anderhalve week niet getraind, niet goed gegeten, maar mag al bij al niet klagen.
Is nu meer dan 4 weken geleden dat ik mijn laatste inject zette en heb tot nu toe totaal geen last van een (mentaal) dipje, libidocrash of wat dan ook ! En dat ZONDER ENIGE NAKUUR !! Kheb bewust het dekseltje op mijn potje nolva gelaten, puur uit nieuwsgierigheid, en heb er GEEN spijt van !

Dinsdag met een bang hart naar mijn oude vertrouwde gym in de buurt vertrokken voor een zware training van borst, rug en biceps, en was aangenaam verrast.

BP: 10*60, 8*90, 8*110, 5*130, 4*130 (lichte achteruitgang dus)
Incline: 10*65, 10*75, 8*85, 6*95
Dumbbell BP: 10*40, 8*46, 2*6*50
cable cross-over: ...

pull down + smallgrip pull down + rowing (alles heel zwaar, geen krachtverlies te merken !)

biceps: dumbbell curl: 8*24, 6*26, 6*28, 6*30
barbell curl: 4 sets, laatste set met 58kg

Qua volume merk ik wel dat de pomp er niet meer inzit, maar krijg daarentegen wel meer reacties dat ik merkbaar vermagerd ben aan de buik en de bips !!

Conditie is trouwens enorm verbeterd sedert de kuur is afgelopen...

Volgende week start ik opnieuw met ECA, en ook met creatine, alhoewel ik mijn geloof hierin mettertijd ook wat verloren ben...

Khou jullie verder op de hoogte !


lekker bro!!!

en nu vol houden, Eiwitten hoog houden en komt wel goed!!

ben nu zelf ook Off 10 dagen, compleet geen GH enz ook, en ben in die 10 dagen nog 2-3 kilo aangekomen zelfs :)

ook ik, kuur NIET na!
 
We zijn intussen alweer bijna een weekje verder en alles blijft gewoon lekker gaan !! Heb dit nog nooit eerder meegemaakt dat ik na meer dan 5 weken uit de kuur te zijn, nog geen terugslag krijg, geen mentale dip, geen libidodip, nougatbollen... Ik kruis mijn vingers opdat het zo mag blijven natuurlijk !

Vanzelfsprekend voel ik nu wel veel meer spierpijn de dag na de training, maar dankzij mijn hoge eiwitinname blijf ik al bij al goed recupereren.

Gisteren zag mijn training er als volgt uit:

- Military press (front): 10*50, 8*70, 8*80, 6*90, 4*100
- idem (behind neck): 10*50, 8*60, 8*60
- side lateral raises: 8*18, 8*20, 8*22, 8*24
- shrugs: 10*120, 10*120, 8*140, 8*140
- vertical rows: 8*40, 8*40, 8*50, 8*50

- dips: 16*bodyweight, 16*bodyweight+10, 10*BW+20, 10BW+30
- cable pushdowns: 4*8* ??

Bovendien kreeg ik bij shrugs aders te zien op mijn borst waarvan ik het bestaan niet eens afwist ! Altijd leuk natuurlijk...

Mijn plan is nu, als ik op dit niveau kan blijven, om OFF te blijven tot volgend jaar april-mei, om dan nog es flink door te knallen.
Ga intussen een deftig (zwart) spaarpotje trachten aan te leggen om eventueel eindelijk eens aan de Hygetropin te kunnen. ;-)
 
Back
Naar boven