XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

clenbuterol bouw ik langzaam op, dat vermindert de sides bij mij !
Dag 1 20-40mcg, dag 2 idem, dag 3 40-60, dag 4 idem ,dag 5 80, dag 6 80, ...
Zo bouw ik verder tot 100-120mcg per dag...
14dagen on / 14 off ...

ik ga eens kijken, hoeveel mcg is 1 tabletje?
 
hangt ervan af welk merk, ik heb er al gehad van 40 en van 50mcg per tabletje...
 
ik ga eens kijken, haal ze zo op..
 
Gisteravond dan toch maar de tren ace verhoogd tot 112,5mg, was 5de spuit gisteren, 2,5ml in linkerbil, nog steeds volledig pijnloos, ik krijg het spuiten blijkbaar goed onder de knie nu... zelfs geen druppeltje bloed te zien bij het verwijderen van de naald...

Vannacht trouwens heel goed doch iets te kort geslapen, geen wakkere momenten, wel veeeeeel dromen !

Vanmiddag staat rug en biceps op het programma, hoop er goed te kunnen invliegen, maar voel mij wel moe...
 
Begin nu duidelijk veel meer te zweten ook, ging daarnet mijn soepjes eten en heb me van pure miserie vlak onder een rooster van de airco moeten zetten, het zweet liep in straaltjes van mij af...
Hoop dat de gewenste effecten van de tren ook niet te lang meer uitblijven...
 
Kan toch nog steeds niet zeggen dat de tren al echt inkickt, heb zonet goed getraind, doch niet beter dan anders... Kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik wat moe ben, en bovendien dat het drukkend warm is in de gym, zodat ik zweet als een zwijn op de training...

ik hoop dat ik heel binnenkort toch wat positiever kan neerbloggen...
 
tsja... de weg naar rome is ook niet in een dag gebouwd he kerel!
hahah, en dat moet uit mijn mond komen :D

hoe lang ben je nu bezig met de tren? zou nu toch wel eens moeten werken.
eind week 2 weet je het zeker, ben je dan niet voller en droger.. ben je instant tegen tren;)
 
Kan toch nog steeds niet zeggen dat de Trenbolone al echt inkickt, heb zonet goed getraind, doch niet beter dan anders... Kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik wat moe ben, en bovendien dat het drukkend warm is in de gym, zodat ik zweet als een zwijn op de training...

ik hoop dat ik heel binnenkort toch wat positiever kan neerbloggen...

Denk persoonlijk dat het nog iets te vroeg is om te oordelen of het al dan niet werkt. Aangezien je al hevig aan het zweten bent en niet zo vast meer slaapt, denk ik wel dat het al aan het werken zal zijn.
Maar aangezien je toch al wat gewoon bent shaq (gezien in je vorige logs), denk ik dat je het niet meer zomaar "voelt opkomen".

Als je tegen volgende week nog geen merkbare krachtgains hebt dan zou ik al iets meer beginnen twijfelen...

Maar voorlopig gewoon blijven doorknallen BRO ;)
 
Zit nu eigenlijk nog maar in het begin van week 2, zal mijn geduld dus nog wat langer moeten op de proef stellen !
Dit is toch iets wat ik niet zo goed snap: Acethaat is een korte ester, dus werkt heel snel, doch is ook heel snel aan halfwaarde toe, daarom ED of EOD prikken !
Waarom duurt het dan toch nog 2 weken vooraleer er resultaten te merken zijn ?
 
Zit nu eigenlijk nog maar in het begin van week 2, zal mijn geduld dus nog wat langer moeten op de proef stellen !
Dit is toch iets wat ik niet zo goed snap: acetaat is een korte ester, dus werkt heel snel, doch is ook heel snel aan halfwaarde toe, daarom ED of EOD prikken !
Waarom duurt het dan toch nog 2 weken vooraleer er resultaten te merken zijn ?


omdat de waardes ondanks dat het korte esters zijn moeten opbouwen.
 
omdat de waardes ondanks dat het korte esters zijn moeten opbouwen.

Akkoord, maar de hoeveelheid tren in het bloed halveert alweer na een 1-2 dag(en), dus echt veel opbouwen kan toch niet als er slechts EOD wordt gezet ?
Is mij een raadsel...
 
Akkoord, maar de hoeveelheid Trenbolone in het bloed halveert alweer na een 1-2 dag(en), dus echt veel opbouwen kan toch niet als er slechts EOD wordt gezet ?
Is mij een raadsel...


volgens mij niet hoor, de ester bepaald hoe snel de olie door het lichaam wordt opgenomen, dus de ester heeft idd een korte levensduur maar de trenbolone zelf bouwt gewoon op geloof k.
 
volgens mij niet hoor, de ester bepaald hoe snel de olie door het lichaam wordt opgenomen, dus de ester heeft idd een korte levensduur maar de trenbolone zelf bouwt gewoon op geloof k.

Klopt, je stapeld als het ware.
 
Nee, de ester geeft uitstel van werking. Niet hoe snel de olie wordt opgenomen gegeven het feit dat de olie ook alleen maar aanwezig is om het middel injectbaar te maken ;)
 
Akkoord, maar de hoeveelheid Trenbolone in het bloed halveert alweer na een 1-2 dag(en), dus echt veel opbouwen kan toch niet als er slechts EOD wordt gezet ?
Is mij een raadsel...

bloedwaardes moeten opbouwen.. en dan moet je lichaam er ook nog iets mee gaan doen... dat zal ook zn tijd vergen....

er komt denk ik dus meer bij kijken dan snel de bloedwaardes opjagen; om deze reden vind ik frontloaden ook zo'n onzin.

YMMV
 
bloedwaardes moeten opbouwen.. en dan moet je lichaam er ook nog iets mee gaan doen... dat zal ook zn tijd vergen....

er komt denk ik dus meer bij kijken dan snel de bloedwaardes opjagen; om deze reden vind ik frontloaden ook zo'n onzin.

YMMV

Hmmm daar zijn de meningen over verdeeld,
frontload brengt de stof sneller in je systeem, bloedwaardes worden ook sneller opgebouwd op deze manier, alleen je krijgt wel weer last van een flue, door de ineens omhoogknallende waardes.. bloeddruk verhoging enz..
 
Hmmm daar zijn de meningen over verdeeld,
frontload brengt de stof sneller in je systeem, bloedwaardes worden ook sneller opgebouwd op deze manier, alleen je krijgt wel weer last van een flue, door de ineens omhoogknallende waardes.. bloeddruk verhoging enz..

resulteren die verhoogde bloedwaardes direct in een lichamelijke response? dat de theorie zoals hier ergens in een sticky beschreven cijfermatig klopt geloof ik wel... ik denk dat het lichaam toch gewoon even nodig heeft om iets zinnigs met al die roids in je bloed te doen.

mn eigen ervaring met frontloaden is trouwens negatief; het doet precies niets voor me (zelfs geen roid flue, maar daar kan ik van buiten).

zoals ik zei, YMMV :>
 
Hmmm daar zijn de meningen over verdeeld,
frontload brengt de stof sneller in je systeem, bloedwaardes worden ook sneller opgebouwd op deze manier, alleen je krijgt wel weer last van een flue, door de ineens omhoogknallende waardes.. bloeddruk verhoging enz..


dat klopt niet helemaal, een frontload zorgt er (theoretisch) voor dat je sneller de hoeveelheid haalt die nodig is voor je het gaat merken.
 
frontloaden is weggegooid geld.......kan je beter wat extra tabs nemen oom te starten
 
Back
Naar boven