XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

your mileage may vary

En wat betekent mileage ???

Ben in elk geval blij dat er zich toch een keer een deftige discussie heeft ontwikkeld binnen mijn logje, komen interessante dingen uit !
Vind de theorie van rusher niet zo gek, klinkt aannemelijk dat eerst een bepaalde drempel moet worden bereikt vooraleer men merkt dat de stof werkt, en dat bovendien het lichaam zelf hierop nog een passende reactie moet geven...

Eigenlijk vraag ik mij wel af waarom de acethaatversie van trenbolone zoveel heftiger wordt ervaren als de enanthaatversie ? Eens een bepaalde waarde in het bloed wordt bereikt, zal de werking toch identiek zijn ?
Of heeft het ermee te maken dat de hoeveelheid werkzame stof bij ace véél sneller in het bloed komt, als het ware als een vloedgolf, dan bij enanthaat ?
Daarentegen zijn de gezette hoeveelheden meestal wel minder...

Om terug naar mijn log te gaan, vandaag staan schouders en triceps op het programma:

barbell shoulder presses
military presses
side raises
shrugs

small grip bench press
dips
tricep cable pulldown

Ik vermoed dat ik op een training als vandaag, toch wel al verschil moet voelen...
 
En wat betekent mileage ???

Ben in elk geval blij dat er zich toch een keer een deftige discussie heeft ontwikkeld binnen mijn logje, komen interessante dingen uit !
Vind de theorie van rusher niet zo gek, klinkt aannemelijk dat eerst een bepaalde drempel moet worden bereikt vooraleer men merkt dat de stof werkt, en dat bovendien het lichaam zelf hierop nog een passende reactie moet geven...

Eigenlijk vraag ik mij wel af waarom de acethaatversie van trenbolone zoveel heftiger wordt ervaren als de enanthaatversie ? Eens een bepaalde waarde in het bloed wordt bereikt, zal de werking toch identiek zijn ?
Of heeft het ermee te maken dat de hoeveelheid werkzame stof bij ace véél sneller in het bloed komt, als het ware als een vloedgolf, dan bij enanthaat ?
Daarentegen zijn de gezette hoeveelheden meestal wel minder...


Om terug naar mijn log te gaan, vandaag staan schouders en triceps op het programma:

barbell shoulder presses
military presses
side raises
shrugs

small grip bench press
dips
tricep cable pulldown

Ik vermoed dat ik op een training als vandaag, toch wel al verschil moet voelen...


Daar geef je zelf het antwoord al;)

de acetate versie wordt sneller opgenomen, dus er komt snel een hoge dosis vrij in je lichaam, de enanthaat is beter getriggerd, oftewel die komt mondjes maat in je lichaam vrij, beetje bij beetje, de acetate wordt in 1-2 dagen zo je systeem ingelaten, oftewel, heavy shit mate :D
 
Bah, ik moet zeggen dat dit tot nu toe HEEL erg meevalt, vandaag dag 10, en heb toch reeds zo'n 412,5 mg tren in mijn bloed rondzweven...
Op den duur zou een mens beginnen vrezen dat hij gefaked is ! ;-)
 
Bah, ik moet zeggen dat dit tot nu toe HEEL erg meevalt, vandaag dag 10, en heb toch reeds zo'n 412,5 mg Trenbolone in mijn bloed rondzweven...
Op den duur zou een mens beginnen vrezen dat hij gefaked is ! ;-)

verhoog naar 150mg, dit een paar dagen en kijk wat er gebeurt, zo niet.. fake..
 
En wat betekent mileage ???

Ben in elk geval blij dat er zich toch een keer een deftige discussie heeft ontwikkeld binnen mijn logje, komen interessante dingen uit !
Vind de theorie van rusher niet zo gek, klinkt aannemelijk dat eerst een bepaalde drempel moet worden bereikt vooraleer men merkt dat de stof werkt, en dat bovendien het lichaam zelf hierop nog een passende reactie moet geven...

Eigenlijk vraag ik mij wel af waarom de acethaatversie van trenbolone zoveel heftiger wordt ervaren als de enanthaatversie ? Eens een bepaalde waarde in het bloed wordt bereikt, zal de werking toch identiek zijn ?
Of heeft het ermee te maken dat de hoeveelheid werkzame stof bij ace véél sneller in het bloed komt, als het ware als een vloedgolf, dan bij enanthaat ?
Daarentegen zijn de gezette hoeveelheden meestal wel minder...

Om terug naar mijn log te gaan, vandaag staan schouders en triceps op het programma:

barbell shoulder presses
military presses
side raises
shrugs

small grip bench press
dips
tricep cable pulldown

Ik vermoed dat ik op een training als vandaag, toch wel al verschil moet voelen...


omdat trenbolone eigenlijk helemaal niet gemaakt is voor een lange ester. Het is origineel altijd korte ester geweest, totdat ze er een langere ester aan hebben gekoppeld, maar eigenlijk is tren daar niet uitermate geschikt voor.
 
Ik durf toch wel stellen dat ik mijn supplier voor 99% vertrouw, zou dus wel erg zijn mocht ik gefaked zijn !
 
niet verhogen, geen reden voor man,wacht maar af,hij zal wel gaan werken ,bij mij werkte hij de eerste keer ook pas echt vanaf week 3 ,don't worry ;let it flow :D
 
niet verhogen, geen reden voor man,wacht maar af,hij zal wel gaan werken ,bij mij werkte hij de eerste keer ook pas echt vanaf week 3 ,don't worry ;let it flow :D


dit bgrijp ik niet goed meer?
waarom dan korte esters gebruiken als het toch maar begint te werken in week 3? ???

kun je toch even goed enanthate nemen
 
week 3 is wel heel laat, ik begon na ong 2 weken wat te merken.
 
okee, ik maak me inderdaad mss te vroeg zorgen, omdat mijn verwachtingen heeeeel hoog lagen voor deze tren ace !

Moet zeggen dat ik vandaag opnieuw teleurgesteld was, het is alsof ik achteruit boer ipv vooruit:

barbell shoulder presses: laatste reeksen 2*4*90kg, paar weken terug makkelijk 2*6*90
military presses (behind neck): tot 50kg
side raises: laatste reeks tot 22kg per halter, met meer moeite dan normaal !
shrugs: tot 100kg, ging vlot

small grip bench press: laatste reeks 6*90kg, enkele weken terug 8*90 + 6*100
dips: gingen niet echt vlot vandaag !
tricep cable pulldown...

Ik heb de indruk dat ik overal pijnlijke pezen heb, bij triceps rond de elleboog, heb ook pijn in de 2 polsen...
Khoop echt dat ik hier binnenkort wat positiefs kan zetten ... :-(
 
tja,ik denk dat het zich in je hoofd afspeelt,dat je al zwaarder wil gaan omdat je anabolen neemt,vandaar pijntjes,laat het gewoon op het gemak zijn gangetje gaan,volgende week zal je wel kunnen knallen met die gewichten ;)
 
niet zo goed nieuws dit!

hoop voor jou dat het snel betert...
 
ik zie nu net dat je pas de 26e mei je eerste shot gezet hebt ,dus dan ben je pas aan de 9de dag vandaag ! manman,heb s wat geduld ! zelfs de sust is nog niet ingekict ....
het is geen dianabol ze ,die werken onmiddellijk :D
 
kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik reeds 2 nachten een heel stuk nacht mis door omstandigheden (niets met tren te maken !)...

Zal er vanavond eens vroeg inkruipen, met een superdosis proteinen achter de kiezen !
 
je wil gewoon te snel bro, 9 dagen...
 
ik zie nu net dat je pas de 26e mei je eerste shot gezet hebt ,dus dan ben je pas aan de 9de dag vandaag ! manman,heb s wat geduld ! zelfs de sust is nog niet ingekict ....

Dat klopt inderdaad !
Maar ik las vanmorgen bv bij AnimalLegs dat zijn tren enanthaat reeds inkickt, terwijl hij ook pas op 26 mei begonnen is !
Zal nog maar wat geduld oefenen zeker, en vooral hopen dat dit alsnog een knalkuur wordt !
 
Back
Naar boven