AndroidHealthClinic

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

dit bgrijp ik niet goed meer?
waarom dan korte esters gebruiken als het toch maar begint te werken in week 3? ???

kun je toch even goed enanthate nemen

week 3 vind ik al vrij snel... enanthate merk ik pas na 5 a 6 weken.
maar zo te horen heeft iedereen andere ervaringen he ;)
 
Dat klopt inderdaad !
Maar ik las vanmorgen bv bij AnimalLegs dat zijn Trenbolone enanthaat reeds inkickt, terwijl hij ook pas op 26 mei begonnen is !
Zal nog maar wat geduld oefenen zeker, en vooral hopen dat dit alsnog een knalkuur wordt !

inkicken vind ik ook een foute term; dit suggereeert dat je van t 1 op andere moment een grote verandering gaat merken. het schept een verwachting die gewoon niet waargemaakt gaat worden... niet in mijn ervaring iig ;)
 
week 3 vind ik al vrij snel... enanthate merk ik pas na 5 a 6 weken.
maar zo te horen heeft iedereen andere ervaringen he ;)

idd,dat is wel erg snel,mss heeft hij de acetaat ingespoten......
 
Vorig jaar voelde ik de enanthaat ook pas in week 5-6, ervoor had ik ook het gevoel dat het niet insloeg ! Maar ben gerustgesteld nu, door jullie reacties, het resultaat zal zeker nog komen !
Moet eerlijk zeggen dat ik sinds gisteravond ook wel het gevoel heb dat ik aan het "groeien" ben, alles staat keihard, in de spiegel lijk ik al groter, doch niet droger !
Heb er gisteren trouwens opnieuw 112,5mg ace en 200mg deca ingejast, hmm, zalig !

Nog geen last van nachtelijke zweetbuien, noch echte trensomnia...

Wel moet ik veel hoesten, tot zelfs vanochtend nog, terwijl ik quasi zeker niet verkouden ben ! Ik dacht dat de trenhoest vooral kort na het inspuiten optrad ???

Vandaag staan benen op het programma, zou graag opnieuw proberen squatten, maar ben bang dat ik mijn rug opnieuw blesseer... misschien dat ik het eens met de Frontsquat probeer...

O ja, klein detail, ben toch al zo'n 2kg verzwaard ! ;-))

Ben van plan om de cardio opnieuw wat op te drijven, nu ik op 100mcg T3 zit, moet dit toch helpen om vet te verbranden, nee ?
Ga dit weekend ook eens de combi T3-efedra uitproberen, en vanaf volgende week komt er sowieso clen bij !
Na de T3-cycle start ik onmiddellijk de ECA-stack...
 
Vorig jaar voelde ik de enanthaat ook pas in week 5-6, ervoor had ik ook het gevoel dat het niet insloeg ! Maar ben gerustgesteld nu, door jullie reacties, het resultaat zal zeker nog komen !
Moet eerlijk zeggen dat ik sinds gisteravond ook wel het gevoel heb dat ik aan het "groeien" ben, alles staat keihard, in de spiegel lijk ik al groter, doch niet droger !
Heb er gisteren trouwens opnieuw 112,5mg ace en 200mg deca ingejast, hmm, zalig !

Nog geen last van nachtelijke zweetbuien, noch echte trensomnia...

Wel moet ik veel hoesten, tot zelfs vanochtend nog, terwijl ik quasi zeker niet verkouden ben ! Ik dacht dat de trenhoest vooral kort na het inspuiten optrad ???

Vandaag staan benen op het programma, zou graag opnieuw proberen squatten, maar ben bang dat ik mijn rug opnieuw blesseer... misschien dat ik het eens met de Frontsquat probeer...

O ja, klein detail, ben toch al zo'n 2kg verzwaard ! ;-))

Ben van plan om de cardio opnieuw wat op te drijven, nu ik op 100mcg T3 zit, moet dit toch helpen om vet te verbranden, nee ?
Ga dit weekend ook eens de combi T3-efedra uitproberen, en vanaf volgende week komt er sowieso clenbuterol bij !
Na de T3-cycle start ik onmiddellijk de ECA-stack...



Die tren hoest doet zich alleen voor tijdens/na het injecteren, dus is gewoon een kriebel in de keel geweest!
er komt wat stof in het bloed terecht, wat er daarna via de longen weer wordt uitgelaten, chemisch als het is ga je er van hoesten.
deze tren kickt er echt in week 2 al in hoor kerel, geen week 5-6 het zou nu echt al op volvermogen moeten werken, maar gezien jij het laag heb gedoseerd en nu iets verhoogd heb zou het kunnen zijn dat het even duurt, maar zondag/maandag moet het toch echt wel werken.
je had het ook niet moeten opbouwen, zoals ik al zei, als je meteen op 112.5 of 150 was gaan zitten, had jij nu al geknald, maar liever mee verlegen dan onverlegen natuurlijk, u take the save way;)
ik had hem er ingejast :D
 
Ja, ik weet het Sis, ik had beter naar jou geluisterd !
Alhoewel, mss had ik het wel niet overleefd ? ;-)

Ik hoop dat de werking nog op volle toeren moet komen, anders ben ik wss de enige die tren ace niet DE MAX vind !

Vandaag relatief goeie beentraining gehad, legpress tot 350kg, leg extension tot 2 blokken van het einde, leg curl ook zwaar, kuiten HEEL zwaar getraind...

Begin verslaafd te worden aan het spuiten zelf, vind het spijtig dat ik vandaag niets mag zetten... :-((
 
je kunt voor het effect toch ff gewoon een naald in je been drukken?
 
je kunt voor het effect toch ff gewoon een naald in je been drukken?

:roflol:

stop je er een zoutoplossing in... prikt het een beetje.. net echt :D,
zo kick ik de eerste 3 maanden af :P
 
:roflol:

stop je er een zoutoplossing in... prikt het een beetje.. net echt :D,
zo kick ik de eerste 3 maanden af :P



gewoon caffeine in wateroplossing, kun je meteen wat vocht afdrijven :D
 
ben ik dan de enige die het prikken gewoon k*t vind? ;)
 
ben ik dan de enige die het prikken gewoon k*t vind? ;)


nee, ik ben ook zo iemand die de naald er niet in krijg :eek:

gelukkig heb ik m'n vriendinnetje daarvoor :p
 
Ik vind dat dat net bij het kuren hoort, die handeling op zich maakt het zo aanlokkelijk... ;-))

Misschien nog niet zo'n slecht idee, cafeine-oplossing inspuiten op niet-prikdagen... hehe...

Kan dan beter direct aan de B12-injects gaan, alhoewel subcutaan is niet zo spannend, is niets aan...

Ofwel bestel ik me een flesje Helios, kan ik direct 4-5 keer per dag in mijn buikspek prikken !!!

Nu on topic: heb vannacht weer geslapen als een roos, maar werd rond 4u30 wakker met een boom van een erectie en moest niet meer slapen nadien !! ;-)
Heb me dan maar uitgeleefd op mijn hometrainer, want het vrouwtje sliep nog te vast !
Heb de indruk dat ik makkelijker voor langere tijd dieper kan gaan bij het cardio'n...

voor de rest kan ik nog niet zeggen dat ik veel droger word, noch dat ik merkbare veranderingen zie in de spiegel !

Vandaag staat een allroundtraining op het programma, 4-5 spiergroepen bewerken met 2 oefening met lange sets (14-16reps)...
Morgen rust, zondag 2-3uur op de mountainbike...

Maandag gooi ik dan clen bij de T3, en later op de week mss efedra erbij, we zien wel...

IK MOET DROGER KOMEN TE STAAN !!!!!
 
Subs! succes
 
Nu on topic: heb vannacht weer geslapen als een roos, maar werd rond 4u30 wakker met een boom van een erectie en moest niet meer slapen nadien !! ;-)
Heb me dan maar uitgeleefd op mijn hometrainer, want het vrouwtje sliep nog te vast !


heb jij dan zo'n geile home-trainer? :D
 
Laatst bewerkt:
hehe, zal maar niet reageren op bovenstaande opmerking, weet van wie het komt, van spieregem rijdt al maanden op zijn Homotrainer zonder zadel... ;-)

Even een kleine update:
Voel eindelijk dat er schot in de zaak zit, ben echt droger aan het worden nu, en krijg overal meer en meer definitie !
Van Trensides echter nog steeds niets te merken, enkel paar uren per nacht wakker liggen, en SUPERGEIL zijn...
Kijk uit naar de borsttraining van vanmiddag !
 
kijk; dat zijn al betere berichten...
en sjah... geen sides? des te beter! niet teveel over nadenken ook.

succes met je borst training shaq! KNALLEN!!!
 
Ben nu echt wel overtuigd dat de shizzle goed begint te werken, heb me vanmiddag echt een oog uitgezweet, niet te doen, het liep werkelijk in straaltjes van mijn lijf !!
Daarenboven voelde ik nu ook voor het eerst een deftige krachttoename, heb op de decline BP 8*50 + 8*70 + 8*80 + 4*6*100kg gedrukt...
De platte bench ging daarna niet zo goed meer, heb enkele series met 100kg gedaan, want 130 lukte me maar 2 keer meer...
Nadien dumbbell BP: 3*8*42kg
Flyes: 8*26 + 8*30 + 8*34
Pull-Over : 3*8*42
Cable-CrossOver 3*8

Ben blij dat het eindelijk inslaat, nu kan de lol beginnen !
Ga waarschijnlijk de tren verhogen naar 150mg eod...
 
Back
Naar boven