AndroidHealthClinic

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jep, dat weet ik, maar het komt omdat het allebei 19-nor-varianten zijn !
De Deca is dan ook heel laag gedoseerd, dus verwacht hiervan niet echt problemen hoor !
Toch bedankt voor de opmerking !

ik zit op 600 deca en 675 tren a en 1200 tren e..
nergens last van... zal wel meevallen dus, alleen ff kijken na de kuur he, pak er gewoon lekker HCG bij, nergens last van.
 
ik zit op 600 deca en 675 Trenbolone a en 1200 trenbolone e..
nergens last van... zal wel meevallen dus, alleen ff kijken na de kuur he, pak er gewoon lekker HCG bij, nergens last van.

In je laatste kuurschema op je log vermeld je toch geen deca of vergis ik me ?
en daar zet je wel 900 tren a !
dan nog icm tren e !
Wooow kerel, jij bent echt een tikkende tijdbom !
mocht ik dat doen, en mijn PC is net ietsje te traag, ik plant er al mijn voet in! ;-))
 
In je laatste kuurschema op je log vermeld je toch geen deca of vergis ik me ?
en daar zet je wel 900 Trenbolone a !
dan nog icm trenbolone e !
Wooow kerel, jij bent echt een tikkende tijdbom !
mocht ik dat doen, en mijn PC is net ietsje te traag, ik plant er al mijn voet in! ;-))

de deca en Ace 675 is nog van vorige week, deze week is de rest in gegaan. dus werkt pas end van de week:D

de tren e kom ik niet onderuit, die zit in me mixje superoverdrive.. :P
 
en shaq? al wat verandering?

graag een update! ;)
 
Kleine update: Zit momenteel, sedert gisteren op 75mcg T3 en ondervind daar totaal geen last van, niet echt meer zweten dan normaal, niet onrustig, ...

Voel nu wel dat de tren ace deftig begint in te kicken, heb al paar nachten niet geslapen zoals het hoort, heb vannacht bijna elk uur gezien, doch voel mij daarom niet echt moe vandaag ! Heb ook de indruk dat alles al wat meer gespannen staat dan normaal, en voel zeker een stijging in libido !

Ben nieuwsgierig wat de training brengt vanmiddag, staat borst op het programma, en heb zin om te knalleuuuuh !!!!!
 
Kleine update: Zit momenteel, sedert gisteren op 75mcg T3 en ondervind daar totaal geen last van, niet echt meer zweten dan normaal, niet onrustig, ...

Voel nu wel dat de Trenbolone ace deftig begint in te kicken, heb al paar nachten niet geslapen zoals het hoort, heb vannacht bijna elk uur gezien, doch voel mij daarom niet echt moe vandaag ! Heb ook de indruk dat alles al wat meer gespannen staat dan normaal, en voel zeker een stijging in libido !

Ben nieuwsgierig wat de training brengt vanmiddag, staat borst op het programma, en heb zin om te knalleuuuuh !!!!!

Gaat lekker he bro!
ik slaap er heerlijk onder tegenwoordig de tren ace, soms klein zweetaanvalletje, maar komt ook bijna niet meer voor. zit nu een kleine 7 weken op de ace denk ik op 200 mg, heb een week op 300 gezeten, dat is geen leuk werk, te heavy, krijgt te snel doordraaiers;)
wacht een weekje bro en weeg je dan pas, moet je eens kijken op de weegschaal hoever je opgeschoten bent;)
 
Gaat lekker he bro!
ik slaap er heerlijk onder tegenwoordig de Trenbolone ace, soms klein zweetaanvalletje, maar komt ook bijna niet meer voor. zit nu een kleine 7 weken op de ace denk ik op 200 mg, heb een week op 300 gezeten, dat is geen leuk werk, te heavy, krijgt te snel doordraaiers;)
wacht een weekje bro en weeg je dan pas, moet je eens kijken op de weegschaal hoever je opgeschoten bent;)


dat s niet eerlijk sis, jij blowt jezelf in slaap. Ik zie idd ook elk uur de woonkamer bij nacht tijdens tren :zzz::no:
 
Mja, lijkt mij geen slecht idee, effe een weekje niet op de weegschaal gaan staan...

Volgens mijn planning begin ik vandaag eveneens een clen-cycle van 14 dagen, wat denken jullie, deze mss nog een weekje uitstellen en eerst kijken wat de tren ace op 112,5mg EOD met me uitspookt ?

Wat T3 betreft heb ik nog een vraagje: ik meende ergens te lezen dat de halfwaardetijd 10u is en dat ik dus beter mijn dosissen spreid over de dag... heeft dit ook geen invloed op het slapen, als de laatste dosis te laat wordt genomen ? En is het niet beter om de dosis in één keer zijn werk te laten doen ipv gespreid ?
 
Mja, lijkt mij geen slecht idee, effe een weekje niet op de weegschaal gaan staan...

Volgens mijn planning begin ik vandaag eveneens een clenbuterol-cycle van 14 dagen, wat denken jullie, deze mss nog een weekje uitstellen en eerst kijken wat de Trenbolone ace op 112,5mg EOD met me uitspookt ?

Wat T3 betreft heb ik nog een vraagje: ik meende ergens te lezen dat de halfwaardetijd 10u is en dat ik dus beter mijn dosissen spreid over de dag... heeft dit ook geen invloed op het slapen, als de laatste dosis te laat wordt genomen ? En is het niet beter om de dosis in één keer zijn werk te laten doen ipv gespreid ?

geen ervaring met T3...

ik zou de clen nog even niet pakken, pak deze na de 112.5! clen kan toch ook wel sides mee brengen, dan weet je niet of het de tren of clen is..
 
Mja, lijkt mij geen slecht idee, effe een weekje niet op de weegschaal gaan staan...

Volgens mijn planning begin ik vandaag eveneens een clenbuterol-cycle van 14 dagen, wat denken jullie, deze mss nog een weekje uitstellen en eerst kijken wat de Trenbolone ace op 112,5mg EOD met me uitspookt ?

Wat T3 betreft heb ik nog een vraagje: ik meende ergens te lezen dat de halfwaardetijd 10u is en dat ik dus beter mijn dosissen spreid over de dag... heeft dit ook geen invloed op het slapen, als de laatste dosis te laat wordt genomen ? En is het niet beter om de dosis in één keer zijn werk te laten doen ipv gespreid ?

t3 heeft een halfwaardetijd van 1-2 dagen, dus je hoeft het niet verdeelt over de dag te nemen, beste is in 1x 's-ochtends op een nuchtere maag, bv. als je er 's-avonds af moet om te zeiken, maar als je de hele nacht wakker ligt heb je genoeg tijd om een stuk of 3 tabs naar binnen te drukken :D
 
ah okee, dan was mijn informatie verdorie niet correct !!!
Dus beter de volledige dosis in één keer... thnks voor de tip kerel !
 
van T3 zul je overigens niet wakker liggen hoor, het is geen ephedrine of zo. Ik zou de clen ook ff laten, zonde van de ace als je straks last krijgt van krampen.
 
Heb doorgaans geen krampen van clenbuterol, maar vond trouwens ook niet dat ik daar goed mee afviel ! ben daarom wel benieuwd naar de combinatie van T3 en Clen...
Zal mss best nog weekje wachten dan vooraleer een 14daagse cycle clen te starten...

Heb vanmiddag op de training echt wel heel zwaar gezweet, het water liep in straaltjes van lijf en leden... voel ook al geringe krachttoename, doch nog niet spectaculair !
Hoop dat de gear nog echt goed moet inslaan...

Zag vorige vrijdag een maat van me die nu 6 weken op tren e zit aan 400mg/week icm met test E 500mg/w, was die kerel veranderd !!!
stond droog, getekend, overal aders erdoor, toch meer dan 10kg verzwaard !!!!!!!!
Die was dus echt wel heeeeeel tevreden...
 
Heb doorgaans geen krampen van clenbuterol, maar vond trouwens ook niet dat ik daar goed mee afviel ! ben daarom wel benieuwd naar de combinatie van T3 en clenbuterol...
Zal mss best nog weekje wachten dan vooraleer een 14daagse cycle clenbuterol te starten...

Heb vanmiddag op de training echt wel heel zwaar gezweet, het water liep in straaltjes van lijf en leden... voel ook al geringe krachttoename, doch nog niet spectaculair !
Hoop dat de gear nog echt goed moet inslaan...

Zag vorige vrijdag een maat van me die nu 6 weken op Trenbolone e zit aan 400mg/week icm met test E 500mg/w, was die kerel veranderd !!!
stond droog, getekend, overal aders erdoor, toch meer dan 10kg verzwaard !!!!!!!!
Die was dus echt wel heeeeeel tevreden...

waarom pak je Clen dan.. pak wat anders.. apidex.. als je er aan kan komen..
heb geen sides ervaren daardoor...

ik ga vanaf vandaag ook aan de clen denk ik.
 
Omdat ik overal lees dat het toch helpt om vet te verbranden !
Natuurlijk kan het zijn dat het bij mij al snel genoeg ging door de cardio natuurlijk...

Apidex ?
heb ik opgezocht, doch vind enkel posts van jou terug, verder geen uitleg !
Kan je mij hier iets specifieker over inlichten aub ?
 
Omdat ik overal lees dat het toch helpt om vet te verbranden !
Natuurlijk kan het zijn dat het bij mij al snel genoeg ging door de cardio natuurlijk...

Apidex ?
heb ik opgezocht, doch vind enkel posts van jou terug, verder geen uitleg !
Kan je mij hier iets specifieker over inlichten aub ?

uhhhh nee haha.

ik heb doorgaans een hele lading van dat spul gehad, is nergens meer verkrijgbaar, en je hoort er ook helemaal niks over.
is alleen groot verkrijgbaar, in america betaal je er 150-200 dollar voor..

het is bodytemp verhogend, eetlust remmend, metabolisme versnellend, hartslag verhogend, en heeft een halfwaarde tijd van 12 uur. nam er smorgens 2, duurde een 3 kwartier voor het werkte.. en hele dag een droge strot en echt erg warm.. maaaar ben van 6.3 naar 5.4% gegaan.. in 15 dagen!
ben er alleen helaas doorheen, dus ff afwachten wanneer de nieuwe komt.. dus ga nu de clen eens proberen.
hoeveel neem je? en hoeveel zal ik nemen? heb er totaal geen kaas van gegeten.
 
Clen bouw ik langzaam op, dat vermindert de sides bij mij !
Dag 1 20-40mcg, dag 2 idem, dag 3 40-60, dag 4 idem ,dag 5 80, dag 6 80, ...
Zo bouw ik verder tot 100-120mcg per dag...
14dagen on / 14 off ...
 
Back
Naar boven