AndroidHealthClinic

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

altijd fijn, als de shizzle merkbaar begint te werken :D
 
Ben nu echt wel overtuigd dat de shizzle goed begint te werken, heb me vanmiddag echt een oog uitgezweet, niet te doen, het liep werkelijk in straaltjes van mijn lijf !!
Daarenboven voelde ik nu ook voor het eerst een deftige krachttoename, heb op de decline BP 8*50 + 8*70 + 8*80 + 4*6*100kg gedrukt...
De platte bench ging daarna niet zo goed meer, heb enkele series met 100kg gedaan, want 130 lukte me maar 2 keer meer...
Nadien dumbbell BP: 3*8*42kg
Flyes: 8*26 + 8*30 + 8*34
Pull-Over : 3*8*42
Cable-CrossOver 3*8

Ben blij dat het eindelijk inslaat, nu kan de lol beginnen !
Ga waarschijnlijk de Trenbolone verhogen naar 150mg eod...
Nice, succes kerel, knalleeeuuuh!:D
 
yes! ophogen naar 150 en nog 6 weken doorknallen kerel! :D
 
Heb normaal nog 4 weken tren voor de boeg, heb de keuze: ofwel ophogen naar 150 en 4 weken doorgaan, ofwel op 112,5 blijven en nog 5-6 weken doorgaan...
Laatste optie kan mss ook mooi worden als ik de mast er ga bijgooien...

Zal er nog even over nadenken, vanavond volgende inject zetten, tren + sust, heb tot dan de tijd om te beslissen...

Zonet ook mijn eerste clen erbij gegooid, even zien wat dat geeft icm T3...

Begin ook steeds meer te overwegen om toch maar eens aan de HGH te gaan, spijtig dat dit zo duur is...
 
ik zou de tren mooi ff aankijken, beter profiteer je nog ff van deze hoeveelheid, je kunt na 2 weken alsnog verhogen als t nodig is. denk van niet namelijk.
 
mja, eigenlijk heb je gelijk, geloof zelf niet echt in het principe van "meer is beter"...
Dacht hier vorige week zo over omdat ik toen de gear nog niet voelde werken...
Zal dus de huidige doses nog wat aanhouden en kijken wat dit oplevert !
 
mja, eigenlijk heb je gelijk, geloof zelf niet echt in het principe van "meer is beter"...
Dacht hier vorige week zo over omdat ik toen de gear nog niet voelde werken...
Zal dus de huidige doses nog wat aanhouden en kijken wat dit oplevert !

meer zal ook vast geen beter zijn,
maar reken maar dat er een verschil is qua gains tussen de 75mg eod en de 150mg eod. als je al op je max zit zal het niet uitmaken.
ik voelde/merkte een duidelijk verschil ook in de spiegel toen ik van 150 naar 225 ging, en van 225 naar 300 EOD zorgde ook weer voor een prikkel.
niet alleen lichamelijk, ook mentaal haha.:o
 
meer zal ook vast geen beter zijn,
maar reken maar dat er een verschil is qua gains tussen de 75mg eod en de 150mg eod. als je al op je max zit zal het niet uitmaken.
ik voelde/merkte een duidelijk verschil ook in de spiegel toen ik van 150 naar 225 ging, en van 225 naar 300 EOD zorgde ook weer voor een prikkel.niet alleen lichamelijk, ook mentaal haha.:o

Zo kun je natuurlijk oneindig doorgaan:D
 
300 is overkill is niet leuk,
225 gaat wel opzich, veel zweten en vaag voelen.
zit nu op 200, gaat prachtig!:D

ga het toch nog maar even aankijken, want ik zweet mij de laatste 2 dagen echt de ziel uit het lijf, loop constant te druppen, na half uurtje is de badhanddoek die ik meeheb echt doorweekt...
Vind dit eigenlijk wel een negatieve invloed hebben op de training, heb de indruk dat dit zweten enorm veel energie kost, en langere recuperatie vereist...

voor de rest valt dat zweten over het algemeen zeer goed mee, had het erger verwacht !

Deze middag ook nog eens een echte beestachtige pomp gevoeld, brrr, kon mijn sets op biceps met moeite afwerken, zo dik stonden ze gepompt !!!!

heb niet zo veel last ondervonden van de clen ook, morgen direct verhogen naar 100mcg !!
Ligt wss aan mij, maar ben heel blij dat ik bitter weinig sides heb van AAS, eigenlijk quasi geen, alleen de Ubergeilheid, de kracht, pomp, etc, maar geen negatieve sides !
 
behalve dan het zweten ;)
 
dwz dat het lekkerrrrrrr gaat voor je!

keep it up ;)
 
Prettig nieuws, vanmorgen stond de weegschaal op +3kg, terwijl ik ZICHTBAAR droger en scherper ben geworden ! Alles staat keihard gespannen, begin echt tevreden te worden nu over deze kuur !
Wel kan ik moeilijk tot het uiterste trainen, omdat na 3 sets de getrainde spier zo vol staat dat het pijn doet om verder te trainen !!
 
Prettig nieuws, vanmorgen stond de weegschaal op +3kg, terwijl ik ZICHTBAAR droger en scherper ben geworden ! Alles staat keihard gespannen, begin echt tevreden te worden nu over deze kuur !
Wel kan ik moeilijk tot het uiterste trainen, omdat na 3 sets de getrainde spier zo vol staat dat het pijn doet om verder te trainen !!

heb ik ook vaak door de PGF2a,
spier ff paar min extra rust geven, ff het bloed er een beetje uit laten stromen/pomp af laten nemen, en dan weer opnieuw prikkelen.
beter man, lekker he die ace :D
 
Zo, heb er vanmiddag een leuke beentraining opzitten !
Ben begonnen met heel licht te squatten in de Smith, om de reden dat ik sedert 6 maand niet meer gewoon kan squatten wegens een blessure in de rug !
Daarom leer ik mezelf nu de correcte houding aan in de smith, dwz rug recht, hielen op de lijn van de baar, benen licht open, zakken tot 10-15 cm boven de grond...
Heb het zachtjes aan gedaan, tot 90kg slechts, doch ging wel goed, weer onmiddellijk die heerlijke spierpijn in de gluteus en dijen... Toch wel dag en nacht verschil met de andere beenoefeningen !

Daarna horizontal squat, laatste reeks met 4 blokken van het einde... (niet in kg uitgedrukt)

Legpress tot 360kg

Leg extension: tot op 2 blokken van het einde (niet in kg, denk ik, is nieuwe machine van Technogym)

Leg curl (idem)

Seated calf raises: 6*12* 45-60kg

Standing calf raises : 3*10* ??

Vandaag ging alles veel vlotter, daar het toch wat frisser is in vergelijking met voorbije dagen ! Warmte icm T3 = Dodelijk voor mij ... hehe...

Zit voorts nog met een probleempje : door mijn stomme fout had ik vanmorgen een nieuwe strip T3 vergeten mee te nemen, waardoor ik vanmorgen slechts 1 tab van 25mcg heb kunnen nemen. Kan ik straks wanneer ik thuiskom de resterende 75mcg nog innemen, of wacht ik beter tot morgenochtend ?
Ben bang dat dit een rusteloze nacht zou betekenen...
 
Zit voorts nog met een probleempje : door mijn stomme fout had ik vanmorgen een nieuwe strip T3 vergeten mee te nemen, waardoor ik vanmorgen slechts 1 tab van 25mcg heb kunnen nemen. Kan ik straks wanneer ik thuiskom de resterende 75mcg nog innemen, of wacht ik beter tot morgenochtend ?
Ben bang dat dit een rusteloze nacht zou betekenen...

is geen probleem bro. ik neem er ook 1 sochtends en 1 in de namiddag.
 
Zo, heb er vanmiddag een leuke beentraining opzitten !
Ben begonnen met heel licht te squatten in de Smith, om de reden dat ik sedert 6 maand niet meer gewoon kan squatten wegens een blessure in de rug !
Daarom leer ik mezelf nu de correcte houding aan in de smith, dwz rug recht, hielen op de lijn van de baar, benen licht open, zakken tot 10-15 cm boven de grond...
Heb het zachtjes aan gedaan, tot 90kg slechts, doch ging wel goed, weer onmiddellijk die heerlijke spierpijn in de gluteus en dijen... Toch wel dag en nacht verschil met de andere beenoefeningen !

Daarna horizontal squat, laatste reeks met 4 blokken van het einde... (niet in kg uitgedrukt)

Legpress tot 360kg

Leg extension: tot op 2 blokken van het einde (niet in kg, denk ik, is nieuwe machine van Technogym)

Leg curl (idem)

Seated calf raises: 6*12* 45-60kg

Standing calf raises : 3*10* ??

Vandaag ging alles veel vlotter, daar het toch wat frisser is in vergelijking met voorbije dagen ! Warmte icm T3 = Dodelijk voor mij ... hehe...

Zit voorts nog met een probleempje : door mijn stomme fout had ik vanmorgen een nieuwe strip T3 vergeten mee te nemen, waardoor ik vanmorgen slechts 1 tab van 25mcg heb kunnen nemen. Kan ik straks wanneer ik thuiskom de resterende 75mcg nog innemen, of wacht ik beter tot morgenochtend ?
Ben bang dat dit een rusteloze nacht zou betekenen...


maakt geen flikker uit, T3 slaap je wel om, heeft ook een behoorlijk lange halfwaardetijd (36uur geloof k) dus maakt weinig uit.
 
is geen probleem bro. ik neem er ook 1 sochtends en 1 in de namiddag.

Onlangs is er nochtans een discussie geweest dat het beter is om de volledige dosis in één keer in te nemen, liefst op nuchtere maag !
 
Heb dus gisteravond rond 17u30 nog 75mcg ingenomen, en er direct voor gezorgd dat ik steeds een kleine reserve bij me heb, voor de toekomst !
Normaal zit ik nog 2 dagen op 100 vooraleer afbouwen, doch ik ga nog een dag of 4 extra op 100 zitten, om nog wat te dalen in BF !
Wat ik me afvraag, is het mogelijk om tijdens het afbouwen ook nog verder vet te verliezen ?
 
Back
Naar boven