Fitness Seller

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de werking van je schildklier zal tijdens het dalen nog steeds hoger zijn dan gewoonlijk, dus in principe zou je nog steeds in staat moeten zijn vet te verliezen. Up je cardio in die periode of doe r een paar weekjes clenbuterol/ephedrine bij.
 
Ben sowieso al van plan om de ECA-stack te nemen, maar plande dit eigenlijk volledig NA mijn T3-cycle...
Misschien beter al beginnen in de afbouwperiode dan ?
 
zowiezo zal je stack beter werken tijdens T3 ivm verhoogde gevoeligheid van je receptoren door de T3. Maar ja, voor erna is ook wel weer wat te zeggen ivm eventuele terugval na de T3.
 
Zaterdag nam ik mijn T3 voor het eerst op nuchtere maag, en begon onmiddellijk daarna aan een cardiosessie... Ik heb toch wel de indruk dat het op die manier best van al werkt, maar ik had wel voor de rest van de dag zo'n "waas" gevoel, beetje gejaagd...
Heb gisteren trouwens nieuwe foto's gemaakt, worden morgen geplaatst !
Moest in de namiddag naar een feestje en heb daar spijtig genoeg serieus gezondigd, had mij voorgenomen niet te drinken, maar heb me niet kunnen houden...
Resultaat: vanmorgen mannetjespoes in het hoofd... hehe

Daarnet ook voor het eerst bijna ontploft, ik kom toe in de gym, klaar voor een hevige borsttraining, vol zin... zie ik dat allebei de banken voor BP bezet zijn, en ik wou absoluut eerst BP doen om mijn vorderingen te kunnen inschatten !! Kreeg daar toch plots een woedeaanval, brrrrr... Gasten bekeken mij raar, scheelde ni veel of ze maakten de banken voor mij vrij...

Heb toen maar rug en biceps getraind !
Begin toch wel toename van kracht te merken nu, alles ging enkele blokken zwaarder dan anders...
en de biceps stonden echt op springen na mijn setjes, keihard, vol, opgepompt, zaaaalig !
 
Wheee nice going :D

Benieuwd naar de foto's!
Jammer van de pintjes... :)
 
(het waren glazen witte wijn ipv pintjes)
 
Ik heb zonet de progressiefoto's op harde schijf gezet, doch nu valt mij onmiddellijk het verschil op met die van een paar weken terug, die gemaakt werden na een keiharde training, terwijl de huidige koud gemaakt werden !!!
Niet publiceren dus... ;-))

Vannacht weer zalig geslapen, een keer wakker om te plassen en that's it !
Sides blijven dus uit bij mij, word nooit wakker badend in het zweet, geen opvallende trengeur, ...
Gelukkig heb ik wel andere effecten, lees krachttoename EN... gewicht vanmorgen +4,5kg !!

Ik hoop vanmiddag een sterke borsttraining te kunnen neerzetten, zou graag opnieuw 6x130 nemen op de BP, afwachten dus...
 
Ik heb zonet de progressiefoto's op harde schijf gezet, doch nu valt mij onmiddellijk het verschil op met die van een paar weken terug, die gemaakt werden na een keiharde training, terwijl de huidige koud gemaakt werden !!!
Niet publiceren dus... ;-))

Vannacht weer zalig geslapen, een keer wakker om te plassen en that's it !
Sides blijven dus uit bij mij, word nooit wakker badend in het zweet, geen opvallende trengeur, ...
Gelukkig heb ik wel andere effecten, lees krachttoename EN... gewicht vanmorgen +4,5kg !!

Ik hoop vanmiddag een sterke borsttraining te kunnen neerzetten, zou graag opnieuw 6x130 nemen op de BP, afwachten dus...



Hij gaat lekker he pik.
post die foto's maar wel ff ;)
wij willen vooruitgang zien, niet alleen horen :D
 
Hij gaat lekker he pik.
post die foto's maar wel ff ;)
wij willen vooruitgang zien, niet alleen horen :D

ja wij willen die foto's wel zien shaq!

@sis: ging jij ook eens geen nieuwe foto's posten?
en weer geen foto's van een jaar geleden ;)
 
ja wij willen die foto's wel zien shaq!

@sis: ging jij ook eens geen nieuwe foto's posten?
en weer geen foto's van een jaar geleden ;)

Nee :D
eind van deze Cycle..
gezien ik toch alleen maar negatieve reacties op me foto's krijg, is voor mij de zin er ook een beetje af, krijg niks anders dan gezeik op me pics dus ja... waarom zou ik ze posten?
paar weekjes zal ik weer wat maken.
zal er 1 maken, most musc, die spiergroepen zijn echt gruwelijk gegroeid, met name de traps :)
 
ja wij willen die foto's wel zien shaq!

@sis: ging jij ook eens geen nieuwe foto's posten?
en weer geen foto's van een jaar geleden ;)

Nope, ik post ze niet, ben er niet tevreden over, ik wacht liever tot ik betere heb ! ;-)
 
Zoals gewenst, duwde ik vanmiddag tamelijk vlot 6x130kg en daarna nog es 4x130kg, geeft het zelfvertrouwen onmiddellijk een Boost !!!
Opwarming 12*60, 8*90, 6*110, 6*130, 4*130, als afsluiter 8*90 maar heeeel traag en geconcentreerd !
Volgende training leg ik er 140 op, op mijn hoogte punt duwde ik vorig jaar 5x140, dit moet worden verbeterd !!!!

Daarna incline BP: 8*60, 8*80, 8*90, 6*100, 8*80 (heeel traag)

Flyes: 2*8*26kg (in elk hand) + 2*8*32kg

Pull-over: 4*8*42kg

Dan nog paar setjes cable-cross-over: goed traag en geconcentreerd...

Daarna nog een oefening op buikspieren gedaan: 4 setjes van 25 op een splinternieuw Technogymtoestel...

Al bij al, stikkapot na de training, een verkwikkende sauna + douche hielp mij weer op de been !
 
flinke training gij beescht!
ben benieuwd wat je volgende bp training gaat brengen voor je; succes ermee :D
 
Ben er vrij zeker van dat ik volgende training 4-5x 140kg duw !
En dan verhoog ik de incline ook terug naar 110 !
Zie het weer volledig zitten hoor nu !!! ;-)
 
Whoollaaa.. nette krachtuitbarsting op de borsttraining bro!!

Gaat lekker, fijn dat de sides uitblijven, dat scheelt al veel in het kopje ook, en nu de "positieve sides" ;) zich laten merken gaat 't eens zo goed!

Ik blijf dit aandachtig volgen, ben ook wel iets in deze sT van plan!

We can't wait till the pics ;)
 
Pics komen er vast en zeker, maar zal wss wachten tot na de masteroncycle...

Heb gisteren mijn scheepslading efedrine binnengekregen ook, kan ik eindelijk aan de slag met de befaamde ECA-stack ! Ik heb direct nog een extra vial tren ace binnen gekregen ook, kan ik er nog 2 weken aanplakken, hmmm !!!

Ik heb ook zitten uittellen en heb nog genoeg T3 om er nog een dagje of 5 aan 100mcg bij te plakken... weet niet of dit invloed heeft op de afbouwperiode, vermoed van wel...

Vanmiddag staan schouders en triceps op het programma, vrees er wel wat voor, door mijn zware borsttraining gisteren... normaal zit er steeds een dag tussen borst en schouders, doch doordat ik maandag rug trainde...
Ik heb er wel enorme zin in, en ga toch proberen te knallen op schouders !

Wat ik wel ondervind, is dat ik maar niet uitgeslapen raak, terwijl ik elke nacht enorm diep slaap, en toch zo'n 7-8 uur per nacht...
ben elke ochtend opnieuw hondsmoe, en 's avond val ik steevast voor de buis in slaap, soms al om 19u30 !!!
Zal wss de test wezen, alhoewel ik daar vroeger nooit last van had !
 
waarom doe je niet eerst een dagje cardio, en daarna een dag benen dan tussen borst/schouders? Hebben ze 2 dagen rust gehad.
 
waarom doe je niet eerst een dagje cardio, en daarna een dag benen dan tussen borst/schouders? Hebben ze 2 dagen rust gehad.

Omdat ik de cardio sowieso apart doe, niet in de gymzaal, en ook omdat ik, zeker tijdens een kuur, ten volle de spieren wil laten afzien !
Ik vind het zonde om mijn tijd in de gym dan te spenderen aan cardio, dat ik even goed thuis kan doen...

Voor één keer zal dat wel geen kwaad kunnen, dat mijn spieren nog niet volledig hersteld zijn van gisteren !
Morgen staan benen op het programma, vrijdag doe ik all-round-training, met lange series (4*16reps)... Op die manier hoop ik ook andere spiervezels aan te spreken, en die ook een groeiimpuls te geven !
 
gooi je de benen er toch tussen? Een dag na zware borsttraining moet ik er niet aan denken om mn schouders te doen, krijg mn armen dan niet eens in positie voor shoulder presses of zo.
 
Back
Naar boven