XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bakkie, koppie koffie, sorry is een NL uitspraak, bij ons in de buurt dan :)
Ik ben in Nijmegen hele weekend, Cuijk bij me meisje weer, moet overal en nergens zijn van het weekend, vooral omgeving denhaag, dus zit toch al veel in de auto, kan ook wel ff die richting langs rijden;)

Ik dacht wel al aan een bakkie troost, maar dit uit jouw mond horen...
Doet mij denken aan 2 ouwe wijven die in een tea-room een stukje soes eten met een kop koffie erbij en dan maar kletsen... ;-))) hehe...

Dit weekend en komend weekend ben ik spijtig genoeg volledig bezet door extra-professionele bezigheden, kan mij onmogelijk vrijmaken voor paar uur...
Spijtig, zou anders wel eens gezellig zijn !!!
Doen we wel zeker een keer hé, met de vrouwtjes erbij (of ook weer niet)...
 
Ik dacht wel al aan een bakkie troost, maar dit uit jouw mond horen...
Doet mij denken aan 2 ouwe wijven die in een tea-room een stukje soes eten met een kop koffie erbij en dan maar kletsen... ;-))) hehe...

Dit weekend en komend weekend ben ik spijtig genoeg volledig bezet door extra-professionele bezigheden, kan mij onmogelijk vrijmaken voor paar uur...
Spijtig, zou anders wel eens gezellig zijn !!!
Doen we wel zeker een keer hé, met de vrouwtjes erbij (of ook weer niet)...

ja doe maar, die is toch bij me, me vrouwtje,

maarre, maakt niet uit, ben ieder weekend daar in de buurt, dus geen haast, lat maar horen :)

haha ben toch ook een oud wijf, ff gezellig terrasje zitten, koud biertje/glaasje water erbij;)
 
Laatst bewerkt:
Aaaahaaaa, dat laatste, koud biertje, spreekt mij alvast meer aan dan een koffie...
Enneeuuuhhhh, jouw meissie is dus wel degelijk die hotte chick vanop je avatar ???????
Aaahummmm, fjieeuuwww, zal ik me maar alvast een donkere zonnebril opzetten, zodat mijn vrouwtje niet ziet naar wie ik zit te gapen... hahahaha
 
Aaaahaaaa, dat laatste, koud biertje, spreekt mij alvast meer aan dan een koffie...
Enneeuuuhhhh, jouw meissie is dus wel degelijk die hotte chick vanop je avatar ???????
Aaahummmm, fjieeuuwww, zal ik me maar alvast een donkere zonnebril opzetten, zodat mijn vrouwtje niet ziet naar wie ik zit te gapen... hahahaha

Jij hebt een excuus ;) Je zit aan de Test :p
 
Aaaahaaaa, dat laatste, koud biertje, spreekt mij alvast meer aan dan een koffie...
Enneeuuuhhhh, jouw meissie is dus wel degelijk die hotte chick vanop je avatar ???????
Aaahummmm, fjieeuuwww, zal ik me maar alvast een donkere zonnebril opzetten, zodat mijn vrouwtje niet ziet naar wie ik zit te gapen... hahahaha

hehe jep thats her :)
haha hoezo, kijken mag, aangapen alleen niet :P
niet van de vorige foto's hoor op me avatar, dat is een andere vriendin, deze foto is me meissie.
 
He Shaq, ik lees ook mee hoor, elke dag kijk ik hier 2-3 keer voor updates!

Blijven loggen kerel!!!

En kom op met die pics, gewicht, BF %,... :D :P

Groetennnn
 
hehe jep thats her :)
haha hoezo, kijken mag, aangapen alleen niet :P
niet van de vorige foto's hoor op me avatar, dat is een andere vriendin, deze foto is me meissie.

Aangapen zal ik zelfs niet hoeven proberen met mijn vrouwtje erbij, reken daar maar op ! Ze weet hoe geil ik loop tijdens mijn kuur, dus houdt ze mij dubbel en dik in het oog...

Knap kind man, echt waar !
 
Aangapen zal ik zelfs niet hoeven proberen met mijn vrouwtje erbij, reken daar maar op ! Ze weet hoe geil ik loop tijdens mijn kuur, dus houdt ze mij dubbel en dik in het oog...

Knap kind man, echt waar !

haha ja, wat moet ze met me, ik snap het niet :P
tsja, ben heel lief :o hahahah

dan heeft ze je goed onder de duim dus, die van mij ook hoor hehe, heb niks te proberen, ze mag dan 1.60 zijn, maar klappen uitdelen kan ze hahahah
 
He Shaq, ik lees ook mee hoor, elke dag kijk ik hier 2-3 keer voor updates!

Blijven loggen kerel!!!

En kom op met die pics, gewicht, BF %,... :D :P

Groetennnn

Alee, dan zijn we toch al met enkele geïnteresseerden die het voor mij weer de moeite maken om deze log bij te houden !
Gewicht blijft hangen op 106,5kg, dus ongeveer 4,5kg erbij, doch GEEN vocht, en VEEL LAGER BF% !!!
Foto's komen er vast en zeker nog, ik neem morgen mijn toestelletje mee naar de gym en ga daar op zoek naar een brave ziel die het geduld wil opbrengen om de voor mij perfecte foto te shooten !

Even ter info: heb me dit weekend een hemd met korte mouwen gekocht, maat XXXL, en mijn biceps staan hier echt afgespannen in, ga er moeten een knipje laten inmaken om de mouwen wat wijder te maken !
 
Alee, dan zijn we toch al met enkele geïnteresseerden die het voor mij weer de moeite maken om deze log bij te houden !
Gewicht blijft hangen op 106,5kg, dus ongeveer 4,5kg erbij, doch GEEN vocht, en VEEL LAGER BF% !!!
Foto's komen er vast en zeker nog, ik neem morgen mijn toestelletje mee naar de gym en ga daar op zoek naar een brave ziel die het geduld wil opbrengen om de voor mij perfecte foto te shooten !

Even ter info: heb me dit weekend een hemd met korte mouwen gekocht, maat XXXL, en mijn biceps staan hier echt afgespannen in, ga er moeten een knipje laten inmaken om de mouwen wat wijder te maken !

djees ... gaat lekker dus :p

Ik zal desnoods wel even met mijn camera tot naar je gym komen :p
 
Alee, dan zijn we toch al met enkele geïnteresseerden die het voor mij weer de moeite maken om deze log bij te houden !
Gewicht blijft hangen op 106,5kg, dus ongeveer 4,5kg erbij, doch GEEN vocht, en VEEL LAGER BF% !!!
Foto's komen er vast en zeker nog, ik neem morgen mijn toestelletje mee naar de gym en ga daar op zoek naar een brave ziel die het geduld wil opbrengen om de voor mij perfecte foto te shooten !

Even ter info: heb me dit weekend een hemd met korte mouwen gekocht, maat XXXL, en mijn biceps staan hier echt afgespannen in, ga er moeten een knipje laten inmaken om de mouwen wat wijder te maken !

ik heb het met al mn blousjes, XXXL, biceps staat overal strak in, echt irritant is dat.

je heb goed gegaind kerel, zal zeker wel een 8kg zijn dus, als je BF ook zodanig lager is, misschien nog wel meer.
goed bezig:D
 
Is wel eindje weg hoor voor jou, ik train in het Brusselse, en jij bent van Limburg...
Spijtig... ;-)
 
Is wel eindje weg hoor voor jou, ik train in het Brusselse, en jij bent van Limburg...
Spijtig... ;-)

Randje Limburg wel :p
Zit net op het grensgebied van Antwerpen, Vl Brabant & Limburg ;)
Tegen Diest dus eigenlijk
 
Randje Limburg wel :p
Zit net op het grensgebied van Antwerpen, Vl Brabant & Limburg ;)
Tegen Diest dus eigenlijk

ik woon in hoogkarspel,
dat is op het randje van Lutjebroek en Westwoud
hahahah:D
 
Voor Robke valt da dus nog mee al bij al... Morgenmiddag, 12u45, past da ? ;-)

Lutjebroek en Westwoud, zijn da geen plaatsnamen uit Lord of the Rings of zo ??? ;-)
 
Randje Limburg wel :p
Zit net op het grensgebied van Antwerpen, Vl Brabant & Limburg ;)
Tegen Diest dus eigenlijk

In Hulst mischien ? , heb daar 2 maandjes in de buurt moeten werken voor Dow chemicals
 
Nope, Hulst is al Nederland, hij bedoelt het kruispunt van drie belgische provincies...
 
Voor Robke valt da dus nog mee al bij al... Morgenmiddag, 12u45, past da ? ;-)

Lutjebroek en Westwoud, zijn da geen plaatsnamen uit Lord of the Rings of zo ??? ;-)

:roflol:

Werk met de vaste morgenpost, dus helaas pindakaas dan :p

In Hulst mischien ? , heb daar 2 maandjes in de buurt moeten werken voor Dow chemicals

Als je Hulst (= industriezone) Tessenderlo bedoeld wel
 
Back
Naar boven