XXL Nutrition

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alee, dan zijn we toch al met enkele geïnteresseerden die het voor mij weer de moeite maken om deze log bij te houden !
Gewicht blijft hangen op 106,5kg, dus ongeveer 4,5kg erbij, doch GEEN vocht, en VEEL LAGER BF% !!!
Foto's komen er vast en zeker nog, ik neem morgen mijn toestelletje mee naar de gym en ga daar op zoek naar een brave ziel die het geduld wil opbrengen om de voor mij perfecte foto te shooten !

Even ter info: heb me dit weekend een hemd met korte mouwen gekocht, maat XXXL, en mijn biceps staan hier echt afgespannen in, ga er moeten een knipje laten inmaken om de mouwen wat wijder te maken !

man; je kan zo je eigen fanclub starten :D

flink resultaat hoor! dat doe je heel goed. vooral omdat e.e.a. (gear) je tegen leek te vallen toch?
 
nou laat maar zitten, tis zojuist uit met me vrouwtje :(
 
nou laat maar zitten, tis zojuist uit met me vrouwtje :(

Das niet zo best!!

Ik lees hier trouwens ook gewoon regelmatig mee hoor, en dat doen der wel meerdere, maar niet iedereen post ook wat;), ga ook geen dingen droppen waar ik geen of weinig verstand of ervaring mee heb natuurlijk, aanmoedigen is een ander verhaal:D, lekker door gaan Bro;) keihard trainen.
 
man; je kan zo je eigen fanclub starten :D

flink resultaat hoor! dat doe je heel goed. vooral omdat e.e.a. (gear) je tegen leek te vallen toch?

mja, eigenlijk ben ik best wel tevreden nu ik weet dat er toch zoveel mensen mijn logje volgen, dat werkt echt wel motiverend !!!

is me daarnet trouwens opgevallen in de gym dat mijn schouders er echt beestig bijstonden, traps keihard, afgetekend... en dat terwijl morgen pas schouders op het programma staan !
Vandaag rug en biceps gedaan:

Chin up : 3*8* BW + Lat pull down: 2*8*110
Small grip pull down: 3*8*100
Horizontal pull: 3*8*110
"Zagen": 8*40, 8*46, 8*50kg -> dit lukt echt bijna niet meer zonder straps, het gevolg was dat mijn onderarmen op ontploffen stonden !!!

Standing Bicep curl: 8*22, 8*24, 8*26 -> kon met moeite de halters vasthouden, zo'n pijn deden mijn voorarmen ! Maar toch direct een ongelooflijk pomp in de biceps, zou dit de masteron al kunnen zijn ???

Arm curl machine: 5 sets, laatste set 8*volledige blok -> idem gevoel in voorarmen, en crazy pump in biceps !!!

Kijk ernaar uit om morgen foto's te laten nemen na mijn schoudertraining !
Nu maar hopen dat er enkele goeie tussen zitten...
 
foto's zouden erg leuk zijn ja ;). hoewel ik de laatste hoor te zijn hier naar te vragen; de mijne krijgen jullie namelijk nooit te zien :D (lekker hypocriet he?)

rug training ziet er goed (qua oefeningen) en zwaar uit kerel!
keep it up!
 
jeb zou zonde zijn ik volg eigelijk alles wel .maar ik zeg niet zo veel meer hahahah
 
ik mag dat wel: als je nix te zeggen hebt, zeg dan nix :D
 
Damn, lees bijna nooit logs met AAS. Maar +4.5kg en je BF veel lager is toch wel erg lekker hoor. Succes de komende tijd, en schiet eens wat pics.
 
Digitaal toestelletje en USB-kabel zitten klaar in mijn trainingszak, nu maar hopen dat ik een geschikte kandidaat-fotograaf vind vanmiddag !!!

Heb vanmorgen halfuurtje op nuchtere maag mijn hometrainer gegeseld, blijf er bij dat dit voor mij het beste werkt !

Ik heb de indruk dat mijn BF verder zakt, ben nu ongeveer 2 weekjes aan de ECA (ben de tel eigenlijk beetje kwijt) en durf stilaan te stellen dat dit voor mij beter werkt dan T3 en clenbuterol ! Nochtans heb ik de voorbije weekends al eens meer gezondigd dan voorheen...

Hoop van harte dat ik vanmiddag paar nice shots kan nemen, zodat jullie het verschil onpartijdig kunnen beoordelen !
 
ben nu ongeveer 2 weekjes aan de ECA (ben de tel eigenlijk beetje kwijt) en durf stilaan te stellen dat dit voor mij beter werkt dan T3 en clenbuterol !

Haha nou, dat weet je dan ook weer ;)

Succes met een fotograaf te vinden! :p
 
wij wachten vol ongeduld :p
 
Hehehehehe, ik ben nog veeeeeeel ongeduldiger, khoop echt enkele mooie pics te kunnen plaatsen !

@Sis: Spijtig dat je je log hebt afgesloten, was mss interessant geweest om te zien hoe je deze harde off-periode doorspartelde !
 
Hehehehehe, ik ben nog veeeeeeel ongeduldiger, khoop echt enkele mooie pics te kunnen plaatsen !

@Sis: Spijtig dat je je log hebt afgesloten, was mss interessant geweest om te zien hoe je deze harde off-periode doorspartelde !

Gewoon niet te kritisch zijn ;)

En idd, kinda a shame van Sis zijn log. Maar er zat ook wel teveel geflame in.
 
Hehehehehe, ik ben nog veeeeeeel ongeduldiger, khoop echt enkele mooie pics te kunnen plaatsen !

@Sis: Spijtig dat je je log hebt afgesloten, was mss interessant geweest om te zien hoe je deze harde off-periode doorspartelde !

ik heb hem i.o.m. Maus afgesloten,
teveel geflame,
teveel bull allemaal in de log,
teveel jonge lezers..
ik begin een nieuwe start hier, ga me gedragen :P
komt wel weer een nieuwe log.
shaq, geef mij eens ff karma:P kom 2 puntjes te kort heb ik 7000pt :p
 
Hoezo 7000ptn ?
waar zie je dat dan ?
Bij karmapower staat toch maar 9 ptn ?

En hoe geef je karma weg ? Da is nu eens iets waar ik nog niet bij stil heb gestaan !!! hehe
 
Hoezo 7000ptn ?
waar zie je dat dan ?
Bij karmapower staat toch maar 9 ptn ?

En hoe geef je karma weg ? Da is nu eens iets waar ik nog niet bij stil heb gestaan !!! hehe

ja dat is eigen power om weg te geven, die 7000 is de lngte van je balkje.
naast het icoontje van melding maken naar admin, van dit is niet OK, zit een klein icoontje waar je op kan drukken en een tekst kan geven om karma weg te geven.
lama heb al gekregen thnx to pat21 :D
 
Back
Naar boven