Fitness Seller

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

welkom terug shaq! :D

zo'n weekje rust met weinig training kan zo te horen geen kwaad :).
goed om te horen dat eender de tren uitgewerkt is de conditie weer snel beter wordt; ik zit hier zelf ook met smart naar uit te kijken! ;)
 
Zozo, hier ben ik terug van even weg geweest... weekje verlof gehad, en slechts 1 keer kunnen trainen, wel veel gegeten, goed geamuseerd etc...

Resultaat: weegschaal vanmorgen 107,2 kg terwijl ik niet echt de indruk heb dat mijn BF% gestegen is !
Gisteren al bij al nog goed kunnen trainen: 2 laatste reeksen op BP 5*130kg...

Er rest me nu nog 1 inject mast, en 2-3 injects supersust, welke ik ga opmaken en dan kappen en nakuren... (alhoewel de zin om door te gaan sterk aanwezig is)

Zondag heb ik 2,5 uur intensieve cardio gedaan (koersfiets) en ik voel dat de tren bijna uit mijn lijf is, de conditie schiet duidelijk weer de hoogte in nu...


Primo primo primo :D
 
Primo primo primo :D

Hahahahahahahahahahahha, nu was ik net dat magische woordje aan het vergeten, komt Sis mij er toch wel waar aan herinneren zeker !!!
Man, ik heb moeilijk nu om off te gaan, omdat ik nu echt merkbaar beter sta dan ooit voorheen !
Maar ik ga gewoon een poos off om er deze winter opnieuw volop in te vliegen ! (klinkt wel heel overtuigd, maar toch blijft de twijfel knagen !!)

Gisteren weer een heel goede training neergezet, rug en biceps bv. dumbbell curl met dumbbell van 30kg zonder problemen, en dat na 4 oefeningen op de rug !
Gisteravond dan nog 1u15min intensieve cardio gedaan (koersfiets opnieuw, 35 km met gemiddelde van 27,5 km/u op zeer heuvelachtig parcours !)

Ik heb voor het eerst ooit ook het gevoel dat de gewonnen massa, massieve, blijvende massa is, en ZEKER geen hoop vocht...
 
Hahahahahahahahahahahha, nu was ik net dat magische woordje aan het vergeten, komt Sis mij er toch wel waar aan herinneren zeker !!!
Man, ik heb moeilijk nu om off te gaan, omdat ik nu echt merkbaar beter sta dan ooit voorheen !
Maar ik ga gewoon een poos off om er deze winter opnieuw volop in te vliegen ! (klinkt wel heel overtuigd, maar toch blijft de twijfel knagen !!)

Gisteren weer een heel goede training neergezet, rug en biceps bv. dumbbell curl met dumbbell van 30kg zonder problemen, en dat na 4 oefeningen op de rug !
Gisteravond dan nog 1u15min intensieve cardio gedaan (koersfiets opnieuw, 35 km met gemiddelde van 27,5 km/u op zeer heuvelachtig parcours !)

Ik heb voor het eerst ooit ook het gevoel dat de gewonnen massa, massieve, blijvende massa is, en ZEKER geen hoop vocht...

:roflol:

Sis maakt iedereen zijn kop gek van Primo, zelfs ik zit er al aan te denken :p

Lekker stukje cardio kerel. En precies nog niet veel moeite op de fiets om
die extra kilo's mee te sleuren ...
 
:roflol:

Sis maakt iedereen zijn kop gek van Primo, zelfs ik zit er al aan te denken :p

Lekker stukje cardio kerel. En precies nog niet veel moeite op de fiets om
die extra kilo's mee te sleuren ...

Primo Primo Primo :D:D


hahahaha,

ik ga voortaan alleen nog maar Primo en Tren Ace kuren, super spul, test op lage dose er bij,
heb nu voor het eerst, weinig acné, nette lean mass, lekker droog, en geen opgeblazen kop. ik heb mn shizzle gevonden :D


en jongens.... Primo is gewoon DE SHIT :D
 
Nee Shaq, gekkigheid!

ga gewoon lekker off, en pak dan later een primo only,
spaar ff door dat je hem lekker hoog kan doseren, toch wel een must met Primo,
600-800mg elke week, moet je kijken wat er gebeurt,
lean mass, keihard, en kwaliteit!
 
Ja de maningen zijn over Primo heel verdeeld.
Maar heb ook een vriend die ook heel aardige gains had door primo only.
Primo moet je idd. hoog doseren wat dan wel wat duur uitkomt.

Welkom terug Shaqattack
 
Ja de maningen zijn over Primo heel verdeeld.
Maar heb ook een vriend die ook heel aardige gains had door primo only.
Primo moet je idd. hoog doseren wat dan wel wat duur uitkomt.

Welkom terug Shaqattack

mensen die slecht te spreken over primo zijn, hebben niet genoeg gedoseerd,

al mn maatjes, echte beesten alsmede, zijn allemaal primo suckers, primo op een gram voor 10 weken, moet je kijken man wat dat doet,
pak je er nog eens anavar bij ofzo, hehe super!!
 
hmz, ik krijg trek! damn you sis! :D
 
Nee Shaq, gekkigheid!

ga gewoon lekker off, en pak dan later een primo only,
spaar ff door dat je hem lekker hoog kan doseren, toch wel een must met Primo,
600-800mg elke week, moet je kijken wat er gebeurt,
lean mass, keihard, en kwaliteit!

Voila, dat is wat ik ook in mijn achterhoofd heb, waarom nu nog verder mijn toch al druk bezette receptoren bombarderen ipv alles rustig te laten herstellen en er dan met hoog gedoseerde primo only een paar nette zuivere kilootjes aanplakken...

Vergis ik me als ik zeg dat ik onlangs ergens las dat primo en bold GEEN goede combinatie zijn ?
 
Voila, dat is wat ik ook in mijn achterhoofd heb, waarom nu nog verder mijn toch al druk bezette receptoren bombarderen ipv alles rustig te laten herstellen en er dan met hoog gedoseerde primo only een paar nette zuivere kilootjes aanplakken...

Vergis ik me als ik zeg dat ik onlangs ergens las dat primo en bold GEEN goede combinatie zijn ?

lijkt mij geen slechte combi, beiden onderdrukken ze niet veel.
maar waarom deze combi? bold lijkt mij erg matigjes.
 
ja, dat heb je uit Big Cat's profile van boldenone.

Boldenone makes a very poor match for nandrolone and methenolone though, since its very similar in action. The beauty of boldenone is that it can be an alternative for nandrolone when bulking due to its leaner results and more potent anabolic action, as well as an alternative for methenolone because while barely aromatizing its stronger than methenolone (Primobolan), gram for gram.
 
Tja, omdat ik 2 jaar terug al eens EQ genomen heb, maar veeeeeel te laag gedoseerd, en ik daar toch graag eens wat meer zou van proberen... Bovendien zou ik graag eens kuren zonder test, gewoon om te zien wat test eigenlijk betekent voor mij in een kuur, daarom mijn queeste naar een combinatie van weinig onderdrukkende gear !
 
ik vind het persoonlijk tegenvallen,
het werkt te langzaam, en te weinig effect.
als je zonder test wil kuren...
PRIMOOOOOOOOOOOOO:D
persoonlijk doet test meer slecht dan goed voor me,
teveel hormoon speling, acné, bolle kop, agressief.
en dat is nu na 3-4 weken een heel stuk minder :)
 
Okee, ik heb het nu wel finaal begrepen, volgende kuur wordt een primo ONLY, op 600 (of hoger) gedoseerd...
Heb niet echt last van test, eerder het gevoel dat ik stilaan hoger moet gaan doseren voor een goed effect, dus vraag ik mij af of ik test mss niet beter eens aan de kant laat staan...
 
Okee, ik heb het nu wel finaal begrepen, volgende kuur wordt een primo ONLY, op 600 (of hoger) gedoseerd...
Heb niet echt last van test, eerder het gevoel dat ik stilaan hoger moet gaan doseren voor een goed effect, dus vraag ik mij af of ik test mss niet beter eens aan de kant laat staan...

Denk dat ik bij mijn aanstaande kuur toch ook maar zal opteren voor een primo only. Op 500mg/ week, 10 weken lang.

Die 250mg test extra die ik dacht bij te nemen, zal toch niet zoveel verschil maken denk ik.
Kan me enkel meer sides opleveren, aangezien ik er nogal gevoelig voor ben.

Dus jouw primo only gedachtengang, heeft mij op gedachten gebracht shaq! ;)
 
Denk dat ik bij mijn aanstaande kuur toch ook maar zal opteren voor een primo only. Op 500mg/ week, 10 weken lang.

Die 250mg test extra die ik dacht bij te nemen, zal toch niet zoveel verschil maken denk ik.
Kan me enkel meer sides opleveren, aangezien ik er nogal gevoelig voor ben.

Dus jouw primo only gedachtengang, heeft mij op gedachten gebracht shaq! ;)

Ik doe toch nog iets goeds dus op het forum, er zijn mensen die toch een goede keuze maken :)
 
Heeft iemand ooit het tegendeel beweerd of zelfs maar het idee geopperd het tegendeel te beweren Sis ??? Hehe...
 
Back
Naar boven