MuscleMeat

Eindelijk.. Test E/Tren E/ Stanozolol

Bezoekers in dit topic

badboy

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Na er twee jaar tussenuit geweest te zijn en inmiddels weer 3 maanden te hebben getrained om er weer in te komen, nu eindelijk weer aan de AS:D

Op advies van mijn begeleider ga ik dit als start nemen:

750mg Test E p. week
400mg Trenbolone p. week
20mg Stanozolol p. dag

Dit even gedurende aankomende 6 weken om weer een beetje "het gevoel" terug te krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de ervaringen ermee..

Het is een forum, dus opmerkingen en kritiek kan ik ook verwachten en kan ik best tegen.... over 3 weken weet ik t alleen nog niet met de test... :p

Als je 6 weken gaat doen zou ik de Test E ruilen voor Test P en de Tren E voor Tren A.

Maar wat is je kuurgeschiedenis en voormalige en huidige stats?? Dan pas kan er een goed advies gegeven worden

-te kort
-te hoog gedoseerd voor iemand die 3 maanden weer traint.
- winny is te laag

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb voorheen 5 jaar getrained, meerdere kuren achter de rug, uiteraard onder begeleiding..

Wat betreft de duur... Ik ga na deze 6 weken direct door, even kijken wat mijn begeleider me aanraad en kijken hoe dit uitpakt uiteraard..

Stats momenteel:

26jr
1,73m
105.5 kg
+/- 15% bf schat ik..

Altijd lachen met die begeleiders.
Vind je het zelf niet een beetje dom om blind op zo'n kerel af te gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Altijd lachen met die begeleiders.
Vind je het zelf niet een beetje dom om blind op zo'n kerel af te gaan?

Ja, ik denk dat dat het vertrouwen is wat je moet hebben in iemand, uiteraard laat ik mijn eigen grijze massa ook wel even werken bij een advies..

Je werkt met lange esthers dus erg zonde als je deze maar 6 weken pakt. Dan idd prop zetten eod natuurlijk. Pak deze kuur lekker voor 8-10 weken en zet de stanazolol zeker naar 40mg want 20mg is niets natuurlijk....

Je werkt met lange esthers dus erg zonde als je deze maar 6 weken pakt. Dan idd prop zetten eod natuurlijk. Pak deze kuur lekker voor 8-10 weken en zet de stanazolol zeker naar 40mg want 20mg is niets natuurlijk....

Thnx voor je advies kerel..

Ik weet haast wel zeker dat ik de test E doortrek..
Wat betreft de 20mg.. Ik heb geen ervaringen hiermee en is dus nieuw voor me en geef eerlijk gezegd liever de voorkeur aan inject ipv oral.. maar zal het er eens over hebben wat betreft opvoeren naar 40mg... bedankt !

inject op 20mg of 40mg? lijkt me lastig.
winny inject moet je ed zetten!! dat gaat pijn doen!

Je hebt dus ruim 2 jaar niets gebruikt?
Waarom dan in gods naam zo hoog gedoseerd?
Met de helft zou je ruim volstaan. Ook met jouw stats, geloof me.
En haal de stanazolol maar weg, de Test en Tren is goede combi!
Je lichaam zal hierop heftig reageren, met heftig bedoel ik goede gaines.
Tja, iedereen die spullen wil verkopen noemt zich begeleider tegenwoordig.
Ik zeg natuurlijk niet dat dit bij jou zo is maar je moet goed van vertrouwen zijn en dus goede afstemming hebben.
Succes in ieder geval;)

3 maanden pas weer bezig en dan alweer aas en dan die doseringen, ook nog es voor 6 weken [om het "gevoel terug te krijgen"?]

In 3 maanden kun je met goede training en voeding je verloren massa op 2 jaar wel weer terugwinnen hoor (spiergeheugen).

Doseringen vind ik wel erg hoog voor iemand die 2 jaar off is geweest. Verder is 6 weken met lange esters natuurlijk een waste of potential.
10 weken test op 500, 8 weken tren op 400 en laat de stanozolol voor wat het is want dat doet niet veel op 20 mg/dag.

Grote fout is het om iemand blindelings te vertrouwen die je helpt met je kuurschema's etc. Spreek uit ervaring. Bezint eer je begint

Terug
Naar boven