XXL Nutrition

Eindelijk.. Test E/Tren E/ Stanozolol

Bezoekers in dit topic

Ik vind je stats erg netjes voor iemand die 2 jaar off-gear is geweest.
Wel jammer dat je weer zo snel aan de juice gaat, want je weet zelf best dat je juist de eerste paar maanden snel vooruit gaat en dat je door "spiergeheugen" nog grote vorderingen kan maken.
Maak ja, eens geproefd trekt de AS altijd weer snel. ;)

Ik zou idd de kuur lekker 10-12 wkn maken.
De test lekker 2 wkn langer doorlaten lopen dan de tren.
Ik denk dat je de doseringen best mag hebben met jou stats.
Wel zou ik de winnytabs eruit gooien.

En nu lekker knallen, bro.
Suc6

Zo, even een update, inmiddels 2 weekjes bezig en een winst van 5kg geboekt.

Voel me verder lekker, alleen gestopt met de stanozolol omdat ik er hoofdpijn van kreeg, heb m trouwens vervangen voor een deca-tje..

wat bedoel je hoeveel mg deca neem je dan
samen met trenbolone per week?

Waarschijnlijk moest je lichaam gewoon ff wennen, Doodzonde dus;)

200mg deca in de week, peanuts maar gaat goed naar mijn idee..

Wat betreft de winny caps en hun werking, zou het misschien goed kunnen zijn, maar de koppijn sloeg er echt in ( na de 2e cap vooral )

Iets minder: 1 kilo afgevallen, maar lijkt erop dat ik iets droger ben geworden, miss ook door de 2 x 30 min cardio in de week ...

Bedankt voor de reply's en info/advies guy's

Injects kun je ook 100mg eod (om de dag) zetten maar nog beter 50mg ed maar kan idd pijn worden!!!

Wat als je nou eerst de ene dag 50 mg in rechter been doet en andere dag 50 mg in andere been, zo om en om, dan zet je nog elke dag en doet het toch ook minder pijn? Krijg je soort zelfde situatie als 100 mg om de dag alleen dan nu goed gedoseerd of zie ik dit nu verkeerd?

Weer even een update, nu in totaal 8kg winst en toch aardig wat vet verloren ook, had hier niet echt last van maar de love handels waren goed aanwezig ;) In kracht ook een goede toename, ben er zeer tevreden over.

Trouwens de winny caps heb ik weer opgepakt en gaat nu zonder koppijn..

aah mooi dan
hoe bevalt de combo deca/ tren?
ga ik mischien ook is proberen :)

aah mooi dan
hoe bevalt de combo deca/ trenbolone?
ga ik mischien ook is proberen :)

He kerel..

Ik vind het lekker gaan, ondanks ik maar 200mg deca erbij neem, uiteraard moet ik me er wel bewust van zijn dat ik er 2 jaar tussenuit ben geweest en het er dan wel aardig inkickt..

Ik wil je niet aansporen, maar naar mijn idee het proberen waard ;)

Wat als je nou eerst de ene dag 50 mg in rechter been doet en andere dag 50 mg in andere been, zo om en om, dan zet je nog elke dag en doet het toch ook minder pijn? Krijg je soort zelfde situatie als 100 mg om de dag alleen dan nu goed gedoseerd of zie ik dit nu verkeerd?

van mijn ervaringen uitgaand, is het beter vaker iets minder te nemen als andersom, maar misschien zijn de meningen hierover verdeeld..

Maar elke dag in je been zetten lijkt me ook geen pretje..

heb bij men laatste kuurtje winny ook ed genomen 50mg
in men bil viel best mee vond ik
schijnt ook beter te zijn ed

volgende keer ga ik het in men schouders prikken:)

heb bij men laatste kuurtje winny ook ed genomen 50mg
in men bil viel best mee vond ik
schijnt ook beter te zijn ed

volgende keer ga ik het in men schouders prikken:)

Dat heb ik in t verleden ook eens gedaan maar dan eod 50mg
Ging ik ook wel goed op trouwens..

Terug
Naar boven