XXL Nutrition

Eindelijk wéér cutten

Bezoekers in dit topic

Dayi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
16
Waardering
0
Hallo allemaal!

Na een sombere bulk-periode (6kg aangekomen) gaan we weer beginnen met cutten.

In mijn bulk heb ik gemerkt dat ik veel vet ben aangekomen en wat betreft spiermassa zal ik hier achter komen als ik ben afgevallen (hoe ik in de spiegel eruit zie ten opzichte van vorig jaar).

In mijn bulk zat ik op de 2400-2600 kcals maar niet altijd even scherp en strak. Ik ben de eerste maand van de cut begonnen met 2100kcals maar hier heb ik vrij weinig van gemerkt. Ik kom 0.5kg aan en val weer 0.5 af..

heb een nieuwe schema gemaakt voor de komende 6-8 weken om te kijken of ik 4-5kg kan afvallen. Ik weeg op dit moment 83kg en ik ben 1.76m lang. Ik train 3-4x in de week en probeer in de week 30-40minuten te cardio-en.

Ik tel mijn groente niet bij dus zou ik grofweg uitkomen op 1850-1900 kcals op mijn trainingsdagen. Ik ga nog geen verschil maken met rustdagen omdat dit met preppen voor mij niet handig is.

Ook ga ik beginnen met Animal cuts volgende week om het vocht alvast weg te werken.

Any feedback is welcome!

Ontbijt
2x boterham
2x pindakaas
2x gekookt Ei

Lunch
200 gram Kipfilet
1 eetlepel olijfolie
50g Penne
1x banaan
1x appel

Avond
50g Rijst
1x olijfolie
150g gehakt

Na trainen
250g Kwark
1x Whey

V:83
K: 120
E: 150
KCALS: 1810
 
2600 cals in je bulk? weeg je 40 kilo ?
 
Ben je wel aangekomen met je bulk @ 2600kcals
 
Hallo,

Ik woog 76 kilo na mijn cut in de zomer. Ik was toen bezig met een soort crash-dieet met 1500-1700 kcals.

Ik heb mijn bulk langzaam omhoog gegooid naar 2600 met elk maand 200 kcals omhoog. En ja ik kwam wel aan zoals te zien met 5-6 kilo maar voornamelijk vet.

Als ik op internet check zit mijn onderhoud op 2600 en om te bulken moet ik richting 3000 kcals. Heel lastig om hiermee te beginnen na mijn cut-periode. Dus heb ik het rustig aangepakt en meer gegeken naar de weegschaal en de spiegel.. Ik heb zelf een kantoorbaan dus zo actief leventje heb ik niet!

Ik heb altijd moeite gehad met afvallen door mijn metabolisme (ervaring met personel trainers die hetzelfde zeiden)

Ik wilde dit jaar NIET onder de 2000kcals komen maar toch zie ik dat er niks van afgaat met 2100kcals..
 
2600kcal en enkel vet aankomen vraag ik me af hoe de voeding eruit heeft gezien.
 
Back
Naar boven