AndroidHealthClinic

Nieuws Eindelijk weer een Full Size Pre Workout - Fully Loaded

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.093
Fully Loaded is een complete pre-workout, speciaal samengesteld om in elk opzicht het meeste resultaat uit je training te halen.

Tegenwoordig zie je vrijwel alleen nog maar concentrated versies pre-workouts, dat heeft niets te maken met dat deze beter zouden zijn maar puur om de productiekosten te drukken.

Wij zagen en hoorde dat er veel behoefte was aan een pre workout met meer dan alleen een stofje voor de energie en pomp. Enkele maanden hebben we getest met meerdere formules en deze versie is het resultaat daarvan.

Alle werkzame stoffen zijn in een hoge dosering aanwezig en niet alleen maar toegevoegd om deze om het label te vermelden.

Al onze testpersonen vinden het een topproduct :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De prijs is ook wel fully loaded precies. Ben wel benieuwd.
 
De prijs is ook wel fully loaded precies. Ben wel benieuwd.

Het kost 2x zoveel om te maken dan een gangbare concentrated versie vandaar ;). De prijs van 39,95 voor 30 trainingen (1080gram) is denk nog wel te doen.

We hebben even getwijfeld om er minder doseringen in te doen (lagere prijs) maar ik vind dat een pot 30 trainingen mee moet gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het kost 2x zoveel om te maken dan een gangbare concentrated versie vandaar ;). De prijs van 39,95 voor 30 trainingen (1080gram) is denk nog wel te doen.

We hebben even getwijfeld om er minder doseringen in te doen (lagere prijs) maar ik vind dat een pot 30 trainingen mee moet gaan.

Ja das waar maar een concentrated versie heeft ook min 30 doseringen en kost mss 20-25 euro. Die eiwitten krijg je toch al binnen door je maaltijd voor of na de training.
 
-
 
Laatst bewerkt:

als je denkt dat Unstoppable al 35 euro voor 30 doseringen was vind ik dit toch goed meevallen precies :rolleyes:
Blijft uiteraard wat geld, zo 40 euro voor een pot, maar het is denk ik wel de meest complete pre WO (als in 'geen halve gram caffeine per scoop van 3 gram'). Alleen over die Carbs/suiker gaan de meningen wel uiteen lopen denk ik
 
Ja das waar maar een concentrated versie heeft ook min 30 doseringen en kost mss 20-25 euro. Die eiwitten krijg je toch al binnen door je maaltijd voor of na de training.

Er zit nog meer in hoor dan alleen eiwit als je even goed naar de ingredinten kijkt ;)

als je denkt dat Unstoppable al 35 euro voor 30 doseringen was vind ik dit toch goed meevallen precies :rolleyes:
Blijft uiteraard wat geld, zo 40 euro voor een pot, maar het is denk ik wel de meest complete pre WO (als in 'geen halve gram caffeine per scoop van 3 gram'). Alleen over die Carbs/suiker gaan de meningen wel uiteen lopen denk ik

Carbs zitten er niet veel in en zijn nodig voor een betere/snellere opname van alle ingredinten. Zijn een soort transporteurs en maken het product beter.

Ik heb er net zelf mee getraind met mijn trainingsmaat. Het geeft geen rush , je voelt wat tintelingen en meer warmte eerst. Als je gaat trainen lijkt het niets te doen maar beide pakte we echt de max van de gewichten die we aankonden en konden goed geconcentreerd hoog tempo door trainen.

De pomp die was echt heel goed merkbaar dat was echt opvallend, ken geen ander product wat zo'n pomp geeft.

Beide hebben we het product niet echt voelen werken maar terugkijkend op de training hadden we beide zoiets van.. zo heerlijk getraind, zware gewichten, hoog tempo en een gruwelijke pomp.

Dat is precies wat ik wilde met dit product dat het meer op de achtergrond zijn werking doet.

Ik denk dat het een topper gaat worden :wl:

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------


jij krijgt toch gratis spullen van B&F dus maak je niet druk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jij krijgt toch gratis spullen van B&F dus maak je niet druk.

:roflol: Ik moest lachen.

Heel mooi product, dit lijkt me nog wel wat om voor de zware trainingen te nemen. Niet elke dag maar momenten dat t ff wat minder voelt zeg maar. Krijg persoonlijk van zowat elke Pre-WO een keiharde crash, denk aan een halve scoop Assault die ik net kon handelen zonder erna dood te gaan.

Als jullie nu ook nog met een toppie intra-workout komen heb je er zeker een klant bij :D
 
:roflol: Ik moest lachen.

Heel mooi product, dit lijkt me nog wel wat om voor de zware trainingen te nemen. Niet elke dag maar momenten dat t ff wat minder voelt zeg maar. Krijg persoonlijk van zowat elke Pre-WO een keiharde crash, denk aan een halve scoop Assault die ik net kon handelen zonder erna dood te gaan.

Als jullie nu ook nog met een toppie intra-workout komen heb je er zeker een klant bij :D

We zijn druk aan het testen voor een goede intra workout, formule is min of meer klaar (heb je overigens altijd discussies over wat daar in moet ;) ) . we werken nu nog aan een goede smaak.

Heb deze tekst ook maar ff op de site erbij gezet :p >

Fully Loaded is niet bedoelt voor stim junkies maar voor serieuze sporters die een pre workout zoeken die meer doet dan je korte tijd lanceren en daarna laten crashen (spierafbraak).
Zoek je een pre workout die je bijna ongemerkt een supertraining, ongelofelijke pomp en spiergroei geeft dan is Fully Loaded voor jou op het lijf geschreven.

:hahaha:

alle b&f lovers hebben hun mening alvast klaar.. was te verwachten

Ziet er goed heren van XXL! Gewoon een compleet product wat niet alleen maar op het stuiteren in de gym gericht is. De doseringen van de ingredinten zijn ook prima en dat de prijs dan iets hoger ligt.. :rolleyes:

:thumbs:
 
Dat 't niet perfect voor iedereen is houd je toch. 1 of 2 kleine doses van een bepaald product toevoegen zou ik ook geen probleem mee hebben. Ben benieuwd Rene!
 
Nice! Misschien probeer ik het wel, vind persoonlijk 8g pompmiddelen te veel, krijg al MEGA pomp bij 1g agmatine.
Grote plus voor 10g hydro, netjes hoor. En gelukkig geen creatine erin!!!!!!!
 
Dat 't niet perfect voor iedereen is houd je toch. 1 of 2 kleine doses van een bepaald product toevoegen zou ik ook geen probleem mee hebben. Ben benieuwd Rene!

Zodra alles klaar is zal ik het hier posten, de 1e smaak heb ik afgekeurd. Als je het drinkt tijdens de training moet het wel lekker fris wegdrinken.

Nice! Misschien probeer ik het wel, vind persoonlijk 8g pompmiddelen te veel, krijg al MEGA pomp bij 1g agmatine. Grote plus voor 10g hydro, netjes hoor. En gelukkig geen creatine erin!!!!!!!

Bewust geen creatine erin inderdaad. De pomp is inderdaad GIGANTISCH met Fully Loaded :D
 
Een goede intra-workout, je hebt mijn interesse! Volg ik zeker op als hij er is.
 
Een goede intra-workout, je hebt mijn interesse! Volg ik zeker op als hij er is.

Ben zelf meer een voorstander van intra en zeker post workouts, omdat ik persoonlijk meer geloof in herstel. Just my 2 cents. Dus daar kijk ik ook naar uit.
Maar de nieuwe pre-workouts welke in mijn ogen zeer compleet is heeft mijn interesse gewekt.
Ga het zeker proberen.
 
Ben zelf meer een voorstander van intra en zeker post workouts, omdat ik persoonlijk meer geloof in herstel. Just my 2 cents. Dus daar kijk ik ook naar uit.
Maar de nieuwe pre-workouts welke in mijn ogen zeer compleet is heeft mijn interesse gewekt.
Ga het zeker proberen.

Ben ik met je eens, herstel is belangrijk en een enorme boost geeft ook een enorme crash. Mensen die een lekkere training willen met een heerlijke pomp zonder die rush dan is Fully Loaded perfect.
 
Vandaag de nieuwe pre workout van XXL binnen gekregen. Toen ik de doos opende moest ik wel even twee keer kijken of je wel de goede op hebt gestuurd, wat een verschil met de Roid Rage verpakking!

Morgen gelijk maar even testen ;)

9l9a49.jpg

Kijk dat is het verschil tussen concentrated en Fully Loaded :p
 
Back
Naar boven