AndroidHealthClinic

Eindeloos afbeulen?? (1 bezoeker)

Hoe lang train je per keer?

  • half uur/ drie kwartier

    Stemmen: 33 20,9%
  • Een uur of een beetje meer

    Stemmen: 94 59,5%
  • anderhalf/twee uur

    Stemmen: 24 15,2%
  • beestachtig: ruim twee uur

    Stemmen: 7 4,4%

  • Totaal stemmers
    158

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Cat


Als je dieet 4 tot 5 x 5 gram per dag, als je bulkt, niet.

20gr/dag is idd een goede dosis.
Sommigen nemen zelfs 40gr
 
Originally posted by bestoldschool


20gr/dag is idd een goede dosis.
Sommigen nemen zelfs 40gr
Hmm men zei tegen mij dat 2x5 gram genoeg was.. maar misschien was dat voor niet-dieters.. kwam van Rickey Dale Crain.
 
Don't use it sporadically but make a habit to take 5grams a day immediately after the workout. After the first week start
increasing the dosage by 2-3grams until you reach at least 20 grams per day (I have athletes that take up to 40 grams a day with great results).
I agree with you that glutamine should be used in much higher amounts than 5 or 10 grams. You would find in some of my articles recommendation for up to 100 grams of glutamine per day! Dosage depends on specific demand and I would talk more about that in my upcoming articles. Problem that some athletes had, if they started with doze over 10 grams at the time were severe GI disturbances. Well, I cannot find polite way to describe diarrhea. Interestingly, it happened to so many people that I had to reduce the dosage and suggest them to slowly increase it. If you can tolerate 20 grams do not reduce it!
 
Ik ben er trouwens toe overgegaan om strikt 45 min. te trainen en niet meer. Moest wel mijn kuiten- en buiktraining verzetten, die passen nog net na resp. borst/triceps en schouders. Dit n.a.v. de tip van BC, over cortisol en groeihomoonniveaus.
 
Ik probeer binnen een uur klaar te zijn. Lukt soms niet omdat ik soms mijn tijd weer sta te verlullen (altijd voor aanvang of op het einde. als ik eenmaal bezig ben dan wordt er niet meer gelult) of als je iemand moet helpen bij meerdere sets. :rolleyes:
 
Ik pak meestal 2 spiergroepen per training (split schema)
En dan ben ik meestal binnen 75min klaar
 
Meestal een uurtje of iets meer, maar dat komt ook omdat ik na de training een kwartiertje op de loopband sta. Moet namelijk ook nog beetje vet vanaf. :)
 
kben meestal minimaal een uur bezig. als ik goed doortrain benk binnen een uur klaar.. maar meestal praat ik met wat mensen..of moek wachten op een aparaat.. of lees ik ff een boekje voor een oefening etc.

meestal probeer ik binnen 1,5 uur klaar te zijn.
 
Ik heb afgelopen zaterdag geprobeerd mijn hele schema zonder al teveel rust te voltooien. Binnen een uur klaar met 3 spiergroepen en daarna ff lekker een 30 minuten op de loopband gestaan. Denk dat ik dit wel ga volhouden, supersets heet dat toch??
 
Probeer eens EDT (Escalating Density Training)
 
kep nu een schema waar ik per dag minimaal 2 uur bezig ben. train me borst en benen 3 x per week en de rest 2x.

kep dit schema (inc cutting eet schema) gekregen van een personal trainer. die vertelde mij dat ik binnen 2 maanden goede resultaten zou boeken. met ong. 1-2 kg spiermassa toename.

kweenie of t zal werken. ben nu in me 3e week, kep foto's gemaakt toen ik begon dus ben benieuwd :)
 
Originally posted by Frenkpie
kep nu een schema waar ik per dag minimaal 2 uur bezig ben. train me borst en benen 3 x per week en de rest 2x.

kep dit schema (inc cutting eet schema) gekregen van een personal trainer. die vertelde mij dat ik binnen 2 maanden goede resultaten zou boeken. met ong. 1-2 kg spiermassa toename.

kweenie of t zal werken. ben nu in me 3e week, kep foto's gemaakt toen ik begon dus ben benieuwd :)

Ik zou er maar niks van verwachten. Denk eerder dat je 1 a 2 kilo lichter bent na deze periode.
 
idd... zwaar overdreven.. als je dit doorzet zul je gegarandeerd overtraind raken.
 
denk t niet.. kep zon schema dat ik precies 48 uur rust heb tussen elke spiergroep... meer zelfs soms !

maar op t begin hak bestwel spierpijn.. nu ist stukken minder geworden... ik voel t alleen een beetje de volgende dag..maar das alles.

ik train nu een maand dezelfde oefeningen.. over een week krijg ik een nieuw schema
 
Originally posted by Frenkpie
denk t niet.. kep zon schema dat ik precies 48 uur rust heb tussen elke spiergroep... meer zelfs soms !

maar op t begin hak bestwel spierpijn.. nu ist stukken minder geworden... ik voel t alleen een beetje de volgende dag..maar das alles.

ik train nu een maand dezelfde oefeningen.. over een week krijg ik een nieuw schema

48 uur of niet, na 45 minuten trainen begin je massief het catabole hormoon cortisol aan te maken. Slecht plan. Kun je in cirkeltjes blijven gaan, kilootje bij, kilootje af.
 
vertel verder... wat gebeurd er dan als je het catabole hormoon cortisol aanmaakt? en wrom is t een slecht plan.. explain
 
Catabool, breekt weefsel af. Merkt een tekort aan bloedsuiker en glycogeen op, en schakelt de energievoorziening over op vet en eiwitten in de plaats. Vet haal je uit vetweefsel, wat uiteraard wenselijk is om vet te verliezen, maar eiwitten haal je uit de spieren, dus treed er spierverlies op. Bijgevolg train jij dus tot je spieren afbreekt in plaats van opbouwt.
 
Kijk niet naar de tijd, maar waarsch +- 60min, + 30 min douchen :D
 
Ik zit nu op 45 min enhet is stukken beter dan de vroegere 60min!!
Ben weer aan het groeien als kool! :)
 
admin hoe vaak in de week train je dan? en hoeveel elke spiergroep.. ben benieuwd
 
Back
Naar boven