MuscleMeat

Eindeloos afbeulen??

Hoe lang train je per keer?

  • half uur/ drie kwartier

    Stemmen: 33 20,9%
  • Een uur of een beetje meer

    Stemmen: 94 59,5%
  • anderhalf/twee uur

    Stemmen: 24 15,2%
  • beestachtig: ruim twee uur

    Stemmen: 7 4,4%

  • Totaal stemmers
    158

Bezoekers in dit topic

5 x per week

elke spiergoep 1x om de 7-8 dagen afhankelijk van het herstel.
 
dus jij trained elke spiergroep 1 x in de week?

heb je welles geprobeerd je spiergroepen meerdere keren per week te trainen, hoe was je groei toen?

en is 7-8 dagen rust neit miss (te?) veel?
 
Ben altijd tussen 45 en 60 min. klaar. Doe 1 spiergroep per dag.

En Frenkie, gorte spiergroepen hebben na 96 uur meestal pas hun oude omvang weer terug en moeten dan nog groeien. Dus 1 keer per 7-8 dagen is een goed uitgangspunt.
 
Originally posted by Frenkpie
1.dus jij trained elke spiergroep 1 x in de week?

2. heb je welles geprobeerd je spiergroepen meerdere keren per week te trainen, hoe was je groei toen?

3.en is 7-8 dagen rust neit miss (te?) veel?

1. Nee zoals al gezegd, om de 7-8 dagen afhankelijk van het herstel.
2. Ja , slecht.
3. Nee niet voor mij.
 
Je hebt dus herstel, groei en dan trainen voor meer herstel en groei. maar als je niet traint gaat de groei weer weg... hoelang duurt dat ongeveer? dus als je te lang rust is je groei niet optimaal of helemaal afwezig.... kotm dit neer op dagen of meer richting een week ofzo?
 
Eerder twee weken, en tot 3 maanden voor groei weer afneemt (op voorwaarde dat je voldoende calorien inneemt)
 
varieert van 1-1.5 uur tot 3uur per keer (duurtraining)
 
Originally posted by exarchos
ik merk dat ik betere resultaten boek met kort en heftig trainen, train 4x in de week en 2x met een maat en 2 keer alleen vooral die keren alleen ben ik goed gefocust bezig en ben dan meestal in een uur/drie kwartier klaar. Eerst altijd veel langer maar vind het beter en lekkerder zo...

dit kon mijn post zijn. precies hetzelfde verhaal.
het vreemde is ook dat als ik alleen train ik veel zwaarder kan. zit verdomme tussen mn oren want als mijn maat achter me staat weet ik dat hij kan helpen en ben ik geneigd om minder zwaar te gaan. verdomd klote maar dat zit tussen mn oren en voor een groot gedeelte zit de kracht tussen de oren. maar ik heb de laatste paar maanden het idee dat ik me , ondanks zijn aanwezigheid, ook beter kan focussen dan maanden terug.
t had gewoon tijd nodig om mn gedachte om te schakelen.
 
Back
Naar boven