MuscleMeat

Eindhoven steekt drie ton in Marokkanenproject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
EINDHOVEN - Hoewel Eindhoven 50 miljoen moet bezuinigen, steekt de Brabantse gemeente drie ton in opvoedingsprojecten voor Marokkaanse jongeren. GroenLinks-wethouder Lenie Scholten noemt de keuze "pijnlijk, maar een investering in de jeugd."

Hoofddoekjes_voor_d_809304d.jpg


Marokkaanse ouders die hun kroost niet op eigen kracht kunnen opvoeden krijgen ondersteuning aangeboden van de gemeente. Zij kunnen zich vrijwillig voor het project aanmelden. Als de zorgen over de kinderen groot zijn en het gezin niet wil meewerken worden dwangmaatregelen ingezet, weet Binnenlands Bestuur.

Volgens GroenLinks-wethouder Lenie Scholten is pas over enkele jaren te zien of de opvoeding daadwerkelijk is geslaagd. Ze vindt dat het project tot die tijd moet worden voortgezet. "Het is een investering in de jeugd die later in de stad gaat werken", liet Scholten eerder weten tegenover Omroep Brabant. "Ik had een gesprek met een moeder van een kind van zeven. Ze is opgelucht dat ze de cursus heeft gevolgd. Ze komt later misschien terug voor hulp, omdat ze twijfelt of ze het wel zou redden met de puberteit. Maar ze weet nu de weg."

Telegraaf.nl
 
onzin! GTFO met al deze onzin over die bontkraagjes... word er echt moe van, geld hier, subsidie daar...
 
Sinds Realist gekopieerde artikels van telegraaf.nl op DBB pleurt, maak ik de gains van me leven.......
 
Goede zaak dit.
 
Klinkt goed.
 
hier in mijn buurt kunnen hang jongeren 4x per week gratis eten in buurthuis, heeft de gemeente geregeld. ik doe dan altijd men badboy witte nike petje op, witte nike schoenen, wit-blauwe spijkerbroek + een addidas vest aan en ga er dan altijd als een boss tussen zitten, en genieten van het feit dattik gratis all you can eat kip naar binnen kan ploffen free eiwitten doe ik alles voor
 
zijn zeker heel bijzondere kinderen
 
Drie Marokkanen in een ton zou een beter plan zijn.
 
DBB knokploeg dr heen zijn ze snel genoeg opgevoed
 
Dit is een goede zaak. Er zouden meer van dit soort activiteiten in nederland gedaan moeten worden!
 
Sinds Realist gekopieerde artikels van telegraaf.nl op DBB pleurt, maak ik de gains van me leven.
 
De oplossing ligt al jaren gewoon voor hun neus, 3 ton in bootjes steken en dan allemaal 1 voor 1 terug sturen.
 
Back
Naar boven