AndroidHealthClinic

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur..

Bezoekers in dit topic

XeNoGeaR

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
192
Waardering
0
Hoi Hoi...

Nou vanochtend heb ik filmpie gemaakt Ongepompt gewoon alles koud.Had het eigenlijk in de avond moeten doen als ik hele dag gegeten had.hier zal je ook zien dat ik geen eens een buikje heb.
Mafijn.....Dit is dus mijn resultaat ben zelf erg tevreden zoals ik eerder zij.Hopelijk dit keer geen ### reacties met Bolle kop vocht of wat dan ook voor ongein ik wil dit keer gewoon kritiek hebben op me body waar ik hard aan moet werken etc etc.
Als je moeite heb met afspelen ken je me pmen of op msn vragen naar de codecs die je nodig heb.

DE rug weergave van mij staat er weer niet goed op door die k*tcam maja heb niet beter dus je ken hem beter op half screen kijken hoe die begint dan fullscreen anders word alles zo leijk uitgerekt enzo..

Greetz En have fun met dit mini olympia optreden van Freekie!

http://www.topgames.nl/freekthebuilder.avi (50mb) a big one.

Druk maar doel opslaan als dat is het makkelijkst.
 
over 3 minuutjes issie klaar met dllen dan ga ik even spieken :D :p
 
Die armen en schouders van jou zijn niet normaal meer! top!
borst ook goed vol. en idd geen buikje.

wat meten je armen eigenlijk?

ziet er allemaal groot uit, en een filmpje is altijd leuk. top dus!
 
me traps en lats kunne nog groter denk ik zelf en me rug maar die zie je beetje klote hier.....daarom is op half scherm kijken ietsie beter....

armen zijn 40 - 41 koud en 43 warm ongeveer.
borsomtrek = 122 cm nu.



mensen met problemen met kijken install dit..

alle codecs ff goed installeren als je dat nu ff doet ken je altijd alles films etc goed afspelen..

http://www.divx.com/divx/divxpro/download/ << Divx
[Link niet meer beschikbaar] <<< xvid

[Link niet meer beschikbaar] << filter

[Link niet meer beschikbaar] <<<


deze vier op volgorde installeren en alles werkt voor nu en voor in de toekomst anders films et etc....
 
Ziet r goed uit jonge. :thumbs: Armen zijn netjes en je borst is ook goed vol! En dat tongetje op het einde die doet het'em he! :)

Wel beetje meer werken aan je poseren, dat is een beetje eentonig en niet echt subliem :)
 
ai yay boss....mr rob ;)....vond mezelf het toch netjes doen HAHA....
 
volgende keer wat rustiger en ontspannender.. voor de rest mag je niet klagen


ps, wat voor kuur heb je gedaan?
 
sorrie man maar ik vind je fysiek niet echt bijzonder, helemaal omdat je hiervoor hebt moeten kuren.

Maar ik zou graag een filmpje/foto's van je willen zien als je opgepomt bent, dan is het beter te beoordelen
 
Alles gedaan maar kan hem nog steeds niet zien
 
tswhey zei:
sorrie man maar ik vind je fysiek niet echt bijzonder, helemaal omdat je hiervoor hebt moeten kuren.


Ik ga hierin mee. Je hebt een goede basis.
 
Nou,ik kan weinig ventjes van 19 die er zo uitzien hoor......

Goede vooruitgang,Freek!

Netjes gedaan.
 
tswhey zei:
sorrie man maar ik vind je fysiek niet echt bijzonder, helemaal omdat je hiervoor hebt moeten kuren.

Maar ik zou graag een filmpje/foto's van je willen zien als je opgepomt bent, dan is het beter te beoordelen

nog meer afkraak plz.....als je gaat lopen zeuren op dat gekuurt heb kun je beter geen mening geven.Ik ben blij met me resultaat en hoe ik er nu bijsta das het belangrijkste ..
 
nogmaals, wat voor kuur heb je gedaan Xeno
 
200 deca
500 test
40 mg dbol 6 weken..

10 weken kuur.
 
XeNoGeaR zei:
me traps en lats kunne nog groter denk ik zelf en me rug maar die zie je beetje klote hier.....daarom is op half scherm kijken ietsie beter....

armen zijn 40 - 41 koud en 43 warm ongeveer.
borsomtrek = 122 cm nu.



mensen met problemen met kijken install dit..

alle codecs ff goed installeren als je dat nu ff doet ken je altijd alles films etc goed afspelen..

http://www.divx.com/divx/divxpro/download/ << Divx
[Link niet meer beschikbaar] <<< xvid

[Link niet meer beschikbaar] << filter

[Link niet meer beschikbaar] <<<


deze vier op volgorde installeren en alles werkt voor nu en voor in de toekomst anders films et etc....


Heb al die shit geïnstalleerd maar doet t nog steeds niet. :(
 
XeNoGeaR zei:
Ik ben blij met me resultaat en hoe ik er nu bijsta das het belangrijkste ..


daar geef ik je geheel gelijk in!!, zolang jij tevreden bent ;)
 
Benen"?

Btw, je poseert zwáár irritant :D haha Pauseer ff 3 sec als je een pose hebt, dan is het iig te zien.
En idd, voor een kuur is dit niet echt bijzonder :) Maargoed, ziet er niet verkeerd uit nee.
 
Laatst bewerkt:
Lang niet slecht maar dit had je ook wel zonder kuur kunnen bereiken. Maar goed, moet toegeven dat het er best ok uitziet.
 
Back
Naar boven