AndroidHealthClinic

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur..

Bezoekers in dit topic

verschil terug te zien op de fotos is extreem echter hier zit wel 2 jaar tussen!

Heb je geen foto van voor en na kuur dat geeft een wat eerlijker beeld.

verder flinke biceps en rug ziet er ook netjes uit alleen jammer van die jeugdpuistjes ;)
 
thx alsnog voor de positieve reacties..:).

ik doe net als iedreen ook me best voor te trainen voor een mooi lichaam.Dat ik as gebruik is mijn eigen keuze.Ik loop verder er niet mee te kloten en weet wat ik doe.En ik vind dat het resultaat wat ik behaald heb in mijn tijd trainen goed en ben er zelf ook best tevreden mee.Wat andere van me denken over me gebruik ken me toch geen reet schelen .Je ken tegen me lopen bleren en aflopen bitchen dat ik gebruik maar dat feit draai je toch niet meer om.Ik had ook fotos kunne plaatsen en niks kunne zeggen dat ik as of wat dan ook heb gebruikt en dan had het zeker wel volgelopen met positieve reacties.En er zijn zoveel gozers die fotos plaatsn die hebben gebruikt en zegge nniks.Ik ben eerlijk in over me gebruik train hard voor me gains.Net als ieder ander.Tuurlijk helpt as bij een hoop aspecten maar daarom hoef ik daar niet hele tijd op benadrukt te worden.vind zelf dat ik trots mag wezen op me results..

Greetz
 
Zo is dat! Nuff said over je as gebruik... Je bent enorm vooruit gegaan en ziet er top uit.
 
Testo zei:
Yep,alleen kunnen weinigen die dit commentaar geven zichzelf meten met hem.....en tuurlijk was dit zonder kuur ook te redden,alleen was ie dan inmiddels 25 jaar geweest en nu nog maar 19......get the point? ;)


Wat een crap man. Hij ziet er oke uit maar wat je nu zegt slaat nergens op.
 
Welk deel begrijp je dan niet,kerel?

Ik ken weinig gasten hier die er voor hun 25 zo uitzien hoor dus ik zie niet in wat je niet begrijpt aan mn post...


Als we allemaal de tijd hadden zouden we niet hoeven kuren,toch?
 
Ik vind het ook crap idd. Met goed eten, uitgekiend trainen en voldoende rust ken je zeer veel bereiken ik een respectable tijd. Tja, ik denk dat er juist weinig bereid zijn dit er voor over te hebben. Hoe bedoel je fastfood generatie.... :rolleyes:
 
Testo zei:
Welk deel begrijp je dan niet,kerel?

Ik ken weinig gasten hier die er voor hun 25 zo uitzien hoor dus ik zie niet in wat je niet begrijpt aan mn post...


Als we allemaal de tijd hadden zouden we niet hoeven kuren,toch?


Leg mij dan eens waar staat dat ik jouw niet begrijp? Ik zeg dat het onzin is als hij stel op zijn 18e begonnen is (ik hoop dat hij niet gelijk met kuren begonnen is) dan had hij er zo makkelijk met zijn 20ste/ 21ste zo bij kunnen lopen.

En geen tijd hebben? Dus hij kuurt nu en straks heeft hij geen tijd meer, gedaan met het pimpen en weg training ofzo??

Komop als naturel kun je gewoon huge worden, en ja dat kost tijd.
 
Jij zei dat het crap was maar ik had het over iets heel logisch(vandaar mn vraag of je het wel begreep).....jij bent absoluut tegen kuren en dat is jouw mening,dat mag.

Ik ben voor kuren en dat mag ook.

Als ik dan zeg dat je kuurt om sneller groot te worden dan een natural is daar niks vreemds aan,lijkt me.

Jij jouw mening en ik de mijne.
 
Ik heb absoluut niets tegen kuren. Kuren mag ik je eigen keus, no problem.

Maar je bent toch wel met eens dat je er het uiterste uit kan proberen te trekken als naturel? Ja het gaat wat minder snel maar je bent wel net iets beter bezig. Gezonder! (HIJ IS 19!)

Je zegt ook dat hij er zo pas uit had gezien op zijn 25ste, je wint geen 6 jaar met een kuur.
 
En ik ben voor kuren onder zeer strikte voorwaarden en dat vind IK juist. ;)
 
Ik ben eerder tegen kuren, meer valt daarover niet te zeggen eigenlijk, een mens wil het doen of wil het niet doen, elk zijn eigen keuze... alleen soms jammer dat mensen niet altijd eerlijk zijn en dan vooral zo in de lokale gym

- heb je gekuurd ?
- ben je gek man ?

en dan hoor je de volgende week van iemand anders dat hij al tig snoepjes binnen heeft :)

Maar dit staat allemaal een beetje los van deze video, waarvoor ik wel respect heb... en ik vind het ook mooi :)
 
Flinke massa bro.
Biceps & schouders zijn groot, maare ik zou wat meer gaan shruggen. Dat zou het plaatje compleet maken. Vergeet ook niet je buikspieren mee te pakken.

Verder is je posering niet als de pro's ;). Als je een pose doet even iets langer vasthouden ipv allerlei rare bewegingen erbij te maken. Dat gedraai komt het filmpje ook niet ten goede.

Al met al een goede fysiek waar je zeker trots op mag zijn!
 
XeNoGeaR zei:
thx alsnog voor de positieve reacties..:).

ik doe net als iedreen ook me best voor te trainen voor een mooi lichaam.Dat ik as gebruik is mijn eigen keuze.Ik loop verder er niet mee te kloten en weet wat ik doe.En ik vind dat het resultaat wat ik behaald heb in mijn tijd trainen goed en ben er zelf ook best tevreden mee.Wat andere van me denken over me gebruik ken me toch geen reet schelen .Je ken tegen me lopen bleren en aflopen bitchen dat ik gebruik maar dat feit draai je toch niet meer om.Ik had ook fotos kunne plaatsen en niks kunne zeggen dat ik as of wat dan ook heb gebruikt en dan had het zeker wel volgelopen met positieve reacties.En er zijn zoveel gozers die fotos plaatsn die hebben gebruikt en zegge nniks.Ik ben eerlijk in over me gebruik train hard voor me gains.Net als ieder ander.Tuurlijk helpt as bij een hoop aspecten maar daarom hoef ik daar niet hele tijd op benadrukt te worden.vind zelf dat ik trots mag wezen op me results..

Greetz

Daar heb je gelijk in, het is jou keuze en je speelt in ieder geval open kaart erover.
 
weet je wat mij zo irriteert, als op een board een gozer van 18 wil kuren (een gozer die leeft voor zijn sport en geen beachboy met weinig geduld) wordt ie afgezeken dat het naturel ook allemaal wel kon, irl echter bij wedstrijd mensen veroordeelt niemand een gozer van 18 die gebruikt heeft om zijn doel te bereiken, want de grootste hoop 18-19 jarigen op het podium hebben gebruikt omdat ze wat willen bereiken in de sport. (in een naturals wedstrijd isdat natuurlijk niet goed te praten!)
waarom moet op internet altijd zo schijnheilig gedaan worden? open your eyes irl zitten er al jongens van 19 aan de sth en de IGF.

maar das maar mijn idee :rolleyes:
 
jezus wat eengezeik allemaal allhoewel ik al begon aan wat trainen vanaf me 16tiende...17tiende begon ik serrieus met trainen waardoor ik toch 2 jaar serrieus heb lopen rammen.

dus ga alsjeblieft geen vooroordelen zitten geven vanaf ze 18tiende want dat doe jge woon niet..Je weet ten eerste geen moer van me af eduard.En als je alleen maar commetaar ken geven op het kuren moet je gewoon je grote muil houden en ff iemand anders gaan lopen afbitchen.

@invorm : ga nu niet schijnheilig meelopen lullen omdat ie veel post heb en denkt veel te weten.

@eduard : Er zijn genoeg gasten die onder de 21 kuren.Dus ga nu niet zo schijnheilig lopen reageren op me leeftijd.Ik vond toen ik ging kuren dat ik er klaar voor was Punt uit en heb er resultaat mee geboek genoeg klojos die gaan zitten aanklote en alles lopen te vernken toch ? ik ga er toch goed mee om met me gebruik so whats the ****in point.Ik ga er gewoon voor dus dan ben ik niet slecht bezig in mijn aanzien.
 
Laatst bewerkt:
eduardjanssen zei:
Ik heb absoluut niets tegen kuren. Kuren mag ik je eigen keus, no problem.

Maar je bent toch wel met eens dat je er het uiterste uit kan proberen te trekken als naturel? Ja het gaat wat minder snel maar je bent wel net iets beter bezig. Gezonder! (HIJ IS 19!)

Je zegt ook dat hij er zo pas uit had gezien op zijn 25ste, je wint geen 6 jaar met een kuur.

Joh,we kunnen wel gaan steggelen over hoeveel jaar je met een kuur wint...je snapt gerust wel wat ik bedoel.

En nogmaals;tuurlijk kan je proberen het uiterste eruit te trekken als naturel maar (ik quoot effe iem anders)geduld verkopen ze nu eenmaal niet in een potje! :D

Als iemand er bloedserieus mee bezig is kan je wel blijven discussieren wat de ideale leeftijd zou zijn voor een kuur maar ik waardeer het gewoon dat ie er eerlijk voor uitkomt....hij heeft het gedaan en klaar,of wij het leuk vinden of niet.

Beoordeel em nou gewoon op zn fysiek en niet op zn verstand. ;)
 
eduardjanssen zei:
Can't handle critic boy?

wat ik gelezen heb hoef ik helemaal geen critic van te pakken want lees gewoon keihard over je k*t argumenten heen gozer.Mij pak je er echt niet mee.

ga lekker liever buiten lopen spelen met je grote teen ofzo.
:D
 
eduardjanssen zei:
Ik heb absoluut niets tegen kuren. Kuren mag ik je eigen keus, no problem.

Maar je bent toch wel met eens dat je er het uiterste uit kan proberen te trekken als naturel? Ja het gaat wat minder snel maar je bent wel net iets beter bezig. Gezonder! (HIJ IS 19!)

Je zegt ook dat hij er zo pas uit had gezien op zijn 25ste, je wint geen 6 jaar met een kuur.

Het uiterste trek je pas natural tegen je 35ste aan.
Of we daar op gaan wachten.
Je moet gaan kijken wanneer je lichaamelijk een basis hebt, en dan eventueel je groei versnellen met a.s

Xeno: Ziet er goed uit gozer
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven