AndroidHealthClinic

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur..

Bezoekers in dit topic

XeNoGeaR zei:
wat ik gelezen heb hoef ik helemaal geen critic van te pakken want lees gewoon keihard over je k*t argumenten heen gozer.Mij pak je er echt niet mee.

ga lekker liever buiten lopen spelen met je grote teen ofzo.
:D


Neh je trekt het je wel aan, maar dat is oke. Kijk ik lever kritiek :D met de poging om te discuseren :D wat met jouw niet echt lukt. Wellicht denk je nog wat te bekrompen en misschien ook weer niet. Want argumenten als ik wil lekker snel groot worden ofzo gaan nergens over IMO. Ben dus eigenlijk wel benieuwd wat je reden was om te gaan kuren..
 
Maar iedereen kuurt om "sneller " groot te worden volgens mij.
Want dat is het hele doel van kuren.
 
IKKE zei:
Maar iedereen kuurt om "sneller " groot te worden volgens mij.
Want dat is het hele doel van kuren.

Mja misschien heb je een buurman die je elke dag probeert aan te randen :D.
 
Ik kon ook zo reageren. Wow Xeno ziet er goed uit, respect man. En het respect is er wel alleen ik kan er niet met mijn hoofd bij waarom je zo vroeg begint met kuren..Dat mag toch?
 
eduardjanssen zei:
Mja misschien heb je een buurman die je elke dag probeert aan te randen :D.

Maar om je te vededigen tegen die buurman, kan je meer weerstand bieden als je groter bent en dat wil je dan snel bereiken.
Dus is dan zijn we weer waar we gebleven waren,
 
Kuren is toch hartstikke tof Eduard.... net als pilletjes slikken op een feest hartstikke kick en stoer is :D Nah, is natuurlijk een geintje, als hij zegt dat ie weet waar ie mee bezig is zal t wel, persoonlijk zou ik gewoon wachten met kuren na minmaal 5 jaar ijzer vreten of een jaar of 23 zijn ofzo. Ie geval er zoveel mogelijk NATURAL uit halen.
 
eduardjanssen zei:
Ik kon ook zo reageren. Wow Xeno ziet er goed uit, respect man. En het respect is er wel alleen ik kan er niet met mijn hoofd bij waarom je zo vroeg begint met kuren..Dat mag toch?

Natuurlijk mag dat.
Maar dat jij het niet snapt heeft hij natuurlijk uiteindelijk geen drol mee te maken.
Zijn ambities liggen waarschijnlijk anders,hij wil waarschijnlijk voor zijn 35e breed zijn zijn

inVorm zei:
Kuren is toch hartstikke tof Eduard.... net als pilletjes slikken op een feest hartstikke kick en stoer is :D Nah, is natuurlijk een geintje, als hij zegt dat ie weet waar ie mee bezig is zal t wel, persoonlijk zou ik gewoon wachten met kuren na minmaal 5 jaar ijzer vreten of een jaar of 23 zijn ofzo. Ie geval er zoveel mogelijk NATURAL uit halen.

Enige basis is natuurlijk wel welkom inderdaad.
 
als ie nou competitie wil gaan doen?
en dan nog blijft het zijn keus, als je alle gebruikers op dit board zou gezien hebben voor hun eerste kuur zou je wellicht van 80% zeggen dat ze te vroeg begonnen zijn ;)
 
IKKE zei:
Natuurlijk mag dat.
Maar dat jij het niet snapt heeft hij natuurlijk uiteindelijk geen drol mee te maken.
Zijn ambities liggen waarschijnlijk anders,hij wil waarschijnlijk voor zijn 35e breed zijn zijn

Ja maar dat red hij ook makkelijk naturel!
 
Ik heb zijn ambities niet gezien ergens?
Iets gemist?
En er is een verschil tussen gespierd breed, breed, en freaky breed
 
Ik wil niet flouw doen en ook niet zeuren maar ik ben 16 en mijn armen en rug en schouders zijn een stuk groter dan de jouwe alleen jou borst is dikker maar al met al respect de meeste op jou leeftijd zijn dik of super dun.
 
IKKE zei:
Ik heb zijn ambities niet gezien ergens?
Iets gemist?
En er is een verschil tussen gespierd breed, breed, en freaky breed


Hehe freaky breed is weggelegd voor coleman en co. of is dat uberfreak breed :P.
 
big kelvin zei:
Ik wil niet flouw doen en ook niet zeuren maar ik ben 16 en mijn armen en rug en schouders zijn een stuk groter dan de jouwe alleen jou borst is dikker maar al met al respect de meeste op jou leeftijd zijn dik of super dun.


Hehe je hoeft em niet te gaan vergelijken met jezelf :D. Maar het laat wel zien dat het kan.
 
eduardjanssen zei:
Hehe je hoeft em niet te gaan vergelijken met jezelf :D. Maar het laat wel zien dat het kan.

Het is natuurlijk ook genetisch verschillend hoever je natural kan komen.
Het is appels en peren vergelijken dan.
En ten 2e foto's lijken altijd kleiner dan in werkelijkheid valt mij op.
 
big kelvin zei:
Ik wil niet flouw doen en ook niet zeuren maar ik ben 16 en mijn armen en rug en schouders zijn een stuk groter dan de jouwe alleen jou borst is dikker maar al met al respect de meeste op jou leeftijd zijn dik of super dun.
je staat wel op 14% bf, en sorry dat ik het zeg maar dan be je sowieso al een pakje groter (heb zijn filmpje niet gezien dus ik kan niet écht oordelen) dan iemand met dezelfde spiermassa op 10%.
 
IKKE zei:
Het is natuurlijk ook genetisch verschillend hoever je natural kan komen.
Het is appels en peren vergelijken dan.
En ten 2e foto's lijken altijd kleiner dan in werkelijkheid valt mij op.


Maar je komt pas op je max op je 35ste dus hij weet niet hoever hij zal komen naturel :D.
 
IKKE zei:
Het is natuurlijk ook genetisch verschillend hoever je natural kan komen.
Het is appels en peren vergelijken dan.
En ten 2e foto's lijken altijd kleiner dan in werkelijkheid valt mij op.
Ja dat klopt maar hij geeft zelf maten armen 40-41 de mijne 42.5 koud zijn rug zie ik zo wel en de mijne is dubbel zo wijd ik heb hier al een pic van rug toen gepost en schouders zijn van mij ook groter maar hij is blij met het resultaat dus waarom gaan afzeiken.
 
ja ik ben het er ookwel mee eens dat je wel erg vroeg bent begonnen met kuren.
kuren heeft imo zin als je een goede basis hebt gelegd en die basis leg je niet in 1 of 2 jaar training.
Ik train nu zo'n 7 jaar en vind van mezelf dat ik nu een redelijke basis heb. (alleen heb ik geen zin in gekuur, maar da's mijn mening...)
imo is een kuur bedoeld als je echt aan je top zit, alleen is het wel moeilijk te bepalen wanneer je aan je top zit, want zit je aan je top als je een plateau bereikt heb?? Als je een aantal dingen van je training/voeding omgooit/bijvoegd, merk je vaak algauw dat je weer vooruit gaat..

Ik blijf kuren op jonge leeftijd zonde vinden, onder andere ook omdat je tot eind 20 nog genoeg hormonen aanmaakt om daar heel groot mee te worden...
training rust en voeding is en blijft het belangrijkste...
 
enrico zei:
je staat wel op 14% bf, en sorry dat ik het zeg maar dan be je sowieso al een pakje groter (heb zijn filmpje niet gezien dus ik kan niet écht oordelen) dan iemand met dezelfde spiermassa op 10%.
Ja das waar maar hij zit niet op 10% vet ook daarboven dus klopt het wel.
 
eduardjanssen zei:
Maar je komt pas op je max op je 35ste dus hij weet niet hoever hij zal komen naturel :D.

Klopt....maar gaat ie daar op wachten ?
 
Back
Naar boven