AndroidHealthClinic

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur..

Bezoekers in dit topic

Aangepast door XeNo : Deze post ken ook weg...

Greetz
 
Laatst bewerkt:
XeNoGeaR zei:
als jij het met je vriend eens bent waar je dat knipoogie bijzet is dat toch logisch heh.
En ga nu niet schijnheilig lopen doen.

magoed ik ga hier verder geen ruzie meer om maken met een schoolkindje van 16 a 17.
ieder heb ze eigen mening en zo te zijn heb jij ook de jouwe maar leer alsjeblieft is wat meer op school.Zal je goed doen

Ik quotte die ene zin van hem "can't handle critic boy?". Dat wilt nog niet zeggen dat ik het voor de rest 100% met hem eens ben. Als dat zo geweest was had ik het wel gedaan.

En buiten dit allemaal ben jíj hier de gene die zich gedraagt als een schoolkindje, en aan je spelling/grammatica te zien ben ook jíj de gene die hier wat meer op school zou moeten leren.
 
op je teentjes getrapt nu heh ;)..

ga dan niet een knipoog neerzetten en zeg gewoon precies wat je ervan vind dan is het voor mij ook gewoon duidelijk.magoed....ik wil dit gewoon ff uitgepraat hebben zodat we allemaal weer vrolijk verder kunne.
 
XeNoGeaR zei:
op je teentjes getrapt nu heh ;)..

ga dan niet een knipoog neerzetten en zeg gewoon precies wat je ervan vind dan is het voor mij ook gewoon duidelijk.magoed....ik wil dit gewoon ff uitgepraat hebben zodat we allemaal weer vrolijk verder kunne.

Die knipoog was voor mij genoeg om te laten zien hoe ik erover dacht, maar misschien ook wel wat flauw ja.
 
Never mind it anymore....:D.

tis uitgepraat...en daarmee zand erover ;)
laten we nu maar weer gaan trainen want dit schiet niet op :D

Greetz
 
huckfinn zei:
Spoot Ahnuld al vanaf zijn 15e shit in zijn kloten? Of is dit een hyperbool ? :D

Toen kwamen ze eerste goedjes uit frankrijk al van ze trainer. Geloof deca etc.
 
arnie was pas een junkie dan :D...maja in die tijd gingen ze allemaal al heel vroeg...

lee priest kuurde ook al op ze 15tiende d8 ik..
 
XeNoGeaR zei:
arnie was pas een junkie dan :D...maja in die tijd gingen ze allemaal al heel vroeg...

lee priest kuurde ook al op ze 15tiende d8 ik..

ach kerel, relax, je bent jezelf, je hebt zelf die keuze gemaakt. Als je zelf te vreden bent, who gives a **** then? Ik vind dat je goeie armen en schouders hebt, en je borst is ook goed vol. Als je volgend jaar nog meer ripped bent, petje af. Jij komt tenminste nog aan in een kuur, sommigen hier kuren en blijven op het zelfde gewicht zonder massa toename :P
 
thx kerel zo is het maar net ik ben tevreden met wat ik eruit haal en das idd het belangrijkste..als ik ripped sta volgend jaar laat ik het zeker weer zien..

Greetz
 
Mensen jank is niet zo van "voor een kuur is het niet zo bijzonder"

Net alsof je van een kuur superman word! Mensen die er zo over praten lullen echt stront
 
DvO zei:
Mensen jank is niet zo van "voor een kuur is het niet zo bijzonder"

Net alsof je van een kuur superman word! Mensen die er zo over praten lullen echt stront

:stupid: :stupid:
 
DvO zei:
Mensen jank is niet zo van "voor een kuur is het niet zo bijzonder"

Net alsof je van een kuur superman word! Mensen die er zo over praten lullen echt stront


O god er is er nog een.
 
ik vraag me af of xenogear z'n spieren nog wel kan zien na alle stront die hij over zich heen heeft gekregen... :p

en je ziet er wel ok uit voor de rest! doe zo gewoon verder zou ik zeggen. persoonlijk zou ik niet zo vroeg beginnen met kuren, maar das ieder z'n eigen keuze.
 
ikke wel hoor....maak je maar niet druk daar om.........;)
 
GoHeavyLifter zei:
ik vraag me af of xenogear z'n spieren nog wel kan zien na alle stront die hij over zich heen heeft gekregen... :p

en je ziet er wel ok uit voor de rest! doe zo gewoon verder zou ik zeggen. persoonlijk zou ik niet zo vroeg beginnen met kuren, maar das ieder z'n eigen keuze.


Waarom niet, het is zoals hij zelf ook zegt zijn eigen keus. Ik kan het alleen niet begrijpen :D.
 
eduardjanssen zei:
O god er is er nog een.


Wie denk je dat je bent gozer? Nog een?
Ik heb niet met je geknikkerd ofzo
 
Tja, je had het kunnen weten dat er zo'n discussie zou ontstaan...
Ik ga zelf geen mening geven over het kuren, moet iedereen gewoon lekker zelf weten. Wel vind ik dat je ongelijk hebt met wat je zei in die post die je weer hebt aangepast. Een fysiek kun je beoordelen, maar of iemand wel of niet gekuurd hebt vind IK er wel toe doen. Met genoeg AS kan vrijwel iedereen huge worden, dat is mijn mening. Er lopen meer dan genoeg flapdrollen rond die niks van training en voeding weten, maar wel groot zijn.

Wat ik nu zeg slaat verder niet op jou: Ik vind fysieken van mensen die kuren altijd twijfelachtig te beoordelen. Net zoals die ene kerel die één jaar lang aan de AS had gezeten, constant cycles. Na een jaar had hij echt een super fysiek, niets verkeerds over te zeggen. Maarja... verdient zo'n kerel dan meer respect dan iemand die jarenlang natural traint en kleiner is?

Ergens vind ik het zonde dat er zoveel AS wordt gebruikt in deze sport, en ergens is AS juist ook weer hetgeen wat deze sport groot maakt... Moeilijk moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
@ Benchmark, je slaat spijkers met koppen... Onze sport heeft een slechte naam door het as gebruik EN doordat er geen enkele andere sport is waarbij as gebruik zo verschrikkelijk goed te "zien" is.
 
Back
Naar boven