AndroidHealthClinic

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee hoor, mn rijst is te hard gekookt :o
 
Ff een typische amerikaanse tegenstrijdigheid wat me nu te binnen schiet. In alle sporten zijn AS verboden, maar is dat in de USA daar ook zo met bodybuilding? Ja nu kun je lachen, want iedere drol weet dat ze zichzelf knalvol spuiten, maar je kent amerika en de regeltjes... Zolang ze niks vinden hebben ze ook geen bewijs. Hoe zit dat daar met controles op AS etc etc?
 
n hoeveel kerels zitten hier op het forum die WEL al gekuurd hebben maar hun mooi afzijdig houden en zeggen dat ze natural zijn!
ik train ook samen met enkele naturals, sorry hè maat maar natural is veel te behalen , maar niet voor IEDEREEN, snap dat nu toch eens, paar vrienden van me trainen al jaren naturel, eten zeer goed, nemen de nodige supps en doen veel voor de sport, maar ech groot worden? no way, je krijgt het eerste jaar een imense scheut die wel tot 15kg kan zijn en daarna is het verhaaltje redelijk verteld, er komt nog kracht bij en kwaliteit , maar om van minni naar huge te gaan, zonder veel vet aan te zetten is nu eenmaal niet voor ons allen.
Xeno je gaat een beesje worden, laat je niet kennen, doe je ding waar jij je goed bij voelt en ga ervoor!
 
maar hee goser wat waren je stats van toen je begon en nu
 
Als je hier je foto's post kun je complimenten en kritiek verwachten, logisch lijkt me.
Ik zal zelf nooit as gebruiken, maar ik ben er niet resoluut tegen ofzo. Ik vind alleen dat je daar langer mee had moeten wachten. Je had er nog veel meer uit kunnen als naturel, tuurlijk is as geen wondermiddel maar het is cker effectief. En ik vind het eerlijk gezegd geen goed argument wat je gebruikt: "weinig 19 jarige die er zo uit zien..." punt 1 zijn er die wel, en ook naturel en punt 2 mss is dat zo omdat de meeste dan nog niet aan de as zitten.
En dat iedereen er over zeurt? ja kijk als iemand een foto plaats en hij heeft een goed fysiek maar een mindere borst dan zegt iedereen: goed maar die borst is minder, das voor diegene frusterend maar logisch. bij jou is het zo, goed fysiek maar makkelijk haalbaar zonder as.
 
Goed fysiek :) Maar wat iedereen al zei, jammer dat je vroeg begonnen bent met kuren. Ik ben zelf ook 19, maar de gedachte om te gaan kuren is nog nooit bij me opgekomen. Even een vraagje tussendoor: Als je al gaat kuren voordat je naturel je max hebt bereikt, is het dan nog mogelijk om na die kuur zonder AS nog veel te gainen? (heb geen verstand van kuren :) ) Als het moeilijk is om zonder AS daarna nog veel te gainen, vindt ik het zonde, omdat bij Xeno er naturel imo nog wel meer in had gezeten :)
 
ps. Als jij gaat kuren jim, moet je een eigen kleermaker gaan zoeken :o
 
DvO zei:
ps. Als jij gaat kuren jim, moet je een eigen kleermaker gaan zoeken :o

lol :p Ik was vrijdag in R'dam, ff bij men at work binnengestapt, kwou kleertjes heben. Longsleeves, XXXL, kwam er niet in :o Mijn zoektocht naar passende t-shirts en broeken is nog steeds niet afgelopen :p
 
vraag je moeder of ze een paar gordijnen aan elkaar voor je naait :o
 
lol, en dan me bekeren tot de islam ckr? :D
 
Toen ik begon woog ik 65 kilo en nu 95 kilo...
eej jongens ik ben op vakantie heb daar uiterraad wel een sportschool ik post weer als ik terug ben..Thx voor de leuke reacties..allemaal..tot later..

Greetz
 
Veel plezier bro!
 
benchMarc zei:
Wat ik nu zeg slaat verder niet op jou: Ik vind fysieken van mensen die kuren altijd twijfelachtig te beoordelen. Net zoals die ene kerel die één jaar lang aan de AS had gezeten, constant cycles. Na een jaar had hij echt een super fysiek, niets verkeerds over te zeggen. Maarja... verdient zo'n kerel dan meer respect dan iemand die jarenlang natural traint en kleiner is?

Ergens vind ik het zonde dat er zoveel AS wordt gebruikt in deze sport, en ergens is AS juist ook weer hetgeen wat deze sport groot maakt... Moeilijk moeilijk.


Wie vraagt er nou om MEER respect omdat ie geen natural meer is?

Denk dat je nu wat dingen door elkaar haalt,kerel.

Hij vroeg om reacties op zn foto's....méér niet hoor!
Dat ie zo eerlijk is om erbij te vermelden dat ie een kuurtje gedaan heeft doet niks af aan het feit dat ie gewoon beoordeeld wil worden op zn FYSIEK en niet op zn gebruik.

En met het laatste zinnetje sla je de spijker op zn kop,bro...

ZONDER A.S GEEN BODYBUILDING!!!

Mensen die er anders over denken zijn naief.
 
Testo zei:
ZONDER A.S GEEN BODYBUILDING!!!

Mensen die er anders over denken zijn naief.


Dus als je geen AS gebruikt maar wel goed traint/eet/slaapt en constant mee bezig bent, doe je niet aan bodybuilding?
 
Testo zei:
ZONDER A.S GEEN BODYBUILDING!!!

Mensen die er anders over denken zijn naief
.


Ik ben naief :). BB is heel goed mogelijk zonder AAS alleen zorgt AAS voor de freaks.

Neem 3xl van het board als ik het mag geloven is hij groot, over de 100KG met een deftig vet% en...naturel. Hij is geen uitzondering het is gewoon een kwestie van alles in balans hebben en de dicipline om het vol te houden.
 
@eduard, ik kan niet anders dan het met je eens zijn helaas... maar wat je wel moet begrijpen is dat het natuurlijk is dat mensen AS hebben uitgevonden, dus heb je ook "natturlijk" de keuze om het wel/niet te doen, en zo dient iedereen gerespecteerd te worden voor zijn of haar beslissing.
 
Frenkpie zei:
Dus als je geen AS gebruikt maar wel goed traint/eet/slaapt en constant mee bezig bent, doe je niet aan bodybuilding?

Nee,zonder A.S zijn er geen freaks en dus geen mensen die naar een show gaan kijken en dus geen inkomsten voor bonden,grote vriend.

Helaas voor mensen zoals jij komen er nu eenmaal geen mensen kijken naar natural gasten op een podium die er niet freako uitzien namelijk.

Dus met andere woorden.....zonder anabolen gaat de sport kapot!

Misschien wat confronterend voor sommige braverikken hier maar het is wél zo.
 
inVorm zei:
@eduard, ik kan niet anders dan het met je eens zijn helaas... maar wat je wel moet begrijpen is dat het natuurlijk is dat mensen AS hebben uitgevonden, dus heb je ook "natturlijk" de keuze om het wel/niet te doen, en zo dient iedereen gerespecteerd te worden voor zijn of haar beslissing.


Yep ben ik met je eens. Er staat toch ook nergens dat ik hem niet respecteer :). Integendeel zelfs.
 
Pascal zei:
Die knipoog was voor mij genoeg om te laten zien hoe ik erover dacht, maar misschien ook wel wat flauw ja.

Dat bedoelde ik ook....het was makkelijk scoren,kerel.

Never mind,tis al goed zo. ;)
 
Ben t eens met Testo, zonder AS was bodybuilding voor het publiek niet spectaculair geweest.
 
Back
Naar boven