XXL Nutrition

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vrij massief allemaal, ziet er goed uit. MAARRRR, wellicht was dit allemaal ook wel te bereiken geweest zonder kuurtje.... Ben niet de eerste die het zegt en het zal je wel bijna je strot uit komen, maar als je hier je foto post geeft iedereen natuurlijk zijn eerlijke mening.
 
Yep,alleen kunnen weinigen die dit commentaar geven zichzelf meten met hem.....en tuurlijk was dit zonder kuur ook te redden,alleen was ie dan inmiddels 25 jaar geweest en nu nog maar 19......get the point? ;)
 
Je hebt aardig wat massa daar maar je pose suckt :p . Als je wat droger was geweest had het er wellicht anders uitgezien! Toch respect voor die armen en schouders.

@Testo...Yep,alleen kunnen weinigen die dit commentaar geven zichzelf meten met hem.....en tuurlijk was dit zonder kuur ook te redden,alleen was ie dan inmiddels 25 jaar geweest en nu nog maar 19......get the point?

Die wat commentaar geven zullen na een kuur miss ook wel dit resultaat halen, dus die opmerking vind ik fout. En hij is nog maar 19? Vaak wordt er niet eens op vragen oid gereageerd van jongens die 19 zijn en willen gaan kuren en nu wordt er wel volop gepraat over ja maar dan wassie 25 geweest als ie dit resultaat wilt halen. Zo help je jongeren er niet om er vanaf te blijven maar ik begrijp wat je bedoelt!
 
Laatst bewerkt:
Ondanks die dramatische blik in je ogen en de daarbij behorende muziek...

Prima resultaat vent!
 
Prima resultaat idd, weinig 19 jarigen die er zo uitzien.

Btw hoeveel kilo's heb je gepakt met je kuurtje? (stats voor en na)
 
Mss wel leuk als je een "voor" foto plaatst,Xeno...
 
Maar hoe staat het nou met de benen gestelt? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
 
Ik mis idd de benen... Rug heeft wel de goede wijdte, maar mist dikte. Als je je rug met borst en armen vergelijkt valt je rug in het niet. En idd als je poseert, ff wat officiële poses aannemen en die een paar sec vast houden :) Wel goede fysiek verder :)
 
TonyYeyo zei:
Je hebt aardig wat massa daar maar je pose suckt :p . Als je wat droger was
Die wat commentaar geven zullen na een kuur miss ook wel dit resultaat halen, dus die opmerking vind ik fout. En hij is nog maar 19? Vaak wordt er niet eens op vragen oid gereageerd van jongens die 19 zijn en willen gaan kuren en nu wordt er wel volop gepraat over ja maar dan wassie 25 geweest als ie dit resultaat wilt halen. Zo help je jongeren er niet om er vanaf te blijven maar ik begrijp wat je bedoelt!


Ik werk ook niet voor het NeCeDo dus het is mijn taak niet om jongeren ervan af te laten blijven....wat een bullshit zeg.

Ik zie liever dat jongens van 19 zich bezig houden met bodybuilding en daarbij desnoods een kuurtje doen dan dat ze zichzelf elk weekend vol stouwen met drank en drugs!!

Dus waar hebben we het eigenlijk over?

En ik gaf die opmerking omdat er sommigen die dat commentaar gaven wel bij de allermagerste ecto's complimenten geven terwijl die er niet uitzien en dan een gozer die er hard voor gewerkt heeft en idd een kuurtje gedaan heeft maar wel een BODY kan showen ineens gaan lopen mauwen...

Daar kan ik idd niet tegen nee...

Dus altíjd eerlijk zijn of je kop houden......dat is mijn devies!

En niet bij figuren die er gewoon niet uitzien wel positief lopen doen want daar zakt mn broek vanaf.

Maarja....vriendjespolitiek he... ;)
 
Testo zei:
Yep,alleen kunnen weinigen die dit commentaar geven zichzelf meten met hem.....en tuurlijk was dit zonder kuur ook te redden,alleen was ie dan inmiddels 25 jaar geweest en nu nog maar 19......get the point? ;)

I got the point!

Neemt alleen nog steeds niet weg dat iedereen z'n ongezouten mening geeft. Feit blijft overigens dat de meeste geen slecht woord spreken over zijn fysiek, maar meer dat ze een kanttekening plaatsen bij het feit dat hij misschien wel 'erg' vroeg naar een kuurtje heeft gegrepen... :cool:
 
Testo zei:
Ik werk ook niet voor het NeCeDo dus het is mijn taak niet om jongeren ervan af te laten blijven....wat een bullshit zeg.

Ik zie liever dat jongens van 19 zich bezig houden met bodybuilding en daarbij desnoods een kuurtje doen dan dat ze zichzelf elk weekend vol stouwen met drank en drugs!!

Dus waar hebben we het eigenlijk over?

En ik gaf die opmerking omdat er sommigen die dat commentaar gaven wel bij de allermagerste ecto's complimenten geven terwijl die er niet uitzien en dan een gozer die er hard voor gewerkt heeft en idd een kuurtje gedaan heeft maar wel een BODY kan showen ineens gaan lopen mauwen...

Daar kan ik idd niet tegen nee...

Dus altíjd eerlijk zijn of je kop houden......dat is mijn devies!

En niet bij figuren die er gewoon niet uitzien wel positief lopen doen want daar zakt mn broek vanaf.

Maarja....vriendjespolitiek he... ;)

Daarom hou ik ook altijd mijn kop, want ben het hier met je eens...

Maar 19 zijn en dan al kuren, terwijl je nog niet je maximale naturel hebt bereikt is imo gewoon DOM. En na 2/3 jaar trainen (hard trainen, goed voedingsschema etc etc) zul je dit zeker wel halen.
 
Reply op Teun B.

En dat kan ik wel waarderen,bro....eerlijkheid is imo superbelangrijk en daarom post ik erg weinig in de fotosectie omdat ik mensen niet op hun tenen wil trappen.

Alleen zaten hier een paar replies tussen van mensen die in andere topics bij het meest magere konijn wel positief kunnen reageren en dan deze jongen gaan lopen afzeiken en dat gaat er dan bij mij niet in...
 
Goede voouitgang. Kuren is je eigen keuze, als je daarmee je doel kan bereiken is dat prima.
 
Homer17 zei:
Daarom hou ik ook altijd mijn kop, want ben het hier met je eens...

Maar 19 zijn en dan al kuren, terwijl je nog niet je maximale naturel hebt bereikt is imo gewoon DOM. En na 2/3 jaar trainen (hard trainen, goed voedingsschema etc etc) zul je dit zeker wel halen.


En ook dit kan ik waarderen want ieder heeft recht op zn eigen mening!

Ik wil je dan alleen vragen of je het ook dom vind van alle wedstrijdjongens die al op nog vroegere leeftijd beginnen te kuren want als je dan met een lulverhaal komt dat dat niet erg is omdat hun het podium opgaan en meedoen aan wedtrijden zijn we nog nergens want dat is dus juist meten met 2 maten.

Voor de rest alleen maar respect voor de mensen die ECHT ALTIJD eerlijk zijn. ;)
 
Testo zei:
Reply op Teun B.

En dat kan ik wel waarderen,bro....eerlijkheid is imo superbelangrijk en daarom post ik erg weinig in de fotosectie omdat ik mensen niet op hun tenen wil trappen.

Alleen zaten hier een paar replies tussen van mensen die in andere topics bij het meest magere konijn wel positief kunnen reageren en dan deze jongen gaan lopen afzeiken en dat gaat er dan bij mij niet in...

Op dat punt heb je ook weer helemaal gelijk! Ik veroordeel zijn keuze niet om te kuren maar begrijp het gewoon niet helemaal!

Neemt verder niet weg dat XeNo! wel massief is geworden...
 
Testo zei:
En ook dit kan ik waarderen want ieder heeft recht op zn eigen mening!

Ik wil je dan alleen vragen of je het ook dom vind van alle wedstrijdjongens die al op nog vroegere leeftijd beginnen te kuren want als je dan met een lulverhaal komt dat dat niet erg is omdat hun het podium opgaan en meedoen aan wedtrijden zijn we nog nergens want dat is dus juist meten met 2 maten.

Voor de rest alleen maar respect voor de mensen die ECHT ALTIJD eerlijk zijn. ;)

Tuurlijk vind ik dat ook dom, maarjah ieder z'n eigen keuze he... Ik zou dat iig nooit doen. Ik vind dat je gewoon zo groot mogelijk naturel moet worden, en dan pas AAS gebruiken (maar dat is gewoon mijn mening, en op die manier ga ik het ook doen... weet niet of ik ooit überhaupt aan de AAS ga)
 
En dat moet kunnen,kerel.

Ik doe nog veel gekker en de mensen begrijpen mij al helemaal niet dus dat is niet zo gek hoor! :D

Laten we maar weer ontopic gaan. ;)
 
Mooie vooruitgang, kuren of niet zal altijd discussie blijven.
 
Homer17 zei:
Tuurlijk vind ik dat ook dom, maarjah ieder z'n eigen keuze he... Ik zou dat iig nooit doen. Ik vind dat je gewoon zo groot mogelijk naturel moet worden, en dan pas AAS gebruiken (maar dat is gewoon mijn mening, en op die manier ga ik het ook doen... weet niet of ik ooit überhaupt aan de AAS ga)

Vorige reply was wederom v Teun en dit is mn laatste post want dit is Xeno zn topic maar wou gewoon ff mn gedachten kwijt,that's all.

@Homer

Respect voor je opvattingen,kerel.

Je staat tenminste ergens voor en dat kan ik alleen maar waarderen! :thumbs:
 
Back
Naar boven