MuscleMeat

Eindresultaat XeNo! Einde Kuur.. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Testo zei:
Dus met andere woorden.....zonder anabolen gaat de sport kapot!

Misschien wat confronterend voor sommige braverikken hier maar het is wél zo.

Volledig met je eens !

@ eduardjansen:
Ben benieuwd hoeveel er zonder AAS gebruik bij Mr. Olympia 2005 staan.

Om er een paar te noemen: :D
Ronnie Coleman USA 2004 Mr. Olympia Winner
Jay Cutler USA 2004 Mr. Olympia 2nd
Gustavo Badell Puerto Rico 2004 Mr. Olympia 3rd
Dexter Jackson USA 2004 Mr. Olympia 4th
Markus Ruhl Germany 2004 Mr. Olympia 5th
Gunter Schlierkamp Germany 2004 Mr. Olympia 6th
Alexander Fedorov Russia 2004 Russian Grand Prix 2nd
Michael Sheridan England 2004 Russian Grand Prix 4nd
Chris Cormier USA 2004 Dutch Grand Prix 2nd
Mustafa Mohammad Jordan 2004 Dutch Grand Prix 3rd
Kris Dim USA 2004 England Grand Prix 3rd
 
Hahahaha....Vince heeft ém helemaal door! :thumbs:
 
DutchVince zei:
Volledig met je eens !

@ eduardjansen:
Ben benieuwd hoeveel er zonder AAS gebruik bij Mr. Olympia 2005 staan.

Om er een paar te noemen: :D
Ronnie Coleman USA 2004 Mr. Olympia Winner
Jay Cutler USA 2004 Mr. Olympia 2nd
Gustavo Badell Puerto Rico 2004 Mr. Olympia 3rd
Dexter Jackson USA 2004 Mr. Olympia 4th
Markus Ruhl Germany 2004 Mr. Olympia 5th
Gunter Schlierkamp Germany 2004 Mr. Olympia 6th
Alexander Fedorov Russia 2004 Russian Grand Prix 2nd
Michael Sheridan England 2004 Russian Grand Prix 4nd
Chris Cormier USA 2004 Dutch Grand Prix 2nd
Mustafa Mohammad Jordan 2004 Dutch Grand Prix 3rd
Kris Dim USA 2004 England Grand Prix 3rd

Wil je dat niet aan mij richten:D.

IK ZEG TOCH OOK AAS MAAKT DE FREAKS!!!!READ MY POSTS PLEASE!!!!:D
 
eduardjanssen zei:
Wil je dat niet aan mij richten:D.

IK ZEG TOCH OOK AAS MAAKT DE FREAKS!!!!READ MY POSTS PLEASE!!!!:D
:D :D

Als ik heel eerlijk ben vind ik de fysieken van bovengenoemde Olympia deelnemers mooier (afgezien van Ronnie, die vind ik er te waterig opgeblazen uitzien) dan die van welke natural wedstrijd dan ook.

Een naturel fysiek oogt bij 5%BF redelijk mager.
Genoemde heren ogen bij 5%BF massief.
Zet genoemde heren maar eens naast naturel kampioenen, dan weet je wat ik bedoel.

Maar dat is slechts mijn mening hoor :p

Persoonlijk zal ik pas aan AAS beginnen als ik:
1. een perfect dieet heb
2. een perfect trainingsschema heb
3. en 2 jaar niet meer vooruitga
4. me enige jaren ingelezen heb
5. een cursus AAS gevolgd heb (die bestaan dus tot mijn verbazing..)
 
Testo zei:
Nee,zonder A.S zijn er geen freaks en dus geen mensen die naar een show gaan kijken en dus geen inkomsten voor bonden,grote vriend.

Helaas voor mensen zoals jij komen er nu eenmaal geen mensen kijken naar natural gasten op een podium die er niet freako uitzien namelijk.

Dus met andere woorden.....zonder anabolen gaat de sport kapot!

Misschien wat confronterend voor sommige braverikken hier maar het is wél zo.



Wat een bullshit zeg! Alleen de wedstrijdsport gaat dan kapot! En al zou die kapot gaan dan nog zou bodybuilding blijven bestaan! Zonder wedstrijdsport ben ik nog steeds bodybuilder! Ook als je geen AAS gebruikt doe je aan bodybuilding! Bodybuilding doe je (ik in ieder geval) voor jezelf! Niet voor andere mensen!

@Xeno ziet er goed uit man! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
mannen mannen manne, elke sport zit doping/aas al wat je wilt in.
ieder heeft zen eigen keus, maar ook iedereen moet respect hebben voor andermans keuze. Xeno kiest om naar de dark side te komen en kiest ervoor om op zen 19 jarige leeftijd aas te gebruiken. wie heeft daar nu last van??? jullie niet, hij post hier een filmpje om zijn fysiek te laten zien, hij geeft er ook eerlijk bij toe dat hij gebruikt heeft wat sommigen onder ons niet doen! er zijn hier genoeg gozers die WEL gebruikt hebben en hunzelf voordoen alsof ze nature's best zijn. ik leef net zoals xeno volgens mij van dag tot dag, ik wacht niet met kuren tot ik 15 jaar train of tot ik 30 ben, ik wil huge zijn, doe er alles voor, eten,trainen, slapen, nken zo gaat men leven. voor hetzelfde geld ben ik morgen dood of gebeurd er iets met me en kom niet af met die zever dat er weinig kans toe is, ik heb al genoeg mensen in men omgeving verloren dus ik wil men doelen bereiken voor het te laat is of voordat er iets tsskomt.
natuurlijk heeft iedereen hier een ander zicht op maar mensen deze jongen heeft een goede vooruitgang geboekt en we mogen hem daarvoor prijzen!
 
Testo zei:
ZONDER A.S GEEN BODYBUILDING!!!

Mensen die er anders over denken zijn naief.
Onzin... Als AS nooit van toepassing was geweest waren mensen in de bb wereld gewoon niet groter geworden dan dat ze natural konden worden. Stel dat ze over 5 of 10 jaar iets uitvinden waardoor bb'er NOG groter kunnen worden. Dan ga je ook niet zeggen: zonder '.......' geen bodybuilding. Het is maar net wat je gewend bent, als we niet wisten dat er AS was, dan was bodybuilding nog steeds bodybuilding geweest, alleen met kleinere mannetjes.

Andere sporten zijn toch ook sporten zonder doping? Tuurlijk wordt er ooit gebruikt, maar geloof maar niet dat ze allemaal gebruiken daar, anders werden er wel meerdere gepakt. De hele top10, ipv eentje. Ze worden allemaal stuk voor stuk doorgelicht. Dus waarom is het bij bb'en wel acceptabel, maar bij andere sporten niet? Of ben jij van mening dat ze bij andere sporten ook maar doping moeten toelaten?

Btw, over het feit dat xeno wel toegeeft dat hij as heeft gebruikt. Dat vind ik ook goed aan hem dat hij dat gewoon zegt. Er zijn er al genoeg hier op het board die zeggen natural te zijn, maar het niet zijn.
 
hey benchmarc, je bent echt tot op het belachelijke af naïef bro, ik kan je zeggen dat zelfs poolspelers en darts spelers "performance enhancing drugs" nemen, geen as uiteraard maar wel doping.
en als jij moest weten hoevéél producten NIET opspoorbaar zijn, je zou omver vallen.
trust me bro overal wordt gebruikt.
(valt het jou ook niet op dat als er een atleet betrapt wordt het 90% van de gevallen iemand afkomstig is van een "arm" land en dan nog 5km/u trager loopt, fietst of zwemt dan de atleten van het westen ook?) wake up bro ;)
en als we NU AS wegnemen uit onze sport gaat onze sport kapot, je moet niet zeggen als als, als is nu niet!
en zonder competitie mijne heren zou bodybuilding NOG veel kleiner zijn dan het nu is.
juice is part of the game in every competitive sport.
 
Ik Vind de naturel BBs er meer op beachboys lijken

En er zijn echt ZO veel gasten die al flink kuren maar het gewoon ontkennen,
 
benchMarc zei:
Onzin... Als AS nooit van toepassing was geweest waren mensen in de bb wereld gewoon niet groter geworden dan dat ze natural konden worden. Stel dat ze over 5 of 10 jaar iets uitvinden waardoor bb'er NOG groter kunnen worden. Dan ga je ook niet zeggen: zonder '.......' geen bodybuilding. Het is maar net wat je gewend bent, als we niet wisten dat er AS was, dan was bodybuilding nog steeds bodybuilding geweest, alleen met kleinere mannetjes.

Andere sporten zijn toch ook sporten zonder doping? Tuurlijk wordt er ooit gebruikt, maar geloof maar niet dat ze allemaal gebruiken daar, anders werden er wel meerdere gepakt. De hele top10, ipv eentje. Ze worden allemaal stuk voor stuk doorgelicht. Dus waarom is het bij bb'en wel acceptabel, maar bij andere sporten niet? Of ben jij van mening dat ze bij andere sporten ook maar doping moeten toelaten?

Btw, over het feit dat xeno wel toegeeft dat hij as heeft gebruikt. Dat vind ik ook goed aan hem dat hij dat gewoon zegt. Er zijn er al genoeg hier op het board die zeggen natural te zijn, maar het niet zijn.


Inderdaad, zonder AS waren de toppers gewoon minder groot geweest, maar zou niemand beter weten dan dat dat huge was. Ik doe aan bodybuilding en gebruik niet, DUS is AS geen voorwaarde voor de sport.
 
als als als, back to reality boys
 
ieder doet zen ding, ma ik vind kuurphysieken ook gewoon mooier. we zullen eens zien over een paar jaar wie van deze grote mondjes geen aas heeft gebruikt, ik wijs geen mensen aan hè , want anders zijn ze hier boos maar ik wil maar zeggen, zeg nooit nooit!
 
Wil je kuren "DAN KUUR JE"

Wil je niet kuren "DAN KUUR JE NIET"

:who: :who:
 
Laatst bewerkt:
wil ook nog even zeggen: arnold toen hij 18 was had een mooie fysiek, zeker voor zen leeftijd, maar hij had toen wel al 3 jaar kuurervaring, dat was ook naturel haalbaar, maar niemand ligt daarover te memmen.
 
enrico zei:
hey benchmarc, je bent echt tot op het belachelijke af naïef bro, ik kan je zeggen dat zelfs poolspelers en darts spelers "performance enhancing drugs" nemen, geen as uiteraard maar wel doping.
en als jij moest weten hoevéél producten NIET opspoorbaar zijn, je zou omver vallen.
trust me bro overal wordt gebruikt.
(valt het jou ook niet op dat als er een atleet betrapt wordt het 90% van de gevallen iemand afkomstig is van een "arm" land en dan nog 5km/u trager loopt, fietst of zwemt dan de atleten van het westen ook?) wake up bro ;)
en als we NU AS wegnemen uit onze sport gaat onze sport kapot, je moet niet zeggen als als, als is nu niet!
en zonder competitie mijne heren zou bodybuilding NOG veel kleiner zijn dan het nu is.
juice is part of the game in every competitive sport.
Lijkt me stug. Ik geloof niet dat er zoveel soorten doping zijn die niet zijn op te sporen. En naïef ben ik helemaal niet. Op dbb is een tijd terug nog een hele topic met flinke discussie gewijd aan dat doping gebeuren in de sportwereld.
 
enrico zei:
wil ook nog even zeggen: arnold toen hij 18 was had een mooie fysiek, zeker voor zen leeftijd, maar hij had toen wel al 3 jaar kuurervaring, dat was ook naturel haalbaar, maar niemand ligt daarover te memmen.

Maar dat hed tie van zn leven niet in 3 jaar gehaald..eerder 13 ;)
 
geld ook voor xeno, nietwaar? ;)
@marc, ik ken de wielerwereld nog redelijk goed en ik weet wat er zoal gebruikt wordt, dingen waar jij wellicht nog niet eens van hebt gehoord, en in de atletiek wereld staat het wellicht al bol van de designeranabolen, soms zijn het zelfs domme zaken waarvan je niet eens verwacht dat ze werken als doping ;)
en nogmaals; waarom zijn het bijna altijd de zwakkere atleten uit arme landen die gepakt worden ???;)
 
DutchVince zei:
:D :D

Als ik heel eerlijk ben vind ik de fysieken van bovengenoemde Olympia deelnemers mooier (afgezien van Ronnie, die vind ik er te waterig opgeblazen uitzien) dan die van welke natural wedstrijd dan ook.

Inderdaad, maar een clean bb-er kan er ook heel goed uitzien bij een vet%van rond de 12%. Dan heb ik het over de recreatie bb-er. Persoonlijk zou ik ook niet lager gaan dan 10 a 12%.
 
enrico zei:
geld ook voor xeno, nietwaar? ;)
@marc, ik ken de wielerwereld nog redelijk goed en ik weet wat er zoal gebruikt wordt, dingen waar jij wellicht nog niet eens van hebt gehoord, en in de atletiek wereld staat het wellicht al bol van de designeranabolen, soms zijn het zelfs domme zaken waarvan je niet eens verwacht dat ze werken als doping ;)
en nogmaals; waarom zijn het bijna altijd de zwakkere atleten uit arme landen die gepakt worden ???;)
Nou, dan mag jij die topic weer opgraven en een reactie plaatsen om de discussie weer lekker op te laaien :)

Er zitten hier genoeg mensen die je zullen tegenspreken, dus ben benieuwd hoe je het red in zo'n discussie.

Heb em ff terug gezocht: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=35565

Discussieer daar maar raak :) We kunnen beter een nieuwe topic maken ofzo, ipv xeno's topic te bevuilen met dit soort discussies.
 
Back
Naar boven