AndroidHealthClinic

Eindwerk over AAS

Bezoekers in dit topic

jumperke1tje

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
8.273
Waardering
307
Lengte
1m79
Ik ga (net zoals Tony91) mijn eindwerk over AAS doen.

Het is te zeggen, in de eerste plaats wou ik het over krachttraining doen, en zo opdelen in gewichtheffen, powerliften en BB.

Ik zou het dan vooral over BB hebben, en een groot hoofdstuk aan AAS wijden.
Maar als ik er eens over nadenk, zou dit wel heel erg uitgebreid worden :D

Dus ga ik mij meer specifiëren (denk ik, ben er nog niet helemaal uit :p)

Ik zou het dus over ergogene middelen doen.
Dus niet alleen over AAS, maar over alles dat enigzins prestatiebevorderend is.

(natuurlijke producten, voeding, supplementen, hormonen, AAS, ...)

Dit topic houd ik vooral open om af en toe wat vragen te stellen en tips te krijgen (en om info uit te wisselen met Tony91)
Aangezien er in zijn topic al heel wat links gepasseerd zijn, wat wel handig is.

(als je nog iets wil toevoegen, of tips geven of wat dan ook, doe gerust!)

Dank bij voorbaat voor komende hulp ;)
 
succes met je eindwerk bro'
 
Hopelijk kan dit topic open blijven! Mijn is ter dood veroordeeld, ik vrees ervoor dat gij u topic ook even moet aanpassen ;) voor het gesloten moet liefst :D
 
Hopelijk kan dit topic open blijven! Mijn is ter dood veroordeeld, ik vrees ervoor dat gij u topic ook even moet aanpassen ;) voor het gesloten moet liefst :D

ja idd, zou de links naar dat ebook van mij iig sluiten voordat er een slot en kaart komt zoals ik al gewaarschuwd ben.

wel gek overigens aangezien ik dit boek samen met nog 2 al tijden terug in de elite sectie geplaatst hebt en daar nog nooit een aanmerking geweest is.....
 
Hopelijk kan dit topic open blijven! Mijn is ter dood veroordeeld, ik vrees ervoor dat gij u topic ook even moet aanpassen ;) voor het gesloten moet liefst :D

Ok, feel free om in mijn topic verder vragen te stellen ze man :p

ja idd, zou de links naar dat ebook van mij iig sluiten voordat er een slot en kaart komt zoals ik al gewaarschuwd ben.

wel gek overigens aangezien ik dit boek samen met nog 2 al tijden terug in de elite sectie geplaatst hebt en daar nog nooit een aanmerking geweest is.....

Hmm ok, maar welke link is het dat ik moet verwijderen? (wil niet dat topic gesloten wordt, heb het redelijk nodig...)

Mja waarschijnlijk omdat het in de elite sectie is...
 
Ok bedankt man ;)
De link naar de .rar van anabolics 2006 waar het wachtwoord bijhoord moet denk ik weg.

Je kan misschien duidelijker neerzetten wat je zoekt dmv vette tekst en in je tussenposts even te vermelden wat je zoekt.
 
Heeft iemand Anabolics 2007 ergens staan?

Zou namelijk goed van pas komen :p

Thanks.
 
Succes met je scriptie! Ik wil je wel helpen maar aan die van mij zul je niet veel hebben (andere faculteit ;-)

Zul je het uiteindelijke resultaat ook hier posten?
 
ik heb die als boekvorm, en de verschillen met 2006 zijn niet zo groot eigenlijk.

Zou het graag eens doorlezen (2007,2006, maakt niet uit)
Als iemand kan helpen?

Succes met je scriptie! Ik wil je wel helpen maar aan die van mij zul je niet veel hebben (andere faculteit ;-)

Zul je het uiteindelijke resultaat ook hier posten?

Ik zal het eindresultaat hier zeker posten.
 
Inleiding
Wat zijn ergogene middelen?
In welke groepen kunnen we ergogene middelen opdelen?
Waarom gebruiken mensen ergogene middelen?

Dit zijn mijn eerste 4 delen, die ik reeds afgewerkt heb (10-tal bladzijden)
Nu het vakantie is wordt het tijd dat ik wat vooruitga met mijn eindwerk, maar momenteel heb ik totaal geen idee hoe ik eraan moet beginnen.

Mijn voorlopige indeling:
Inleiding
Wat zijn ergogene middelen?
In welke groepen kunnen we ergogene middelen opdelen?
Waarom gebruiken mensen ergogene middelen?
Welke effecten hebben de verschillende middelen?
Getuigenissen van gebruikers van AAS
Ervaringen van gebruikers van supplementen
Persoonlijke ervaringen
Onderzoek: hoe makkelijk/moeilijk is het om aan verboden middelen te komen?
Ergogene middelen in de media
Slot

Deze kan uiteraard nog heel wat veranderen, maar zoiets had ik in gedachten.
Als er mensen zijn die iets willen zeggen (tips, kritiek,... gewoon iets) zeker niet inhouden!!!
Want momenteel loopt het een beetje vast...

Als iemand tips zou hebben hoe ik een bepaald deel best zou aanpakken, alle commentaar is welkom!

Thanks.
 
voor vragen, hoor ik het graag bro!
 
hoe staat het ermee ?

Ik ga morgen beginnen met typen.
Heb 4 boeken gelezen over doping in de tour en een visie van een schrijver over anabolen.

Ga jij breder als anabolen ? Ergogene middelen zijn toch gewoon van buitenaf toegevoegde stoffen..

Ik heb nog een idee, je kan stellen dat je zelf een kuur gaat doen. Die samenstellen en dan de dingen die je zal ondervinden beschrijven enz..

Succes ermee!
 
Back
Naar boven