AndroidHealthClinic

Eindwerk over AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat is er precies kortzichtig? Ik vind dat hij best nog wel beide kanten belicht. Aan de ene kant kan je zieke gains maken met roids, aan de andere kant geeft hij aan welke aandoeningen je ervan kan krijgen.
Toch?

Some frequent side effects of testosterone and anabolic steroids are: elevated blood pressure, increase in bad cholesterol, severe acne, baldness, structural changes in the heart, liver and kidney damage, development of female breast tissue, coïtusual dysfunction, infertility, shrinking testicles, prostate enlargement, aggression and depression, masculinization in women, increase of body hair, and in extreme cases congestive heart failure, heart attacks, sudden cardiac death, and liver, prostate or kidney cancer.

De helft van de dingen die hij op noemt zijn niet wetenschappelijk te onderbouwen en zijn ook niet echt bijwerkingen die vaak voorkomen.

However, before making the big step, please consider the following disadvantages of being a drug user:

* Non-therapeutic use of these drugs is illegal in most countries.
* If you are a competitive athlete you are cheating and may test positive.
* You will experience side effects and may be taking serious health risks (see above). You should be taking additional drugs to prevent or treat the side effects.
* Drug use may be addictive. You may lose your motivation to train while being off-cycle.
* You may have to spend lots of money. Some drugs are very expensive.
* You give the sport a bad image. Bodybuilding is already very strongly associated with drug use.
* You will have to lie to everybody about your drug use. Will you tell it to your girlfriend or wife? What if she finds out?
* Most women don't like doped bodybuilders. They find a Mr. Olympia type of physique, or anything close to that, very unattractive.
* You might have to buy your drugs on the black market or the internet, and end up with fake or even dangerous stuff.
* You cannot really be proud of your results as most of them exist because of the drugs, not because of good genetics, proper diet, and hard training.
* How far will you go? Which and how much drugs will you use? Will you spend all your income for drugs, or only part? Will you stop when you lose your hair, get severe acne and become impotent, or will you continue till you get serious heart disease, diabetis or even cancer?
* When you stop using the drugs, you will lose a big part of your muscles.
* Is it really worth all the trouble?

Dit is ook vooral gebaseerd op een mening en is gebouwd op overdrijvingen en misconcepties.
 
Damn, het is wel een kunst om zoveel kortzichtigheid in 1 pagina te proppen:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/steroids.html
Thanks, goeie link.
hoe staat het ermee ?

Ik ga morgen beginnen met typen.
Heb 4 boeken gelezen over doping in de tour en een visie van een schrijver over anabolen.

Ga jij breder als anabolen ? Ergogene middelen zijn toch gewoon van buitenaf toegevoegde stoffen..

Ik heb nog een idee, je kan stellen dat je zelf een kuur gaat doen. Die samenstellen en dan de dingen die je zal ondervinden beschrijven enz..

Succes ermee!

Ik ga iets uitgebreider ja, ergogene middelen is alles wat prestatiebevorderend is.
Ja zoiets had ik ook al in gedachten, om zelf de proef op de som te nemen, echter wordt het moeilijk om zelf te kuren op mijn leeftijd :D
Maar ik had in gedachten om de bevindingen van iemand die echt gebruikt te volgen en te beschrijven.
 
zo ga ik het ook doen ;)
en dan een conclusie maken van is het me waard of niet mbt de sides.
 
Ik heb nog wat hulp nodig jongens :p
Binnen 4 weken moet het af zijn...

wat ik nog had gepland te doen:
-lijstje maken van verschillende soorten aas (met elk hun werking en bijwerkingen)
-enkele getuigenissen van gebruikers (zowel positief als negatief, wat je wil vertellen)
-persoonlijke ervaringen (hiervoor gebruik ik al een log van iemand van DBB die in een eerste kuur zit, maar een kuurlog van een meer ervaren kuurder kan ik ook nog gebruiken)
-aas in de geneeskunde
-aas in de media

Ik zou graag nog een enquête opstellen, over de kennis van de gemiddelde mens over doping enzo. Iemand voorstellen voor belangrijke vragen die er zeker in moeten?

Allerlei bloedwaarden van iemand voor en tijdens/na de kuur zouden ook leuk zijn.

Wie iets wil zeggen, feel free to help. ;)
 
Kom op mensen, don't be shy.
Pm's zijn ook welkom :)
 
kijk eens op spierenpraat.nl daar staat ook zeer veel info
 
Back
Naar boven